XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Nierówna praca silnika po przełączeniu na LPG
#1
Napisano 11:10, 29.05.2013
Od kilku dni zauważyłem że czasami zdarza się rano na zimnym silniku jak przełączy się na lpg to silnik nierówno pracuję jakby na 3 gary (nie zawsze tak jest i tylko na zimnym silniku),na ciepłym silniku nie zauważyłem złej pracy.Byłem u gazownika to powiedziął że wszystkie parametry są ok.Myślałem żeby delikatnie podwyższyć temperaturę przełączania ,chyba 30 stopni o ile dobrze pamiętam mam ustawioną wydaje mi się że może reduktor coś niedomaga ewentualnie za niską temp ma ( ok 25000km na lpg zrobione).Na benzynie pracuje prawidłowo .Czy miał ktoś podobne objawy ?
Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda
#2
Napisano 11:11, 29.05.2013
#3
Napisano 11:16, 29.05.2013
Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda
#4
Napisano 18:34, 29.05.2013
#5
Napisano 19:27, 29.05.2013
tomas_str, Instalacja jest jeszcze na gwarancji? Kiedy wymieniałeś filtry gazu? Nie tankowałeś ostatnio na jakiejś innej niż normalnie stacji?
#6
Napisano 08:15, 30.05.2013
#7
Napisano 06:40, 31.05.2013
Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda
#8
Napisano 06:55, 31.05.2013
#9
Napisano 07:10, 31.05.2013
Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda
#10
Napisano 19:59, 16.06.2013
#11
Napisano 08:33, 17.06.2013
ciekawa teoria.. wg mnie nie wygiął się. bo nie wiem co musiało by w jebnąć chyba granatZe wstępnych oględzin i nasłuchów wynika że "wygiął" się kolektor ssący i zasysa "lewe" powietrze
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#12
Napisano 07:59, 18.06.2013
Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda
#13
Napisano 09:37, 18.06.2013
,tankuje na BP ale jak wymieniałem filtr po 10000km to nie byl za czysty fazy ciekłej(chyba będę musial zmienić stacje tankowania)
http://www.accordklu...d85b6c61#550286
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
#14
Napisano 22:00, 23.06.2013
ciekawa teoria.. wg mnie nie wygiął się. bo nie wiem co musiało by w jebnąć chyba granatZe wstępnych oględzin i nasłuchów wynika że "wygiął" się kolektor ssący i zasysa "lewe" powietrze
W takim wypadku co się dzieje że słychać z kolektora że zasysa (dodatkowe) powietrze, jak również przy obrotach od 2tyś do 3 szarpie na zimnym silniku gdy jest ciepły jest "lepiej" ale nieznacznie.
#15
Napisano 22:10, 23.06.2013
http://allegro.pl/ho...3325317903.html
i szukasz gdzie Å‚apie lewe powietrze.
Do zobaczenia na trasie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych