Reasumując, bo sporo zostało już wyjaśnione dawno na forum:
- błąd słabego napięcia akumulatora ma chyba 80% użytkowników ACC VII( może mieć ten błąd znaczenie dla układu VSA gdy napięcie będzie spadało poniżej 12v) Także warto sprawdzić testem OBCIĄŻENIOWYM w jakim stanie masz akumulator, czy połączenia masowe są poprawne i co się często zdarza czy klemy są prawidłowo zamontowane na bolcach od aku.
- Niestety reset błędów a następnie kalibracja nie usunie problemu, można to zrobić np po wymianie czujnika abs, zabawie innymi komputerami niż HDS w układzie vsa/abs czy np po wymianie czujnika kąta położenia kół/skrętu (DTC 27)
- Sam mam delphi i odczytuję błędy VSA/ABS bez problemów jak i się łączy z modułami, widocznie kwestia wersji oprogramowania
-Zmartwię Cię ale, DTC 84 czy DTC 86 najczęściej kończy się wymianą modułu VSA.
Udało sie nie raz uratować "problem" rozpinając wtyczkę na pompie, sprawdzenie połączeń masowych czy słaby aku(o czym pisałem wyżej) , jak i wiązka przewodów od VSA która jest pod fotelem kierowcy.
Gdy to zrobisz i dalej będzie choinka na desce to dzwonisz do naszego forumowego sprzedawcy Wolka:
http://www.accordklu...er/63984-wolek/
podajesz numer z pompy i na pewno pomoże i załatwi w przeciągu 48H drugą sprawną pompę.