Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Ciężko pracująca kierownica na zimnym silniku


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Macialdo

Macialdo
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Wyszków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:39, 18.03.2013

Mam taki mały problem, którego nie znalazłem w innych tematach na forum.
Odpalam samochód po nocy i do dobrego dogrzania silnika wspomaganie działa bardzo słabo.
- Płyn jest (nie wiem jaki, bo z takim już kupiłem), ładnie wiruje podczas skręcania,
- Nie ma żadnych wycieków,
- Pasek nie wygląda na zużyty,
- Nie widać bąbelków powietrza ani piany w zbiorniku, czyli nie jest chyba zapowietrzony.

Pompa piszczy podczas skręcania, czuć opór (szczególnie pod sam koniec).
Cały problem ustępuje jak jest cieplutki silnik, ale to trochę trwa...
Może ktoś miał podobny problem?

Nie dopisałem jeszcze, że podczas skręcania "do końca" koło od pompy chwilowo się zatrzymuje, jak odpuszczę to dalej ładnie kręci. Na ciepłym tak jak wyżej, nie ma z tym problemu.
  • 0

#2 quality06

quality06
  • Forumowicz
  • 683 postów
  • Skąd:Przemków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:25, 18.03.2013

ja bym zaczął od wymiany płynu w ukladzie wspomagania.
  • 0

Było CG8 

Było CH1 Type R :oki :D 

Jest .... :slimak: CG8 + LPG :glupek:


#3 gregand

gregand
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:PŁOCK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:31, 12.04.2013

Witam,
ja mam odwrotny problem. Jak autko sie rozgrzeje to mi kierownica chodzi ciężko. Co to może być?
  • 0

#4 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 16:25, 12.04.2013

pompa wspomagania nie rzęzi??
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#5 quality06

quality06
  • Forumowicz
  • 683 postów
  • Skąd:Przemków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:31, 13.04.2013

a jak rzezi to ? łożysko czy co ?
  • 0

Było CG8 

Było CH1 Type R :oki :D 

Jest .... :slimak: CG8 + LPG :glupek:


#6 gregand

gregand
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:PŁOCK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:08, 13.04.2013

U mnie nic nie rzęzi i w tym jest problem bo nie wiem co jest. Wymienię płyn, odpowietrzę i zobaczę co to da. Chyba, żę macie jakieś inne typy??
Pozdr.
  • 0

#7 pniok76

pniok76
  • Forumowicz
  • 468 postów
  • Skąd:brzesko
  • Silnik:2,0
  • Wersja:v
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:30, 14.04.2013

U mnie nic nie rzęzi i w tym jest problem bo nie wiem co jest. Wymienię płyn, odpowietrzę i zobaczę co to da. Chyba, żę macie jakieś inne typy??
Pozdr.


sworznie dolnych wahaczy?
  • 0

#8 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 08:17, 14.04.2013

sworzeń by trzeszczał i ciężko chodził nawet na ciepło.
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#9 gregand

gregand
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:PŁOCK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:30, 26.04.2013

Koledzy, a co powiecie na walnięty przegub?? Może być powodem ciężkiej pracy kierownicy po rozgrzaniu??
  • 0

#10 Śmigło

Śmigło
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:20
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg95
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:35, 01.05.2013

Witam
Podłączę się do tematu..
Zregenerowałem pompę wspomagania zgodnie z instrukcją umieszczoną w dziale "zrób to sam". Podczas odpowietrzania pompa rzęziła, później (po wyparciu powietrza) ucichła, jednak występuje jeden problem - przy niskich obrotach silnika kierownica chodzi ciężko jakby nie było wspomagania, po przekroczeniu 3tys działa normalnie.
  • 0

#11 quality06

quality06
  • Forumowicz
  • 683 postów
  • Skąd:Przemków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:56, 01.05.2013

odpowietrzyles układ wspomagania tak jak piszą na forum ?
  • 0

Było CG8 

Było CH1 Type R :oki :D 

Jest .... :slimak: CG8 + LPG :glupek:


#12 Śmigło

Śmigło
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:20
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg95
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:19, 01.05.2013

odpowietrzyłem. Nie ma bąbelków itp.. tylko płyn jakiś czerwonawy się zrobił. Wlałem Prestone PSF (bezbarwny).


Edit:
Problem został rozwiązany.
Przyczyną była zła uszczelka nr 25.
Uszczelkę kupowałem w sklepie z o-ring'ami i dali mi za cieńką.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq