Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Stuki przy skręcaniu - nikt nie może znaleźć przyczyny ...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

#31 Guest_binki_*

Guest_binki_*
  • Guests

Napisano 21:04, 22.09.2013

H4RRy dzięki za linka, zadzwonię tam jutro i spróbuje podjechać.

Wróciłem z Wawy i zajechałem na pusty duży parking. Stoję, kierownica na maksa w lewo, 1 wrzucona i jazda i szok - trzaski, stuki jakby miało coś się zaraz rozlecieć tam w prawym przodzie. Zrobiłem tak z 3 kółeczka i przestałem bo bałem się że coś poleci...
Czy to może być przegub wewnętrzny bo zewnętrzny jest nowy i ma kilka dni dosłownie...???? Zewnętrzny źle założony ????


Sprawdź wewnętrzny przegub i niech Ci przy okazji sprawdzą czy mechanizm różnicowy w skrzyni nie pada
  • 0

#32 dopawcia

dopawcia
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:34, 23.09.2013

Byłem u tych speców od zawieszenia i niestety - rozłożyli ręce i nie mają pojęcia co to może pukać.
Od razu postawili tezę że to przegub zewnętrzny ale patrzą - nowy założony więc odpada. Przegub wewnętrzny sprawdzili, bez luzów, wycieków, guma cała. Powiedzieli że nie ma się do czego przyczepić, wszystko w super stanie... masakra jakaś.

Zostawiłem auto w tym zakładzie gdzie robili mi przegub i mają dzisiaj sprawdzać.
Mechanizm różnicowy wykluczyli bo powiedzieli że cały czas by było go słychać, na prostej drodze też a nie tylko na zakrętach...

Mechanik powiedział że stary zewnętrzny przegub był na pewno rozwalony...ale już ciężko mi w to wszystko wierzyć.
  • 0

#33 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 18:17, 23.09.2013

Weź no sprawdź czy ten przegub jest dobrze założony albo czy się nie rozleciał
  • 0

#34 dopawcia

dopawcia
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:31, 23.09.2013

Przegub zewnętrzny dzisiaj oglądaliśmy, nie widać nic niepokojącego. Nie sądzę że to jego wina bo to pukanie przed wymianą przegubu i po wymianie przegubu jest dosłownie identyczne.

Mechanik dzisiaj wykrył lekki luz na podporze półosi, pokazywał mi to i faktycznie jest lekki luz ale czy on aż tak by hałasował ??
  • 0

#35 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:06, 23.09.2013

Auto w górę, odpal, wbij bieg, skręć koła i pod auto. Nie wierzę że nie da się tego wyczaić.
  • 0

#36 dopawcia

dopawcia
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:36, 23.09.2013

Auto w górę, odpal, wbij bieg, skręć koła i pod auto. Nie wierzę że nie da się tego wyczaić.


Ja też nie wierzę , ale 4 zakłady już przeszedłem...
  • 0

#37 czacha19

czacha19
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:32, 08.05.2014

I jak z tym problemem. Jeżeli rozwiązany to napisz co było przyczyną dla potomnych.


  • 0

#38 Mardi85

Mardi85
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Chocianów
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:26, 03.07.2014

mam to samo. okazalo sie ze zaciski hamulcowe byly poluzowane....


  • 0

#39 mariok

mariok
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,0
  • Wersja:es
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:12, 07.03.2020

witam,

pozwólcie, że podłącze się pod temat.

Mam hanie  z 2litrowym silnikiem z 2003 roku,

autko mam pół roku, zauważyłem, że podczas mocniejszego skrętu czy to w lewo czy w prawo słyszę także rytmiczne pukanie , tak jak kolega opisał(puk puk puk puk).

Dzwięk ten jest tylko w trakcie jazdy.

Znajomy mechanik  przy innej tam wymianie stwierdził, że na wiosne trzeba będzie wymienić końcówke drążka kierowniczego.

 

Czy to właśnie może być przyczyną tego stukania? 

 

pozdrawiam


  • 0

#40 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:30, 07.03.2020

Witam kolegę.

Cykliczne stukanie przy skręconych kołach szybciej będzie spowodowane przez uszkodzony przegub zewnętrzny. 

Gdy skręcisz kierownicą do oporu w lewo lub prawo i jeździł w kółko to będziesz słyszał charakterystyczne "chrobotanie/równomierne" stuki to będą właśnie przeguby.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#41 Seba1398

Seba1398
  • Auto Roku 2019
  • 14 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:01, 17.03.2020

Witam, prosiłbym o pomoc w znalezieniu źródła stukania. Mechanicy i na stacji diagnostycznej nie wiedzą co to.Ostatnio wymieniałem
Sworzeń górny i dolny
Końcówki drążków
Laczniki stabikizatora
Tuleje na wachaczu Dolnym
Dodaje filmik na ktorym słychać te pukanie, tutaj na filmie skręcałem, ale pukanie występuje rowniez bez ruchu kierownicą i tylko podczas jazdy...

Użytkownik Seba1398 edytował ten post 00:01, 17.03.2020

  • 0

#42 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 00:14, 17.03.2020

https://japancars.ru...&nplblk=B__3310

 

Nr 14 i 3 do kontroli jak i sama przekładnia może nadawać się do regeneracji. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#43 Seba1398

Seba1398
  • Auto Roku 2019
  • 14 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:31, 17.03.2020

https://japancars.ru...&nplblk=B__3310

 

Nr 14 i 3 do kontroli jak i sama przekładnia może nadawać się do regeneracji. 

Ok sprawdzę to,dodam jescze ze przy hamowaniu do zera czasami słychac mocny "strzał"  ,moze to poduszka amortyzatora ? 


  • 0

#44 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 02:54, 17.03.2020

Lub idąc dalej pęknięta sprężyna zawieszenia. Też warto od razu sprawdzić.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq