XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Biegi ciezko wchodza przy wysokich obrotach
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:21, 06.07.2009
Dokladnie rzecz opisujac, sprawa wyglada tak:
Przy spokojnej jezdzie wszystkie biegi wchodza jak w maselko, ale gdy rozkrece silnik do 6-7 tysi przy zmianie szczegolnie z 1 na 2 czuc wyrazny opor, a bieg wchodzi jakby 'na dwa'.
Samochod mam od kilku dni i kiedy pierwszy raz dalem mu w kite ze startu na mojej twarzy pojawil sie grymas typu 'Ajjjjjjjjjjjj'.. przy 7k wybijam pierwszy bieg--> przejscie przez pozycje neutralna w kierunku dwojki--> czuje na lewarku 'tykniecie' i myslac ze juz zapialem dwojke--> puszczam sprzeglo, a tu zgrzyt jak z 20 letniego malucha przy starcie--> sprzeglo spowrotem w podloge--> i wspomniana zmiana biegu jakby 'na dwa'
Teraz po testach jest dokladnie tak jak pisze.. przy spokojnej jezdzie biegi wchodza idealnie, ale przy walce niemalze do odciecia, biegi przechodza przez pierwszy lekki opor, a nastepnie kolejny, do pokonania ktorego trzeba uzyc troszke sily i naprawde szarpnac lewarem, a przy spoconej dloni potrafi sie nawet wyslizgnac z reki..
..dodam jeszcze ze nowe sprzeglo zalozone bylo przez Honde przy 100kkm, obecnie na liczniku mam 160kkm i zadnego slizgania ani innych niepokojacych objawow.
Co do oleju w skrzyni wydaje mi sie ze musial byc wymieniany w/g ksiazki, gdyz samochod servisowany byl zawsze w ASO, a przeglady robione byly regularnie.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:51, 06.07.2009
#4
Napisano 08:51, 06.07.2009
Do zobaczenia na trasie.
#5
Napisano 21:38, 10.07.2009
Mam (a raczej miałem) ten sam problem. Do 5800 RPM wszystko gra (chociaż z dwójką bywa różnie czasami gładko a czasami lekko haczy) ale od 6000 RPM w górę było ciężko wypiąć 1 i wpiąć 2 i to samo miałem z 2 na 3. Trochę lepiej z 3 na 4 ale tylko trochę. Naprawdę trzeba było użyć sporej siły i robić to powoli a nie szybko i na chama. Ale znalazłem rozwiązanie.
Kupiłem na Allegro coś co nazywa się Bilstein R2000 ET. Spuściłem ze skrzyni 200ml oleju i dolałem 200 ml tego specyfiku. No i po 500 km problem w zasadzie zniknął. Oczywiścnie nie całkowicie ale poprawa jest ogromna w porównaniu z tym co było. Teraz biegi wchodzą znacznie lżej i nie muszę się siłować z lewarkiem.
Dokładnie to odlałem litr, podzieliłem na pół, do jednej połówki dolałem specyfik, wymieszałem, wlałem do skrzyni i na koniec uzupełniłem resztą oleju.
Skrzynia w Civic'u mojej żony chodzi super i chciałem aby w moim Acco tak chodziła. No i w zasadzie teraz mam co chciałem i już nie narzekam. Naprawdę różnica jest ogromna.
Pozdrawiam!
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:43, 25.02.2012
Podjechałem do ASO, wymienili olej i problem ustąpił. Nie do końca potrafili mi powiedzieć jaka była przyczyna.
Coś tam próbowali tłumaczyć ale mam wrażenie, że sami nie wiedzieli co się stało.
#7
Napisano 18:57, 27.02.2012