XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Czyszczenie przepustnicy w Honda Accord VII 2.0 B 03-08
#1 Guest_Wilu_*
Napisano 09:51, 16.03.2013
#2
Napisano 10:36, 16.03.2013
Wilu nie trzeba żadnego manuala.Odkręcasz śrubę opaski zaciskowej ( klucz nasadowy 5,5 ) i ściągasz gumowy wąż z przepustnicy. Jeżeli ktoś jest Tobie pomóc to niech wsiądzie za kierownicę odpali auto i trzyma obroty np. na 3 000, a Ty w tym czasie psikasz ( np.płyn do czyszczenia gaźników ) do "gardzieli" przepustnicy czyszcząc dokładnie ścianki i zawiasy klapki. Z rury wydechowej będzie wydostawał się białawy dym świadczący o przepaleniu płynu. Jeżeli wewnątrz przepustnicy masz dużo syfu możesz wspomóc się delikatnie pędzelkiem pamiętając o tym by nie naciskać klapki. To właściwie chyba wszystko.Na pozór łatwa sprawa, ale nie chciałbym czegoś spieprzyć.
#3 Guest_Wilu_*
Napisano 10:46, 16.03.2013
#4
Napisano 10:54, 16.03.2013
#5
Napisano 12:57, 16.03.2013
Chociaz jestem ciekaw twoich odczuc Wilu po tym zabiegu, daj znac. Ja sie przymierzam do demontazu przep. i dokladnym jej wyczyszczeniu.
#6 Guest_Wilu_*
Napisano 16:48, 16.03.2013
Chociaz jestem ciekaw twoich odczuc Wilu po tym zabiegu, daj znac.
Na razie mam uczucia mieszane i nie pewność bo gdy zacząłem testować samochód w lusterku zobaczyłem Forda Focusa ale w hatchback-u. Miał w atrapie coś co przypominało głowicę radaru ale też po prawej stronie a nie po lewej jak zazwyczaj ma ITD. I nie jestem pewny czy to oni czy nie.
#7
Napisano 17:18, 16.03.2013
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#8
Napisano 18:43, 16.03.2013
Kiedyś zastosowałem i puszka sprayu wystarcza na dwa porządne dokładne czyszczenia. Może zdarzyć się sytuacja, że gdy za dyżo na raz użyjemy i w kolektorze ssącym nagromadzi się sporo preparatu to zapali sie check engine i samochód będzie mulił z powodu zbyt bogatej niemożliwej do wysterowania przez komputer mieszanki. Należy wtedy przgonić auto na odcinku kilku/kilkunastu kilometrów do czasu aż auto wypali preparat, odzyska wigor i zgaśnie check. No ja tak miałem w dwóch autach ale po wypaleniu preparatu wszystko wróciło do normy. Warto przepustnicę spryskać preparatem i odczekac kilka minut aż rozpuści nagar i dopiero odpalić auto. Mozna wtedy podawać preparat małymi porcjami.
Preparat posiada dość długa rurkę zakończoną rozpylająca stożkowo końcówką więc można sięgnąć ciut głębiej w celu spryskania wnętrza przepustnicy.
Irek Sz.
AccoVII - AMS 0W20; CR-V III - AMS 0W30; Civic VIII - AMS 0W30; Moto Honda Shadow Spirit VT750 - AMS MOTO 10W40
#9 Guest_Wilu_*
Napisano 20:12, 16.03.2013
Przepustnica przed czyszczeniem.
A to preparat jakiego użyłem.
#10
Napisano 09:16, 17.03.2013
To wszystko jest napisane w ESM bez odkrywania ameryki.
#11
Napisano 16:38, 17.03.2013
Coś bliżej ? poza tym nie mówimy o przepustnicy od 2.4.Przepustnicy w K24 nie powinno się czyścić sprayami ze względu na (o ile dobrze pamiętam) powlekane czymś tam łożyska (teflon?), szmatka nasączona preparatem i dokładne czyszczenie.
W takim razie odkryłem Amerykę, albo jestem "cholernym szczęściarzem" bo u mnie nic się nie dzieje.piszecie o rzeczach, których robić się nie powinno albo odkrywacie Amerykę na nowo
Ps. mimo wszystko jak ESM mówi to tak ma być, a więc jak będziesz czyścił u siebie przepustnicę zrób manuala.
#12
Napisano 20:07, 17.03.2013
tosztotomasz napisał/a:
Przepustnicy w K24 nie powinno się czyścić sprayami ze względu na (o ile dobrze pamiętam) powlekane czymś tam łożyska (teflon?), szmatka nasączona preparatem i dokładne czyszczenie.
Coś bliżej ? poza tym nie mówimy o przepustnicy od 2.4.
Odniosłem się do wypowiedzi matmana, a jak widzę on ma k24.
Za manualem:
Silnik K24A3
1.Sprawdzić, czy filtr powietrza nie jest uszkodzony. Jeśli filtr powietrza jest uszkodzony, wymienić go.
2.Wymontować obudowę przepustnicy.
3.Papierowym ręcznikiem nasączonym środkiem do czyszczenia przepustnicy i układu dolotowego wytrzeć nagar węglowy z zaworu przepustnicy i środka obudowy przepustnicy.
UWAGA:
•Wymontować obudowę przepustnicy, aby ją wyczyścić.
•Uważać na palce.
•Aby nie dopuścić do usunięcia powłoki molibdenowej, nie czyścić obszaru łożyska osi zaworu przepustnicy (A).
•Nie rozpylać środka do czyszczenia przepustnicy i układu dolotowego bezpośrednio na obudowę przepustnicy.
•Należy stosować oryginalny środek do czyszczenia przepustnicy i układu dolotowego firmy Honda.
Chodziło o molibden a nie teflon ale wychodzi na to samo.
Po zamontowaniu przepustnicy jeszcze nie koniec:
5.Wyzerować ECM/PCM za pomocą testera HDS.
6.Włączyć zapłon (II) i odczekać 2 sekund.
7.Przeprowadzić procedurę uczenia biegu jałowego ECM/PCM.
W K20 jest łatwiej:
Silnik K20A6
1.Sprawdzić, czy filtr powietrza nie jest uszkodzony.
2.Wymontować obudowę przepustnicy.
3.Usunąć nagar z zaworu przepustnicy i wnętrza obudowy przepustnicy, używając środka do czyszczenia gaźników.
4.Zamontować obudowę przepustnicy.
5.Przeprowadzić procedurę uczenia biegu jałowego ECM/PCM
#13
Napisano 20:34, 17.01.2017
W manualu CU1 z R20A3 jest identyczny opis. Czy stwierdzenie: "Nie rozpylać środka do czyszczenia przepustnicy i układu dolotowego bezpośrednio na obudowę przepustnicy " należy rozumieć, że nie rozpylamy tylko na zewnętrzne powierzchnie obudowy, skoro kolejne zdanie "Należy stosować oryginalny środek do czyszczenia przepustnicy i układu dolotowego firmy Honda" dopuszcza stosowanie takich środków do czyszczenia?
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#14
Napisano 20:46, 17.01.2017
#15
Napisano 20:42, 26.02.2017
czyli przepustnicy w K24A3 bez demontażu nie możemy czyścić sprejami
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych