Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

rozmiar tarcz w VII ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
59 odpowiedzi w tym temacie

#46 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 12:54, 05.03.2017

http://www.brakepart...-kbd1336g6.html
mam te z klockami tej samej firmy od 75 000 km i po zużyciu myślę że klocki drugie tyle wytrzymają


no tak ale cena dobra jest, mikode ktos uzywa? z ciekawosci bardziej pytam bo tarcza i nawiercana i nacinana i cena bardzo fajna;)
  • 0

#47 ThinkeR

ThinkeR
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:SKL/SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:typeS
  • KM:190 + reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:20, 05.03.2017

Ja miałem Mikodę kiedyś w Preludzie..pierwszy i ostatni raz :p Wyglądają może i fajnie, ale robią je chyba z plasteliny bo mimo poprawnego montażu (czyt. porządne czyszczenie piast + ustawianie z miernikiem zegarowym) pogięły się po 10kkm. Nie polecam. Poza tym jak nie były rozgrzane to raczej skutecznością też nie grzeszyły..

Jak chcesz jeździć agresywnie to idź w stronę raczej czegoś lepszego, a jak cywilna jazda to lepiej założyć gładkie ATE


  • 0

Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5


#48 maniekk1905

maniekk1905
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:46, 04.04.2017

Do normalnej jazdy też polecam lepsze tarcze bo problem z krzywymi tarczami pojawia się dość często. Niektórzy twierdzą że co OEM to OEM.


  • 0

#49 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5241 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 32
Super

Napisano 08:31, 04.04.2017

OEM przód 210 tyś km
Fakt miały 22,2 mm ale proste wszystko było OK.Podejrzewam ,że jeszcze jedne klocki by przeżyły :-)
Wymienione na OEM :-) z klockami w dobrych pieniądzach
  • 0
                       

#50 LosTSouLSuav

LosTSouLSuav
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Kwidzyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:57, 26.08.2022

Nie jest tak łatwo ;-) - 280 jest tylko w 2.0 w wersji Comfort, w wyższych jest 300mm.

Pozdrawiam
Tomek

[ Dodano: 2013-09-03, 22:03 ]
P.S. dlatego w 2.0 w wersji Comfort mogli jeszcze montować felgi 15", we wszystkich pozostałych modelach/wersjach musiały być min. 16" (ORI dojazdówka zawsze miała 16")

[ Dodano: 2013-09-03, 22:07 ]
dobra - zlituję się ;-) w sedanie tylna tarcza ma średnicę 260mm w kombi 282mm - oto i cała prawda o hamulcach w VII gen (o ile nikt nie poprawiał fabryki) ;-)

 

Ja mam Comfort i mam 300mm, więc proszę nie wprowadzać w błąd.


  • 0

#51 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8845 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:00, 26.08.2022

Nie jest tak łatwo ;-) - 280 jest tylko w 2.0 w wersji Comfort, w wyższych jest 300mm.

Pozdrawiam
Tomek

[ Dodano: 2013-09-03, 22:03 ]
P.S. dlatego w 2.0 w wersji Comfort mogli jeszcze montować felgi 15", we wszystkich pozostałych modelach/wersjach musiały być min. 16" (ORI dojazdówka zawsze miała 16")

[ Dodano: 2013-09-03, 22:07 ]
dobra - zlituję się ;-) w sedanie tylna tarcza ma średnicę 260mm w kombi 282mm - oto i cała prawda o hamulcach w VII gen (o ile nikt nie poprawiał fabryki) ;-)

Ja mam Comfort i mam 300mm, więc proszę nie wprowadzać w błąd.

A masz auto od nowości i jesteś pewien że nikt nie zmienił tarcz na większe?

Wysłane z mojego 2201116PG przy użyciu Tapatalka
  • 0

#52 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6007 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R18
  • Wersja:Lifestyle Aero
  • KM:153
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:FK2 Tourer
Reputacja: 344
Wzorowa

Napisano 20:13, 26.08.2022

Ciekawe czy po samym vinie wyjdzie comfort.

Masz auto już kilkunasto letnie, zmiana tarcz na 300mm to kilka PLN plus zakup tarcz i sporo osób robi taką zmianę.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#53 Mathius

Mathius
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Zakliczyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:45, 29.03.2023

Panowie, taki temat.

Accord VII CL7 2.0 K20A6 wersja Sport, z przodu tarcze wg. dekodera VIN średnica 300mm, szerokość 25mm - zgadza się z tym, co jest na samochodzie.

 

Pytanie pierwsze, czy klocek hamulcowy jest taki sam dla tarczy 280mm i 300mm ? Pytam, ponieważ po zamontowaniu tarcz i klocków mam taki efekt jak na zdjęciu :

<a href=https://zapodaj.net/....html>1.jpg</a>

 

 

Chodzi o przestrzeń zaznaczoną strzałką, klocek nie dochodzi do końca tarczy. To normalne czy założyłem klocki od tarcz 280mm ?

 

 

<a href=https://zapodaj.net/...6782723.jpg</a>

 

 

Tyle klocek nie dochodzi do końca tarczy :

 

<a href=https://zapodaj.net/..._184834.jpg</a>

 

 

 

Drugie pytanie - istnieją jeszcze tarcze na przód do Accorda VII o średnicy 300mm ale grubości 28mm, wg. dekodera VIN montowane one były w CL9 z silnikiem 2.4

Czy tarcze o grubości 28mm (czyli 3mm grubsze od standardowych 25mm) wejdą w zaciski aktualnych tarcz 25mm czy trzeba je wymieniać na te z CL9 ?


  • 0

#54 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 372 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 17:48, 29.03.2023

Tak, klocki sa te same, tak ma być


  • 0

#55 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1955 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 18:58, 29.03.2023

W VII występowały tylko dwa rodzaje tarcz, 280x25 w comforcie 2.0 oraz 300x25 we wszystkich pozostałych. Różnica jest tylko w jarzmach. Tarcze 300x28 też istnieją, np pod dwutłoczkowe zaciski z acury mdx, ale do VII raczej nie wejdą.
  • 0

#56 Mathius

Mathius
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Zakliczyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:01, 29.03.2023

Dokładnie o tą różnicę mi chodzi :

25mm :

https://allegro.pl/o...25mm-9548878456

 

28mm:

https://allegro.pl/o...28mm-8699607757

 

 

Zimmermann nawiercany też pokazuje dwa rodzaje tarcz 300mm do VII o grubości 25 i 28mm.

 

Przy montażu tych tarcz Mikoda 25mm i nowych klocków zwróciłem uwagę ile jest luzu jeszcze przy max wciśniętym tłoku w zacisk i tak na oko koło 3mm może być, dlatego jestem ciekaw czy próbował ktoś włożyć 28mm :)


Użytkownik Mathius edytował ten post 22:07, 29.03.2023

  • 0

#57 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1955 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 06:44, 30.03.2023

Trzeba jeszcze sprawdzić wysokość tarczy, bo jeśli jest 3mm większa ale tylko w jedną stronę (niesymetrycznie) to może zahaczać o zacisk.
  • 0

#58 Mathius

Mathius
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Zakliczyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:07, 30.03.2023

Nie ma tarcz niesymetrycznych, wszystkie mają równe grubości po obydwu stronach, w innym przypadku nie byłby możliwy pomiar szerokości dla dalszego użytkowania.


  • 0

#59 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1955 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 08:44, 30.03.2023

Czyli z twgo co napisałeś ma wynikać, że całkowita wysokość wspomnianej tarczy 28mm w stosunku do 25mm wynosi o 1,5mm więcej? Nie sprawdzałem.

PS , chyba się nie zrozumieliśmy. Miałem na myśli to, że tarcza 28mm w stosunku do 25mm powinna być "szersza" widząc ją w jarzmie po 1,5mm w prawo i lewo, tak aby jej ogległość od jarzma po obu jej stronach była taka sama.
  • 0

#60 Mathius

Mathius
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Zakliczyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:29, 30.03.2023

Tarcza średnica 300mm, szerokość 25mm:

<a href=https://zapodaj.net/...html>25.jpg</a>

 

Tarcza średnica 300mm, szerokość 28mm :

<a href=https://zapodaj.net/...html>28.jpg</a>


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq