Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Nierówna praca silnika po przełączeniu na LPG


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomas_str

tomas_str
  • Forumowicz
  • 175 postów
  • SkÄ…d:TSK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:10, 29.05.2013

Witam
Od kilku dni zauważyłem że czasami zdarza się rano na zimnym silniku jak przełączy się na lpg to silnik nierówno pracuję jakby na 3 gary (nie zawsze tak jest i tylko na zimnym silniku),na ciepłym silniku nie zauważyłem złej pracy.Byłem u gazownika to powiedziął że wszystkie parametry są ok.Myślałem żeby delikatnie podwyższyć temperaturę przełączania ,chyba 30 stopni o ile dobrze pamiętam mam ustawioną wydaje mi się że może reduktor coś niedomaga ewentualnie za niską temp ma ( ok 25000km na lpg zrobione).Na benzynie pracuje prawidłowo .Czy miał ktoś podobne objawy ?
  • 0

Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda


#2 quality06

quality06
  • Forumowicz
  • 683 postów
  • SkÄ…d:Przemków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:11, 29.05.2013

dokladnie cos od gazu, slyszysz załączajace sie wtryski gazu ? to sluchaj czy sie cztery załaczają, jeden po drugim.
  • 0

ByÅ‚o CG8 

ByÅ‚o CH1 Type R :oki :D 

Jest .... :slimak: CG8 + LPG :glupek:


#3 tomas_str

tomas_str
  • Forumowicz
  • 175 postów
  • SkÄ…d:TSK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:16, 29.05.2013

nie wsłuchiwałem się ,ale czy na ciepłym też nie chodziłby żle gdyby coś z wtryskami było nie tak?
  • 0

Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda


#4 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • SkÄ…d:CzÄ™stochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 18:34, 29.05.2013

Zacznij od podwyższenia temperatury przełączania na gaz , bo 30 to może być trochę mało i dlatego na zimnym zanim się rozgrzeje silnik jest ten problem z silnikiem. A jak byś od razu jeszcze włączył klimę to by się jechać nie dało . :lol: Ja bym przestawił na 40 stopni i zobaczył jak będzie , zawsze możesz obniżyć choć silniki hondowskie się szybko nagrzewają więc parę metrów na benie więcej czy mniej dużej różnicy nie zrobi , a zaoszczędzisz silnikowi nierównej walki i sobie nerwów.
  • 0
Jak siÄ™ nie ma co siÄ™ lubi , to siÄ™ lubi co siÄ™ ma ...

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8881 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 19:27, 29.05.2013

Godar,Podwyższanie temperatury nie rozwiązuje problemu. Przy takiej temperaturze otoczenia nie powinno być problemów z przełączeniem przy 30 stopniach.
tomas_str, Instalacja jest jeszcze na gwarancji? Kiedy wymieniałeś filtry gazu? Nie tankowałeś ostatnio na jakiejś innej niż normalnie stacji?
  • 0

#6 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • SkÄ…d:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:15, 30.05.2013

Stawiam na klejące się wtryskiwacze LPG,jeżeli auto jest na gwarancji to jedź do gazownika niech usunie usterkę.
  • 0

#7 tomas_str

tomas_str
  • Forumowicz
  • 175 postów
  • SkÄ…d:TSK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:40, 31.05.2013

Na forach związanych z lpg też wszyscy stawiają na zanieczyszczone wtryskiwacze.Byłem już raz u gazownika z tym że jest problem ponieważ na ciepłym silniku nie ma takich objawów i gazownik mówi że wszystko ok.Więc jak mam mu wmówić że wtryskiwacze kleją się.?Znowu pojadę do niego popatrzy pocmoka i powie że idealnie wszystko pracuje:(
  • 0

Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda


#8 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • SkÄ…d:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 06:55, 31.05.2013

tomas_str, Zostaw mu samochód albo poczekaj u niego aż ostygnie i wtedy niech sprawdzi i oceni.
  • 0

#9 tomas_str

tomas_str
  • Forumowicz
  • 175 postów
  • SkÄ…d:TSK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:10, 31.05.2013

to musiałbym mu na noc zostawić bo głownie z rana tak się dzieje;/i to nie zawsze .Może jest to wina filtru FL bo z tego co widziałem to jakiś najtańszy jest coś podobnego http://www.drypa.pl/...__Certools.html Może założyć jakiś lepszy i narazie jeżdzić i czekać na poprawę?
  • 0

Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda


#10 arkadiusz0018

arkadiusz0018
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • SkÄ…d:CGD
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:59, 16.06.2013

Na benzynie jest tak samo?? Ja mam podobne objawy i na LPG i PB. Ze wstępnych oględzin i nasłuchów wynika że "wygiął" się kolektor ssący i zasysa "lewe" powietrze. Spowodowane to jest raczej złą jakością gazu bądź źle założoną instalacją :-(.
  • 0

#11 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • SkÄ…d:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 08:33, 17.06.2013

Ze wstępnych oględzin i nasłuchów wynika że "wygiął" się kolektor ssący i zasysa "lewe" powietrze

ciekawa teoria.. wg mnie nie wygiął się. bo nie wiem co musiało by w jebnąć chyba granat :roll: :roll:
  • 0

#12 tomas_str

tomas_str
  • Forumowicz
  • 175 postów
  • SkÄ…d:TSK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:59, 18.06.2013

Wymieniłem filtr na czaja FL-03 i jak narazie jest ok ,prawdopodobnie jak poprzednik pisal kleił się wtryskiwacz ,tankuje na BP ale jak wymieniałem filtr po 10000km to nie byl za czysty fazy ciekłej(chyba będę musial zmienić stacje tankowania) ,a o lotnej gdzies znalazlem żeby zakładać najlepiej z odstojnikiem do wtryskiwaczy Hana,
  • 0

Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda


#13 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:37, 18.06.2013

,tankuje na BP ale jak wymieniałem filtr po 10000km to nie byl za czysty fazy ciekłej(chyba będę musial zmienić stacje tankowania)


http://www.accordklu...d85b6c61#550286
  • 0

#14 arkadiusz0018

arkadiusz0018
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • SkÄ…d:CGD
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:00, 23.06.2013

Ze wstępnych oględzin i nasłuchów wynika że "wygiął" się kolektor ssący i zasysa "lewe" powietrze

ciekawa teoria.. wg mnie nie wygiął się. bo nie wiem co musiało by w jebnąć chyba granat :roll: :roll:



W takim wypadku co się dzieje że słychać z kolektora że zasysa (dodatkowe) powietrze, jak również przy obrotach od 2tyś do 3 szarpie na zimnym silniku gdy jest ciepły jest "lepiej" ale nieznacznie.
  • 0

#15 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • SkÄ…d:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 22:10, 23.06.2013

arkadiusz0018, to kupujesz to
http://allegro.pl/ho...3325317903.html
i szukasz gdzie Å‚apie lewe powietrze.

  • 0

Do zobaczenia na trasie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq