XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Czujnik poziomowania Xenonów tył
#31
Napisano 18:17, 02.04.2016
#32
Napisano 19:53, 02.04.2016
zatarta ośka, wykręcaj i próbuj ratować, musisz jakoś to przesmarować, innego wyjścia nie ma
#33
Napisano 19:57, 02.04.2016
#34
Napisano 20:20, 02.04.2016
eeee, to jak ty po zewnątrz popsikałeś to nic to nie da, jeżeli chcesz uratować ten czujnik to czeka cie długa zabawa, wykręcasz czujnik później musisz odkręcić dźwignię, wyciągnąć simer zalać jakimś dobrym odrdzewiaczem i zostawić żeby się odżerało, za jakiś czas pokręcić tą ośką w prawo i lewo, na pewno będzie wypływało dużo syfu - wylewasz to, później nowa porcja odrdzewiacza i tak do skutku, polecam odkręcić dekielek z drugiej strony na czas kręcenia żeby niepotrzebnie nie wycierać ścieżek - ale musisz znowu pilnować się żeby nie uszkodzić szczotek, jak rozruszasz to trzeba papierem ściernym dokładnie odczyścić ośkę i założyć nowy simer, w sumie od odkręcenia tego dekielka zacznij - sprawdzisz czy jest wogóle sens sie z tym bawić, często środek jest mocno skorodowany, ale jak jeszcze działa to może nie jest tak źle czego ci życzę bo to chodliwy towar i niestety drogi
też tak robiłem jak kupiłem "nowy" czujnik, ogólnie był w wręcz idealnym stanie, tyle że zatarta ośka, dwa tygodnie sie z nim bawiłem, tej ośki wyciągnąć sie chyba nie da, ogólnie łatwa ale czasochłonna zabawa
#35
Napisano 21:12, 02.04.2016
A można jeździć bez tego czujnika ?
#36
Napisano 21:33, 02.04.2016
jeździć można, światła będą ci świecić dosłownie 5 m przed auto, nie rozbierzesz tego na czynniki pierwsze, jedynie tak jak pisałem demontujesz dźwigienkę wyciągasz simmer i tam zalewasz odrdzewiacz, czekasz aż odeżre, zakładasz dźwigienkę targasz na prawo i lewo aż ci się znudzi, wylewasz syf który wypłynie, następnie zalewasz świeżym odrdzewiaczem znowu czekasz, później targasz i tak w kółko do momentu aż będzie lekko się kręciło, później czyścisz ośkę, zakładasz nowy simer i cieszysz się że uratowałeś czujnik no i parę zł :P
#37
Napisano 21:37, 02.04.2016
#38
Napisano 01:00, 03.04.2016
dźwigni
#39
Napisano 09:28, 03.04.2016
#40
Napisano 13:22, 03.04.2016
simer nowy, ten który wyciągniesz raczej nie będzie nadawał się do ponownego montażu, powinieneś kupić na ul Żeromskiego w Wisie https://www.google.p...!7i13312!8i6656
Użytkownik rafisz edytował ten post 13:23, 03.04.2016
#41
Napisano 16:28, 03.04.2016
#42
Napisano 18:17, 03.04.2016
jeździć można, światła będą ci świecić dosłownie 5 m przed auto, nie rozbierzesz tego na czynniki pierwsze, jedynie tak jak pisałem demontujesz dźwigienkę wyciągasz simmer i tam zalewasz odrdzewiacz, czekasz aż odeżre, zakładasz dźwigienkę targasz na prawo i lewo aż ci się znudzi, wylewasz syf który wypłynie, następnie zalewasz świeżym odrdzewiaczem znowu czekasz, później targasz i tak w kółko do momentu aż będzie lekko się kręciło, później czyścisz ośkę, zakładasz nowy simer i cieszysz się że uratowałeś czujnik no i parę zł :P
nie no ...odłączy wtyczki od silników w pozycji normalnej i będzie mógł jeździć za nim nie zrobi
#43
Napisano 20:10, 03.04.2016
nie musi byc to NOK, ważniejsze żebyś tę ośkę dobrze wyczyścił, ja w wawie kupiłem, jakoś tak się złożyło że miałem sklep "po drodze", raczej nie wyciągniesz tej ośki i tak szczerze powiedziawszy nie radzę próbować bo kruche to jest i łatwo można uszkodzic...
z odłączeniem silniczków (o czym pisze Wlodar) tez dobry pomysł
#44
Napisano 21:19, 04.04.2016
#45
Napisano 11:22, 05.04.2016
Jak by ktoś szukał do accorda 2.2 I-CTDI z 2005 r to wiek kto ma tylny sprawny - sedan ale chyba jest ten sam również w kombi
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych