XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
obroty silnika
#1
Napisano 21:42, 28.06.2009
V-tec ale pisze zeby sie upewnic bo nie wiem czy powinna byc taka róznica mocy. Pozdrawiam
#2
Napisano 22:53, 28.06.2009
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:57, 28.06.2009
#4
Napisano 11:24, 29.06.2009
Jest VTEC.
A w temacie to u mnie już od 2,5-3tyś jedzie jak powinna, a z każdym tysiem jest
coraz lepiej.
Do 2,5k obr nie jedzie bo to mała pojemność i nie diesel.
Tu macie trochę o obrotach.
klik
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:56, 29.06.2009
Do 2,5k obr nie jedzie bo to mała pojemność i nie diesel.
Akurat bardziej chodzi tu o charakterystyke konkretnego silnika, bo wczesniej jezdzilem Escortem 1.6 (tez maly silnik, chociaz i wóz mniejszy oczywiscie) a "dół" mial naprawde mocny - od ciut ponizej 2k obrotow do 3,5 jezdzilem praktycznie zawsze jezdzac dynamicznie i bez problemu bym objechal swoja honde.
Ale oczywiście zgadzam sie ze hondowski 1.8 to maly silnik i licze sie z tym ze ma niedostatki mocy, szczegolnie ponizej 2.5k obrotow. No ale juz sie nauczylem zeby nie wrzucac wyzszego biegu jak nie mam conajmniej 3.2-3.5k obrotow, zeby nie spadlo na wyzszym biegu za bardzo.
#6
Napisano 21:35, 30.06.2009
- od ciut ponizej 2k obrotow do 3,5 jezdzilem praktycznie zawsze jezdzac dynamicznie i bez problemu bym objechal swoja honde.
W innych postach pisaliśmy - tym autkiem musisz się nauczyć jeździć m.in. przyspieszać
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#7
Napisano 11:24, 01.07.2009
Gdzie H dopiero się rozpędza. Taka charakterystyka silnika.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:43, 01.07.2009
- od ciut ponizej 2k obrotow do 3,5 jezdzilem praktycznie zawsze jezdzac dynamicznie i bez problemu bym objechal swoja honde.
W innych postach pisaliśmy - tym autkiem musisz się nauczyć jeździć m.in. przyspieszać
Wiem i nawet w tamtym watku pisalem ze sie ucze:D Juz mi to w krew weszlo, czasem tylko na lpg przy klimie (i bez tez choc rzadziej) ze startem mam problem, znaczy z ospala reakcja na wcisniecie gazu na cieplym nawet silniku.. No myslalem ze bardziej spontanicznie bedize sie na jalowym wkrecac do tych startowych 3 tysiecy obrotow.. Hm moze jakies czyszczenie przepustnicy i przytkanie tego egr pomoze w tym co? Bo tak to nie faluja mi obroty ani nie gasnie (a czytalem ze przy takich objawach sie wykonuje w.w. czynnosci)?