mała korekta:
"3.Ruszamy w trasę na krótkich. Jak z przeciwka kamera nie będzie widziała światła (samochody lampy) to zmieni światła na długie. Nie przełączamy na długi bo tryb
auto się dezaktywuje i trzeba się zatrzymać aby go znów włączyć."
nie trzeba; jeśli komuś np.mrugniemy, że jedzie na długich tryb AUTO się wyłączy; ale nie trzeba się zatrzymywać - wtedy właśnie dociągamy do siebie gałkę od zmiany świateł, trzymamy kilka sekund i puszczamy - wtedy tryb AUTO powinien się aktywować z powrotem; ...i odkryła to moja żona zupełnie przypadkowo (w instrukcji jest, ale jakoś mi umknęło)
ale zgadzam się - nad działaniem trybu AUTO myślał długo jakiś tęgi łeb...
i tak samo to ściemnianie zegarów - niby się tam coś reguluje, ale i tak mam wrażenie, że podświetlenie żyje czasami swoim życiem; zwróciłem na to uwagę w zeszłym roku w Chorwacji - wjeżdżając z pełnego słońca do tunelu intensywność podświetlenia korygowała się sama; po wyjeździe z tunelu wracała do moich ustawień; więc myślę, że ma znaczenie kiedy korygujemy - i może samochód zapamiętuje czy ustawiamy sobie "dla zmroku" czy "dla dnia" - ale już się tym potem nie bawiłem;
w naszych warunkach świetlnych, tego nie da się wyłapać, nawet przy wyjeżdżaniu z garażu, może ta korekta nie jest wtedy na tyle duża, żeby zwrócić na nią uwagę, ale w zestawieniu
pełne słońce :
tunel i szybką jazdą, na pewno działała;
aha w Chorwacji jeździłem z włączonymi światłami "na sztywno" więc ściemnianie/rozjaśnianie zegarów nie miało związku z tym, że zapalają się światła po wjeździe do tunelu
pozdrawiam
Edit: O tej gałce jest na 157 stronie.
Edit2: O tym ściemnianiu zegarów też jest na 160 stronie. Przy tunelu samochód uznawał że jest noc i ściemniał podświetlenie
Użytkownik piotr2012 edytował ten post 09:20, 09.04.2017