Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Podciągnięcie i ogl wygląd


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Burning_Man

Burning_Man
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:konin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:17, 04.08.2013

witam jestem nowy na forum i chciałbym was się zapytać jak to wygląda z tuningiem :D
posiadam Honde Accord 2.0 16V 155KM, która ma rocznik 2005.
Naprawdę super się jeździ i czuć komfort a co najważniejsze satysfakcje. Ale jednak czegoś mi brak dlatego mam do was prośbę czy mógłby mi ktoś doradzić jak z takiego 2.0 zrobić bestie? Oczywiście rozumiem że nie da się zrobić z niego F1 ale chociaż jakieś porady doświadczonych kolegów ?
Aktualnie podjąłem juz decyzje do zmiany wyglądu na bardziej sportowy ale chciałbym również skupić się na silniku. Czy ktoś z was doradzi mi jak zwiększyć jego moc a zarazem prędkość oprócz "czipa" ? Nie wiem jakies filtry? Świece? Czy czym mógłbym jednak bardziej usportowić moją hondę w sensownych kosztach?

Proszę o szybkie i konkretne odp :D
z góry dziękuję :)
Pozdrawiam :)
  • 0

#2 abdul865

abdul865
  • Forumowicz
  • 197 postów
  • Skąd:Bolesławiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL-9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:20, 04.08.2013

Więc najpierw tutaj ... http://www.accordklu...ewforum.php?f=4
A później zmień silnik na k24 najtańszy chyba koszt....
  • 0

#3 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:15, 04.08.2013

jeśli nie masz anglika to nie masz type-S :) to po pierwsze,
po drugie nie opłaca Ci się tuningować jeśli chcesz zrobić "bestie" bo zwyczajnie z silnika K20A6 który masz pod maską nie wyciśniesz jakichś większych mocy w kosztach mniejszych niż swap na K24A3.

Jak chcesz się bawić to wymien sobie świece na nowe- tylko irydowe NGK
Dolot z Fujity albo Injena
Kolektor wydechowy 4-2-1
sportowy wydech

będzie wtedy może ze 175 KM w porywach

"Chip" nie ma sensu w seryjnym wolnossącym silniku. :k
  • 0

#4 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:35, 04.08.2013

czy mógłby mi ktoś doradzić jak z takiego 2.0 zrobić bestie?

Wsadzić takowe 2.0 od S2000 albo Civa Type R ;-)
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#5 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:12, 05.08.2013

Burning_Man mam podobne odczucia jak Ty, ale koledzy faktycznie mają rację - z tego silnika wiele nie da się wyciągnąć tanim kosztem (ale warto próbować) - to podobna wersja silnikowa do tego co wciskali w USA w K20A3 do RSX. Aczkolwiek, czy swap na K24 będzie wychodził taniej, niż zmiana wydechu oraz kolektora ssącego i wydechowego - nie wiem. Taka zabawa podniesie Ci to na pewno moc o kilka - kilkanaście koni. Koszt tego jest dość duży ( kolektor wydechowy 1.5k, ssący RBC 1.5K, przepustnica 70mm 1k ( najtańsza, bo Skunk2 około 2k), czujników IACV i TPS nie liczyłem, nie pasują z org - nie wychodzi drogo, tylko trzeba szukać zamienników - opieram się oczywiście na tym ile ja zapłaciłem, (jestem na etapie wkładania RBC do K20A6), nie liczę dolotu bo to można zrobić samemu w granicach 300PLN - w przybliżeniu całość 4.5k, silnik pewnie za to kupisz, ale do tego silnika jeszcze trzeba osprzęt, więc można się nie zmieścić). Poza tym niewielu forumowiczów robi cokolwiek z K20A6, więc nie ma skąd czerpać inspiracji. Po zmianie kolektora i wyrzuceniu kata hamowałem auto i wypluło 164HP. Jak lubisz się bawić - to powodzenia, zawsze będzie jakaś satysfakcja, ze coś udało się zmienić - może poprawić :)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq