XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Tryb awaryjny
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:26, 27.06.2009
U mnie na zimnym na ssaniu wchodzi na 1000-1100. Jak się wyłączy ssanie na jałowym trzyma równo 500. Ale nic się nie świeci, jedzie dobrze
O co chodzi?
I pytanie nr. 2. Wczoraj wymieniłem wszystkie możliwe filtry, paski, płyny i rozrząd. Mechanicy przy okazji jak zdjęli pokrywę zaworów, wyregulowali je. I teraz mam wrażenie, że silnik chodzi trochę inaczej, głośniej. Czy muszę oddać go do serwisu albo jakiś speców od zaworów żeby je idealnie wyregulowali?
#2
Napisano 08:52, 27.06.2009
Witam. Poczytałem trochę forum wczoraj i zaniepokoiła mnie pewna rzecz. Czytałem, że jeśli silnik na biegu jałowym trzyma 500 obr/min to chodzi w trybie awaryjnym.
A kto takich głupot Ci naopowiadał?
Silnik trzyma obroty prawidłowo i nie 500 tylko ma ok 650 (ta kreska pod 1tys obrotów to 650-700)
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3
Napisano 09:32, 27.06.2009
Co do regulacji zawrów to nie bardzo rozumiem. Regulował fachowiec i jest gorzej niż było ? Wróć do niego, albo może jedź do kogoś kto się naprawdę na tym zna.
Według czego regulowali te zawory ? nastawy z manula czy tak na oko i na słuch ?
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:32, 27.06.2009
A co z zaworami? Jak kupiłem i dawałem w palnik na 3-4 tyś tak fajnie szumiał, teraz jakby bardziej "klekot" silnik słychać. Ile kosztuje porządna regulacja zaworów i czy bawić się w to?
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:32, 27.06.2009
#7
Napisano 11:23, 27.06.2009
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:51, 27.06.2009
Mam fotkę obrotów. Czyli wskazówka w tym momencie wskazuje 650-700 obrotów a nie 500?
#9
Napisano 11:56, 27.06.2009
#10
Napisano 12:23, 27.06.2009
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:54, 27.06.2009
Jednak Honda rulez
#12
Napisano 20:53, 27.06.2009
Wslazówki jak najbardziej na swoim miejscu.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?