XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
lakier - najnowsze accordy
#46
Napisano 21:23, 29.09.2009
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#47
Napisano 22:24, 29.09.2009
Ja mowie o szlifierce do 200pln a nie za 1000pln. Im tansza tym ma mniej obrotow, z regoly do ok. 2000rpm. A te szlifierki katowe z opcja polerki maja rowniez pelna regulacje obrotow.szlifierka katowa ma jakieś 30 000 obrotów
stanowczo odradzam.
spalisz lakier jak nic
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#48
Napisano 08:52, 30.09.2009
przyznam że nie widziałem połączenia szlifierki i polerki.
prześlij prosze jakiś link.
Pozdrawiam
AndyK
#49
Napisano 09:43, 30.09.2009
http://allegro.pl/item756689532_lekka_i_prof_polerka_eurotec_6_regulacji_gratis.html
http://allegro.pl/item751000536_polerka_szlifierka_180mm_bass_polska_gwarancja_fv.html
http://allegro.pl/item751395549_polerka_samochodowa_szlifierka_polerka_1400w_fv_gw.htmlPytanie czy mimosrodowa jest lepsza/wygodniejsza? Bo z tego co widze to mimosrodowe w okolicach 200pln maja 10000rpm i nie ma wzmianki o regulacji obrotow. np.
http://allegro.pl/item745442021_pneumatyczna_szlifierka_polerka_mimosrodowa_150mm.html[/quote]
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#50
Napisano 09:55, 30.09.2009
raczej dla doświadczonych
coś takiego
http://www.allegro.p...od_dealera.html
tu jest od 4000 obr ale można poszukać
ja mam starego boscha który ma mniejszą ilość obr początkowych
Narzędzie
http://allegro.pl/it...arancja_fv.html
to polerka. szlifirka katowa ma o wiele większe obroty. moge się mylić Moim zdaniem spoko wystarczy do użytku domowego
http://allegro.pl/it...owa_ma_449.html
pzdr
#52
Napisano 12:21, 12.10.2009
#53 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:17, 18.10.2009
No dobra, przesyłka przyszła. Oczywiście dostałem o tym info godzinę po tym jak rozpocząłem robienie ręcznie kolejnego auta
Ale co tam. Sama polerka kupiona w Clean Your Car (w skrócie CYC ) w Anglii zamówiona w poniedziałek przyszła w piątek.
Wszystko profi zapakowane i zabezpieczone. Faktura załączona, jest ok.
Polerka jest bardzo solidnie wykonana, robi wrażenie sprzętu klasy bosch czy podobnych.
Ponieważ technicznie jest to (chyba?) megs G220 (nawet regulacja prędkości jest w tym samym miejscu) zapowiada się dobrze.
Dołączone są dwie tarcze do mocowania materiałów ściernych (4 i 6 o ile dobrze pamiętam), uchwyt ala G220 i boczny, ala "kątówka", zapasowe szczotki do silnika, narzędzia niezbędne do eksploatacji i .... prezent od Clean your car (w każdym razie ma ich nadruk) bardzo solidna torba do noszenia całości.
W pudełku była także instrukcja opisująca podstawy polerowania (i innych czynności które można nią wykonać) i zawierająca ostrzeżenia.
Wadą (nie wiem czy występującą w G220) jest przełącznik który jest dość ciężko wyłączyć - tj. zatrzymać urządzenie.
Do urządzenia musiałem dokupić przejściówkę w Saturn/Media Markt za całe 18zł. Warto to zrobić zamiast zmieniać wtyczkę, bo w samej wtyczce jest bezpiecznik.
Do polerki pasuje większość akcesoriów polerskich więc nie trzeba kupować drogich sprzętów megsa. Co ważne, np. w ofercie megsa nie ma "gąbek" do nakładania wosku. Te trzy podstawowe to mocno ścierna, lekko ścierna i polerująca. U innych producentów jest jeszcze czwarta, która służy do nakładania wosku itp. Do tego trzeba jeszcze zakupić "włochacza" (uwaga "włochacze" megsa są mocnościerne!) z mikrofibry do polerowania po aplikacji wosku (mikrofibrę zakłada się na dowolną inną tarczę polerską).
Ja na razie nie planuje prowadzenia prac typowo polerskich więc kupiłem zastaw który bardziej przyda się przy czyszczeniu i zabezpieczaniu:
Sonus SFX-3 Final Finish Polishing Pad - do użycia z takimi preparatami (od Megsa) jak ScratchX 2.0, Ultimate Compound, SwirlX i Deep Crystal Polish
Sonus SFX-4 Final Gloss Seal and Protect Pad - do aplikacji np. wosku,
Microfibre buffing Bonnet - zakładany na np. Sonus SFX-3 i służący do wypolerowania "po wosku"
Jeśli chcemy się bawić w polerowanie na poważnie to chyba trzeba by dokupić np. do Sonusa SFX-1 i 2, ale to na razie nie dla mnie
----
Zdjęcia:
Urządzenie przychodzi zapakowane w taką torbę:
Dodatkowe nakładki polerskie firmy Sonus (3 - polerka i 4 - nakładanie wosku) - tańsze od megsa i podobno równie dobre:
Kółko do mocowania mniejszych tarcz i mikrofibra do "zbierania resztek wosku" czyli polerowania po wyschnięciu:
A oto polerka w całej okazałości - na żywo widać, że dość solidnie wykonana:
Regulator obrotów - tak samo jak w G220 - 1 bardzo wolno, najszybszy bieg - trudno utrzymać w ręku.....
Zamontowana na urządzeniu duża tarcza (6") odpowiednia do większości zastosowań:
Tabliczka znamionowa - prędkość to OPM, a nie RPM!
Włącznik - niewygodny, ciężko się wyłącza:
Angolska wtyczka - lepiej zostawić i kupić przejściówkę - w środku jest bezpiecznik (zdaje się, że jedyny w tym urządzeniu):
No i przejściówka - 18zł
Jeszcze raz bohaterka wieczoru:
Alternatywna rączka - jak do szlifierki:
I tyle. Więcej relacji po testach
-------------------------------
update
Testy powiodły się
Próbowaliśmy nakładania politury maszyną, nakładania wosku i polerowania po nałożeniu wosku.
Generalnie maszyna sprawdza się świetnie. Jest bezkonkurencyjna jeśli chodzi o szybkość wykonywanej pracy i jej dokładność. Nie jest to jednak tak, że robi wszystko za nas - jej waga sprawia, że trochę trzeba się napocić.
Początkowo szło tak sobie, bo trzeba przyzwyczaić się aby nie podnosić maszyny z lakieru ponieważ nabiera ona wtedy obrotów (nieobciążona, pod obciążeniem ruch jest głównie oscylacyjny) i rozchlapuje preparat.
Odrobina wprawy i dajemy sobie radę. Praktycznie używamy prędkości 3 i 4 (3 nakładanie, 4 zbieranie i polerowanie). Maszynką nie da się raczej zrobić lakierowi krzywdy - polecam, bo można uzyskać rewelacyjne efekty.
#54
Napisano 21:23, 18.10.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#55
Napisano 21:28, 18.10.2009
#56 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:35, 19.10.2009
Chyba niedługo zmówię.
Z tego co się orientuje to tą wersję niebrandowaną sprzedają głównie w Wielkiej Brytanii, w innych krajach jest brandowany i droższy Megs G220. Ale za to znalazłem tańszy sklep, wysyła nawet do Izraela i na Ukrainę, ale nie do Polski...... w każdym razie tam jest o 10 funtów taniej i do Francji możesz zamówić (pewnie transport też będzie tańszy), oto link:
www.i4detailing.co.uk
#57
Napisano 21:02, 19.10.2009
#58
Napisano 14:33, 08.04.2010
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#59 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:39, 08.04.2010
Kółko do mocowania mniejszych tarcz i mikrofibra do "zbierania resztek wosku" czyli polerowania po wyschnięciu:
Jak nie możesz dostać sonus'a to bierz dowolną tarczę, ale wykończeniową - czyli jak np. 1 jest najbardziej ścierna to Ty bierz ostatnią, np. 4. Ale jakiej byś nie brał to powinieneś kupić tą nakładkę na tarczę bo nią zbierać się raczej nie da. Uwaga- Meguiars ma takie ładne włochate tarcze, niby dobrze by wosk zbierały/polerowały, ale to są tarcze mocnościerne! Nie używaj ich!
[ Dodano: 2010-04-08, 15:42 ]
polerki mechanicznej
rotacyjnej? ale ma regulację obrotów tak żeby się dało ustawić 600-700rpm, a nie np. 3000?
#60
Napisano 14:53, 08.04.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009