XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Stale wysokie obroty
#1
Napisano 22:34, 31.07.2013
To mój pierwszy post . Przeglądam forum trzeci dzień , niestety wciaż brakuje odpowiedzi. Co egzemplarz to inne objawy. Jak w temacie problemem są obroty biegu jałowego . Kilka miesiecy temu auto dostało slynnego falowania obrotów ( mniej więcej od 1000-3000) . Zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Po wymianie Iac, sprawdzeniu FITV, czyszczeniu przepustnicy, regulacji zaworów, wymianie uszczelki pod kolektorem , sprawdzeniu sondy i przewodów..okazalo sie ze przyczyna tkwiła w czujniku położenia przepustnicy. Skoki obrotów ustały natomiast nie mogę poradzić nic na stale utrzymujące się obroty w zakresie 1800-2000 obrotów. Utrzymują się przez cały czas od momentu odpalenia - do uzyskania pełnej temperatury. Moj mechanik załamuje ręce, inny po otwarciu maski stwierdził ze "najeb.... jak w Moskwie rakiet i sie nie podejmie..trzeci ze nie ma programu do japońców Czy ktos z was spotkal sie podobną sytuacja? Będe wdzięczny za każdą wskazówkę...
#2
Napisano 23:18, 31.07.2013
POWIEDZ MI JESZCZE A NA BENZYNIE MASZ JAKIE OBROTY bo jezeli np na benzynie sa na 1tys. a na gazie 2tys to regulacja powietrza na reduktorze (MIESZALNIK GAZU I DAWKI GAZU)
ACCORD V COUPE CD7
#3
Napisano 08:25, 01.08.2013
#4
Napisano 08:30, 01.08.2013
#5
Napisano 08:46, 01.08.2013
#6
Napisano 16:36, 01.08.2013
A co tam jest do sprawdzenia, jakie odchylenia? To jest zawór mechaniczny, który MA regulacje. Odkręcasz tą pokrywkę, ten element plastikowy z dwoma płaskimi wyżłobieniami wkręcasz do końca a następnie wykręć o pół obrotu. To tyle.
Bardzo możliwe że ktoś go rozregulował że cały czas puszcza więcej powietrza, sprawdzenie to 15min maks, więc to też zobacz.
#7
Napisano 21:15, 05.08.2013
[ Dodano: 2013-08-09, 15:40 ]
Orientujecie się czy podłaczenie kompa na warsztacie ma jakis sens w tej sprawie? Pytam bo chyba zaczne intensywnie szukac gdzie posiadaja oprogramowanie do japońców z takiego rocznika. Jak narazie obleciałęm 6 warsztatów w mieścinie i wszędzie odmowa. Może ktoś ma jakieś namiary w Olsztynie ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych