Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Czujnik poziomowania Xenonów tył


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
72 odpowiedzi w tym temacie

#31 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:17, 02.04.2016

Panowie podepne się pod temat . Ale pacjentem jest czujnik z przodu skrzypi jak stary tapczan i w rękach ledwie co się ta dzwigienka rusza
  • 0

#32 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 19:53, 02.04.2016

zatarta ośka, wykręcaj i próbuj ratować, musisz jakoś to przesmarować, innego wyjścia nie ma


  • 0

#33 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:57, 02.04.2016

Wd40 narazie popsikalem. Jest to rozbieralne na jakieś małe części ?
  • 0

#34 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 20:20, 02.04.2016

eeee, to jak ty po zewnątrz popsikałeś to nic to nie da, jeżeli chcesz uratować ten czujnik to czeka cie długa zabawa, wykręcasz czujnik później musisz odkręcić dźwignię, wyciągnąć simer zalać jakimś dobrym odrdzewiaczem i zostawić żeby się odżerało, za jakiś czas pokręcić tą ośką w prawo i lewo, na pewno będzie wypływało dużo syfu - wylewasz to, później nowa porcja odrdzewiacza i tak do skutku, polecam odkręcić dekielek z drugiej strony na czas kręcenia żeby niepotrzebnie nie wycierać ścieżek - ale musisz znowu pilnować się żeby nie uszkodzić szczotek, jak rozruszasz to trzeba papierem ściernym dokładnie odczyścić ośkę i założyć nowy simer, w sumie od odkręcenia tego dekielka zacznij - sprawdzisz czy jest wogóle sens sie z tym bawić, często środek jest mocno skorodowany, ale jak jeszcze działa to może nie jest tak źle czego ci życzę bo to chodliwy towar i niestety drogi

też tak robiłem jak kupiłem "nowy" czujnik, ogólnie był w wręcz idealnym stanie, tyle że zatarta ośka, dwa tygodnie sie z nim bawiłem, tej ośki wyciągnąć sie chyba nie da, ogólnie łatwa ale czasochłonna zabawa :)


  • 0

#35 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:12, 02.04.2016

W środku jest jak nowy zero rdzy ho sciaglem ten dekielek z przodu . Tylko czy da się do jeszcze rozebrać . Czy tylko dekielek . Chodzi mi czy ta oske wyciągnąć.
A można jeździć bez tego czujnika ?
  • 0

#36 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 21:33, 02.04.2016

jeździć można, światła będą ci świecić dosłownie 5 m przed auto, nie rozbierzesz tego na czynniki pierwsze, jedynie tak jak pisałem demontujesz dźwigienkę wyciągasz simmer i tam zalewasz odrdzewiacz, czekasz aż odeżre, zakładasz dźwigienkę targasz na prawo i lewo aż ci się znudzi, wylewasz syf który wypłynie, następnie zalewasz świeżym odrdzewiaczem znowu czekasz, później targasz i tak w kółko do momentu aż będzie lekko się kręciło, później czyścisz ośkę, zakładasz nowy simer i cieszysz się że uratowałeś czujnik  no i parę zł :P


  • 0

#37 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:37, 02.04.2016

Ale symering od strony dźwigni czy ten od klapki gdzie są ścieżki ? ☺
  • 0

#38 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 01:00, 03.04.2016

dźwigni ;)


  • 0

#39 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:28, 03.04.2016

Rafisz zakładałem nowy simering czy stary ? Jak nowy to gdzie kupiłeś ? ☺
  • 0

#40 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 13:22, 03.04.2016

simer nowy, ten który wyciągniesz raczej nie będzie nadawał się do ponownego montażu, powinieneś kupić na ul Żeromskiego w Wisie https://www.google.p...!7i13312!8i6656


Użytkownik rafisz edytował ten post 13:23, 03.04.2016

  • 0

#41 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:28, 03.04.2016

Ok a ty tam kupiłeś ? Bo ten co tam jest to jest NOK . I dzisiaj trochę się tym pobawilem trochę się rozruszalo ale się zastanawialem czy nie ta się wycisnąć jakoś tego walka i pozadnie wyczyścić i nasmarowac.
  • 0

#42 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:17, 03.04.2016

jeździć można, światła będą ci świecić dosłownie 5 m przed auto, nie rozbierzesz tego na czynniki pierwsze, jedynie tak jak pisałem demontujesz dźwigienkę wyciągasz simmer i tam zalewasz odrdzewiacz, czekasz aż odeżre, zakładasz dźwigienkę targasz na prawo i lewo aż ci się znudzi, wylewasz syf który wypłynie, następnie zalewasz świeżym odrdzewiaczem znowu czekasz, później targasz i tak w kółko do momentu aż będzie lekko się kręciło, później czyścisz ośkę, zakładasz nowy simer i cieszysz się że uratowałeś czujnik  no i parę zł :P

nie no ...odłączy wtyczki od silników w pozycji normalnej i będzie mógł jeździć za nim nie zrobi


  • 0
                       

#43 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 20:10, 03.04.2016

nie musi byc to NOK, ważniejsze żebyś tę ośkę dobrze wyczyścił, ja w wawie kupiłem, jakoś tak się złożyło że miałem sklep "po drodze", raczej nie wyciągniesz tej ośki i tak szczerze powiedziawszy nie radzę próbować bo kruche to jest i łatwo można uszkodzic...

z odłączeniem silniczków (o czym pisze Wlodar) tez dobry pomysł :)


  • 0

#44 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:19, 04.04.2016

A które to są wtyczki od silniczkow ?
  • 0

#45 PKO

PKO
  • Auto Roku 2020
  • 433 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:244 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan - CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:22, 05.04.2016

Jak by ktoś szukał do accorda 2.2 I-CTDI z 2005 r to wiek kto ma tylny sprawny - sedan ale chyba jest ten sam również w kombi 


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq