XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Ciężko pracująca kierownica na zimnym silniku
#1
Napisano 09:39, 18.03.2013
Odpalam samochód po nocy i do dobrego dogrzania silnika wspomaganie działa bardzo słabo.
- Płyn jest (nie wiem jaki, bo z takim już kupiłem), ładnie wiruje podczas skręcania,
- Nie ma żadnych wycieków,
- Pasek nie wygląda na zużyty,
- Nie widać bąbelków powietrza ani piany w zbiorniku, czyli nie jest chyba zapowietrzony.
Pompa piszczy podczas skręcania, czuć opór (szczególnie pod sam koniec).
Cały problem ustępuje jak jest cieplutki silnik, ale to trochę trwa...
Może ktoś miał podobny problem?
Nie dopisałem jeszcze, że podczas skręcania "do końca" koło od pompy chwilowo się zatrzymuje, jak odpuszczę to dalej ładnie kręci. Na ciepłym tak jak wyżej, nie ma z tym problemu.
#2
Napisano 11:25, 18.03.2013
#3
Napisano 14:31, 12.04.2013
ja mam odwrotny problem. Jak autko sie rozgrzeje to mi kierownica chodzi ciężko. Co to może być?
#4
Napisano 16:25, 12.04.2013
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#5
Napisano 14:31, 13.04.2013
#6
Napisano 22:08, 13.04.2013
Pozdr.
#7
Napisano 07:30, 14.04.2013
U mnie nic nie rzęzi i w tym jest problem bo nie wiem co jest. Wymienię płyn, odpowietrzę i zobaczę co to da. Chyba, żę macie jakieś inne typy??
Pozdr.
sworznie dolnych wahaczy?
#8
Napisano 08:17, 14.04.2013
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#9
Napisano 17:30, 26.04.2013
#10
Napisano 12:35, 01.05.2013
Podłączę się do tematu..
Zregenerowałem pompę wspomagania zgodnie z instrukcją umieszczoną w dziale "zrób to sam". Podczas odpowietrzania pompa rzęziła, później (po wyparciu powietrza) ucichła, jednak występuje jeden problem - przy niskich obrotach silnika kierownica chodzi ciężko jakby nie było wspomagania, po przekroczeniu 3tys działa normalnie.
#11
Napisano 12:56, 01.05.2013
#12
Napisano 13:19, 01.05.2013
Edit:
Problem został rozwiązany.
Przyczyną była zła uszczelka nr 25.
Uszczelkę kupowałem w sklepie z o-ring'ami i dali mi za cieńką.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych