XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Brak wspomagania podczas parkowania, podczas jazdy wsio ok
#1
Napisano 18:30, 03.03.2013
Jak parkuje gdzieś autko albo tak max do 20-30 km/h się nim toczę, to muszę się nieźle namachać kierownicą (prawie jak w maluchu). żeby skręcił. Podczas jazdy wszystko w porządku.
-> Pompa wspomagania nie ma żadnych wycieków ani nic nie piszczy i nie stuka,
-> Płyn w zbiorniku sprawdzony jest między min a max - koloru taki ciemny pomarańcz (nawet pod brązowy podłazi)
-> Nawet opony pod pompowałem bo myślałem że może od tego być
Jakieś sugestie co to może być?
Czyżby pompa wspomagania dobijała do końca swojego żywota?
A może to płyn już starawy się zrobił i pogubił wszystkie swoje właściwości?
Dzięki za każdą podpowiedź
#2
Napisano 19:14, 03.03.2013
A co do malucha to takowy ze zregenerowaną przekładnią listwową z bisa działał lżej niż civic 6g ze wspomaganiem
#3 Guest_Wilu_*
Napisano 19:16, 03.03.2013
-Sprawdź w jakim stanie jest płyn w zbiorniczku od wspomagania - czy się nie pieni
-Może pompa jest zapowietrzona
-Uszkodzona pompa
-Ostatnia opcja to uszkodzona maglownica
#4
Napisano 20:12, 03.03.2013
Zrób sobie test mały. Stań w miejscu i kręć kierownicą stopniowo dodając gazu. Jak przy jakichś obrotach zacznie iść lżej to znaczy że pompa wysiada.
A co do malucha to takowy ze zregenerowaną przekładnią listwową z bisa działał lżej niż civic 6g ze wspomaganiem
Jutro dam znac jak poszło.
A auto na biegu czy na luzie i gazu dodawać?
-Zacząłbym od sprawdzenia naciągu paska, jeżeli jest za luźny wyreguluj napinacz, może po prostu na jałowym się ślizga
-Sprawdź w jakim stanie jest płyn w zbiorniczku od wspomagania - czy się nie pieni
-Może pompa jest zapowietrzona
-Uszkodzona pompa
-Ostatnia opcja to uszkodzona maglownica
Jak sprawdzić ten pasek czy odpowiednio naciągnięty?
A sprawdzenie czy sie pieni to na włączonym silniku i kręcić kierownica? Czy inny sposób?
#5
Napisano 20:20, 03.03.2013
#6
Napisano 20:24, 03.03.2013
A jest możliwość regeneracji pompy? Czy lepiej używkę kupić i wstawić?
#7
Napisano 23:16, 03.03.2013
#8
Napisano 09:14, 04.03.2013
auto odpalone, na luzie, dodajesz gazu i kręcisz fajerą. Naciąg paska sprawdzasz przy zgaszonym silniku. Dociskasz pasek, jeżeli ma ugięcie ~ 1cm to jest w normie, ale nie więcej. Pienienie sprawdzasz na odpalonym silniku bez kręcenia kierownicą. Jak się mylę niech mnie ktoś poprawi
No wiec juz po sprawdzeniu.
- Pienienia sie nie zaobserwowalem
- Na luzie dodajac gazu idzie lzej wiec pompa mi siada niestety
- dodatkowo zaobserwowalem ze, powyzej 110-120km/h kierwonica mozna sterowac bardzoooo delikatnie, jak po masle doslownie
EDIT
- pasek nie ma luzow, mozna go palcem pchnac o jakies 0,5-0,6 cm
#9
Napisano 11:59, 04.03.2013
- dodatkowo zaobserwowalem ze, powyzej 110-120km/h kierwonica mozna sterowac bardzoooo delikatnie, jak po masle doslownie
[/quote]
Mialem ta sama przypadlosc, nie dalo sie jechac powyzej 120 km/h bo byl strach ze nagle skoncze swoja podroz w rowie.
U mnie pomogla dobra, dokladna optymalizacja i wywazenie no i oczywiscie dobre cisnienie w oponach.
#10
Napisano 12:17, 04.03.2013
#11
Napisano 17:33, 04.03.2013
Co to oznacza? Zapowietrzenie?
Już nie czaje czy sie zapowietrzyła czy pada wraz z zapowietrzeniem?
#12
Napisano 19:59, 04.03.2013
#13
Napisano 20:59, 04.03.2013
#14
Napisano 07:47, 05.03.2013
Ja tak robie czesto i gesto, bo akurat serwisuje isuzu auto kopalniane do trasportu ludzie to tak wymieniam plyn , ale uwazaj bo jak bd krecil kierownicą too bd chlapac:d tryskac, hehe , pozniej zaloz waz na przekladnie zalej plynu do maxa, odpal auto i krec w prawo/lewo max ! zeby odpowietrzyc uklad kierowniczy :)po czym uzupelnij plynu. Zeby bylo lzej i ogolnie wygodniej, czy nawet praktyczniej podnies przod auta do gory
#15
Napisano 09:06, 05.03.2013
EDIT - 06.03.2013
Jestem juz po wymianie całego płynu i pomogło.
Autem lżej już sie kreci, od razu widać różnicę i bąbelki zniknęły (jeszcze jutro sprawdzę)
Ale co dziwnego wystąpiło (choć nie wiem co ma to wspólnego z pompą wspomagania) to
- biegi zaczeły wchodzić lżej, lekko palcem można je wrzucić.
- na zgaszonym, silniku jak poruszam lekko kierownica na boki (nie że nią kręcę), tak prawo-lewo-prawo-lewo to mam dziwne stuki (nie wiem czy miałem je przed wymianą).
Otworzyłem szybę i z zewnątrz też nia tak machałem, żeby wylukać skąd są te stuki i zlokalizowałem je przy kole (za nim dokładnie).
Na zapalonym silniku tego nie ma, jak tylko zgaszę już są.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych