Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Przeciągnięcie kabli z komory silnika do wnętrza auta.


Najlepsza odpowiedź Sygnettoo , 23:02, 19.10.2015

Nie wiem dlaczego ale nie działa mi ten link. Tylko mi czy ktoś też ma podobny problem? Przejdź do postu


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sygnettoo

Sygnettoo
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • SkÄ…d:Warszawa / IÅ‚awa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:VIII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:33, 08.03.2013

Witam, mam do was pytanie. Chce zamontować sobie CB radio w Accordzie VIII i podłączyć je do akumulatora i poprowadzić kable do srodka do auta. Niestety nie wiem, którędy można te kable poprowadzić do środka auta, ma ktoś jakieś ciekawe pomysły jak to zrobić? Po stronie pasażera jest nagrzewnica a nie widzę żadnego miejsca, w którym mógłbym puścić te kable.


Oczywiście znam temat zakłóceń i jeśli ktoś chce mi napisać, że to i tak nic nie pomoże to ja to wszystko wiem. Chodzi mi po prostu o podrzucenie pomysłu jak przeciągnąć te kable do kabiny.


Może ktoś już się spotkał z takim problemem i ma jakieś rozwiązanie to bardzo chętnie bym skorzystał z niego.

Czekam na odpowiedz i z góry :B
  • 0
Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy, że jedziesz za wolno.

#2 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • SkÄ…d:DÄ™bica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 18:38, 08.03.2013

ktos juz chyba ciagnał kabelki z aku do kabiny - poszukaj na forum.
A tak nawiasem mówiąc dlaczego chcesz cb zasilac bezposrednio z aku. Proponuje wykorzystać plus po stacyjce np z zapalniczki, radia itp.
  • 0

#3 Sygnettoo

Sygnettoo
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • SkÄ…d:Warszawa / IÅ‚awa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:VIII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:50, 08.03.2013

Jarek, jestem tutaj dość nowy a więc nie wiem zbytnio jak poszukać tych tematów, z tego co szukałem to nigdzie nie mogę tego znaleźć :oops: , więc jeśli ktoś mógłby mi pomóc byłbym niesamowicie wdzięczny. Chce tak podłączyć bo od dawna byłem przyzwyczajony do takiego podłączenia poza tym posiadam dość potężne radio, które raczej wymaga takiego podłączenia. Jakby nie patrzeć przy okazji mogę puścić też inne kable także dobrze by było wiedzieć gdzie jest taka możliwość.
  • 0
Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy, że jedziesz za wolno.

#4 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • SkÄ…d:DÄ™bica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 19:00, 08.03.2013

jest taki obszerny temat odnosnie cb w VIII gen co prawda dotyczy zakłóceń, ale ... - rzuc okiem moze ktos opisuje jak i którędy najłatwiej - najwygodniej przeciagnac kabelki http://www.accordklu...highlight=kable
  • 0

#5 Sygnettoo

Sygnettoo
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • SkÄ…d:Warszawa / IÅ‚awa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:VIII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:30, 08.03.2013

Niestety po przeczytaniu wszystkich tematów nie ma nic o przeciąganiu kabli do wnętrza :( Może ktoś wie gdzie jeszcze mogę tego szukać albo ma sposób? :oops:

[ Dodano: 2013-03-08, 23:25 ]
Nie wie nikt jak to zrobic??
  • 0
Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy, że jedziesz za wolno.

#6 hubbu

hubbu
  • Forumowicz
  • 363 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:00, 09.03.2013

Ja wiem.
Gra raczej nie jest warta świeczki, ale proszę bardzo.

- rozmontowujesz stronę pasażera --> wyciągasz schowek

- pod nim jest rama z nagrzewnicą (duże ustrojstwo z wiatrakiem) --> przecinasz plastik na odpowiednich przewężeniach (są chyba jakoś zaznaczone) tak, żeby po skręceniu się potem trzymało - jeśli już była wyjmowana, to plastik będzie przecięty - łatwo poznać ;)

- po odpięciu wszystkich kostek wyciągasz nagrzewnicę, dmuchawę czy jak się to ustrojstwo nazywa i masz dostęp do punktu przelotowego w ładnej gumowej przelotce.

- teraz Twoja głowa jak przepchniesz kable przez tę przelotkę, bo ja to robiłem sam i musiałem przełazić 1000 razy od kabiny do komory silnika i o mało co się nie poddałem.
Uważaj również, żeby nie przepychać na siłę czymś ostrym, bo nie będziesz wiedział czy nie uszkodziłeś jakiegoś kabla w środku.

- potem skręcasz wszystko spowrotem tak, żeby działało ;)

Edit...
ale powiem szczerze, że nie wiem po co chcesz koniecznie zasilanie CB na stałe do baterii. Sprawdzałeś, że tak działa lepiej czy jak?
Ja radio podpiąłem po stacyjce i bardzo sobie chwalę, bo w poprzednim aucie miałem na początku na stałe i zmieniłem. Jest bardzo łatwo zapomnieć je wyłączyć - szczególnie jak jest cisza w eterze, czyli tam gdzie nie ma co liczyć na czyjąś pomoc i szczególnie że seryjny akumulator w VIII accordzie do mocnych nie należy.
A poza tym to przy wsiadaniu i wysiadaniu jest jedna czynność więcej, od której można się łatwo odzwyczaić ;)
  • 0

#7 Sygnettoo

Sygnettoo
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • SkÄ…d:Warszawa / IÅ‚awa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:VIII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:02, 10.03.2013

Dziękuję bardzo, w takiej sytuacji nawet sie tego nie podejme bo zabawa w takie rozkrecanie to nie dla mnie. Ale dziekuje bardzo!!
  • 0
Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy, że jedziesz za wolno.

#8 bombel87

bombel87
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • SkÄ…d:Newcastle upon tyne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:22, 07.10.2013

Może zrobi ktoś fotorelacje? Nie wiem jak wyjąć schowek i ta zakichana nagrzewnice. Dzięki
  • 0

#9 Sygnettoo

Sygnettoo
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • SkÄ…d:Warszawa / IÅ‚awa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:VIII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:36, 19.10.2015

Witajcie ponownie, po latach znowu troche chce odgrzać temat dostania się kablami z komory silnika do wnętrza. Przeczytałem sobie instrukcję wyżej a może ktoś przez te dwa lata znalazł jakiś prosty sposób, który nie musi wiązać się z wyciąganiem nagrzewnicy i chodzeniem dwa miliony razy miedzy jedna a druga stroną auta? Potrzebuje przeciągnąć kable do glośnika, który znajdować się będzie w komorze silnika a sterowanie nim wewnątrz dlatego ponownie o to pytam. Jeśli ktoś wie cokolwiek, piszcie! Nawet małe podpowiedzi się przydadza! Pozdrawiam ;)


  • 0
Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy, że jedziesz za wolno.

#10 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 21:10, 19.10.2015

http://japancars.ru/...&nplblk=B__0700

 

wygląda jakby po stronie kierowcy był przepust. Może wystarczy go wyjąć i będzie miejsce gdzie przepuścić kabel.


  • 0

#11 Sygnettoo

Sygnettoo
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • SkÄ…d:Warszawa / IÅ‚awa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:VIII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:02, 19.10.2015   Najlepsza odpowiedź

Nie wiem dlaczego ale nie działa mi ten link. Tylko mi czy ktoś też ma podobny problem?
  • 0
Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy, że jedziesz za wolno.

#12 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • SkÄ…d:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 09:00, 21.10.2015

mi działa :)

400601d2a1af07b5ad205ab2d45bb17f-1056x52


Użytkownik BartekL edytował ten post 09:01, 21.10.2015

  • 0

#13 lulu1983

lulu1983
  • Nowy
  • 8 postów
  • SkÄ…d:KN
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:18, 16.07.2020

Witam

Czy ktoś z was mógłby zamieścić zdjęcie w jaki sposób można przeciągnąć przewody z komory silnika do wnętrza?

Każdy kto miał:

- ciÄ…gnÄ…Å‚ przewody zasilajÄ…ce do car-audio / CB

- do kontrolera LPG

- instalacji alarmowej

 

Ja widzę wiązkę przewodów, ale nie chciałbym czegoś uszkodzić:

- można się wbić obok?

 

ZaÅ‚Ä…czony plik  20200711_135045.jpg   161,27 KB   10 Ilość pobraÅ„


  • 0

#14 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • SkÄ…d:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 10:31, 16.07.2020

Było tu gdzieś na forum - ale ciężko znaleźć.

Po stronie kierowcy jest podobno zaślepka (sam jej nie szukałem) na grodzi u góry - może trzeba lusterka użyć aby ją namierzyć, bo ot tak to jej nie widziałem. Ktoś umieścił z tym rysunek.

Sam poprowadziłem przewody ( po stronie kierowcy) przez zaślepkę od linki otwierającej maskę. Też gdzieś o tym pisałem, może jeszcze poszukam.

Trzeba (dla ułatwienia) zdjąć maskownicę błotnika - tę pod maską.

 

Jakby co pytaj.


  • 0

#15 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 20:24, 16.07.2020

ProszÄ™:

 

VII:

 

https://japancars.ru...&nplblk=B__3610

https://japancars.ru...&nplblk=B__3611

https://japancars.ru...&nplblk=B__3612

https://japancars.ru...&nplblk=B__3613

 

 

VIII:

 

przód:

https://japancars.ru...&nplblk=B__3610

 

tył:

https://japancars.ru...&nplblk=B__3611

 

 

bok/podwozie:

https://japancars.ru...&nplblk=B__3612

 

 

bok karoserii :

 

https://japancars.ru...&nplblk=B__3613


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq