Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

problem z przyśpieszaniem


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 conoor

conoor
  • Forumowicz
  • 21 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:31, 06.06.2009

witam mam mały problem bo juz brakuje mi pomysłów-powymieniałem świece, kable,filtry paliwa;powietrza ale bez zmian mianowicie przy przyspieszaniu nie zawsze ale bardzo czesto czuje zmulenie uczucie takie jakby mnie ktos za dupe łapał i ciągnął do tyłu im więcej gazu tym większe zmulenie!!!myśle jeszcze nad zbyt bogatą mieszanką czy komputer pokaże ten błąd?-

#2 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 08:35, 06.06.2009

sprawdź czujnik temperatury silnika.

Do zobaczenia na trasie.


#3 conoor

conoor
  • Forumowicz
  • 21 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:37, 06.06.2009

tzn.jak to ustroństwo sprawdzić i gdzie to jest???

#4 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:17, 06.06.2009

Tez tak miałem. Odpuściło jak wywaliłem katalizator po 180 kkm przebiegu.
MaxLife RULEZ !!!

#5 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:44, 06.06.2009

Sprawdź hamulce czy nie trzymaja Ci gdzies przypadkiem. Zwłaszcza tył.
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#6 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
Reputacja: 43
Super

Napisano 12:05, 06.06.2009

a może za niskie obroty i dodatkowo włączona klimka. Spróbuj przyspieszać przy obrotach około 3500.

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:17, 06.06.2009

A ja myślę że to może być wina właśnie tego co ja chcę zrobić bo mam taki sam proplem z przyśpieszaniem. Zgadza się po 3500 obrotów całkiem ładnie się zbiera, ale ogólnie od zera to tak samo jakby coś mnie trzymało. Poradzili przeczyścić przepustnicę i egr. W poniedziałek się tym zajmę i napiszę czy to pomogło.Mam nadzieję że to jest to

#8 conoor

conoor
  • Forumowicz
  • 21 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:36, 07.06.2009

furka ma przebieg 115000km.napewno przebieg orginalny,jajami nie wali więc kata raczej bym wykluczył,hamulce były robione na wiosne więc tez odpadają zostaje przepustnica zastanawiam sie tez nad ściągnięciem baku ale niewiem czy jest sens moze tam tkwi problem,czy sonda lambda moze powodować takie zajawki??????

#9 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:31, 07.06.2009

A co ma wspólnego "walenie jajami" ze sprawnym katalizatorem? To by raczej dobrze o nim świadczyło, że potrafi 'przerobić" spaliny z zasyfionego siarką paliwa. Taki smrodek to ewidentnie skutek siary w benzynie + krótkie trasy.
MaxLife RULEZ !!!

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:06, 07.06.2009

Po pierwsze odczytaj kody bledow:

Zwierasz, przekrecasz kluczyk i jezeli nic nie mruga bledow nie ma.
Zbyt bogata-uboga mieszanka jest jednym z bledow.

Jezeli bledow nie ma krok drugi:
Wyklucz awarie mechaniczna wprowadzajac silnik w tryb servisowy w ktorym nie pobiera info z czujnikow. Zrob to odlanczajac np. lambde albo czujnik polozenia przepustnicy.
Przejedz sie z takim stanem rzeczy i powiedz czy dalej zamula. Jezeli dalej zamula problem tkwi w mechanice silnika. Jezeli nie zamula problem tkwi w elektronice.

[ Dodano: 2009-06-07, 14:09 ]
aaa..odlanczajac jakis czujnik logiczne jest ze wyskoczy blad wlasnie tego czujnika. Skasuj go pozniej odlanczajac aku albo bezpiecznik nr 6 (7,5A) znajdujący się w skrzynce bezpieczników w desce rozdzielczej po stronie pasażera.

[ Dodano: 2009-06-07, 14:11 ]
aaa..tryb servisowy charakteryzuje sie duzym spalaniem i obrotami 1000 obr

#11 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:44, 07.06.2009

A co ma wspólnego "walenie jajami" ze sprawnym katalizatorem? To by raczej dobrze o nim świadczyło, że potrafi 'przerobić" spaliny z zasyfionego siarką paliwa. Taki smrodek to ewidentnie skutek siary w benzynie + krótkie trasy.


nie wiem skąd bierzesz takie pomysły ale zapytaj byle jakiego mechanika to ci powie że "walenie zbukiem" oznacza niesprawny katalizator :roll:

 


#12 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:52, 07.06.2009

Moi rodzicie kiedys kupili Astre z salonu. Od nowosci, co jakis czas potrafila sobie "sieknac"

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#13 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 16:33, 07.06.2009

B2F "bylejaki" mechanik nie znający podstaw chemii pewnie tak powie... A tak po inżyniersku- co miałoby sprawiać, że "zepsuty" katalizator śmierdzi siarkowodorem? Całkiem nowe auta wyjeżdzające z salonu walą zbukami i co-mają uszkodzony katalizator? Katalizator dopala CO+HC+SO2+NO2+NO na H2O+H2S+CO2+H. Zapach ten to siarkowodór. Ludzie mieszkający przy siarkopolu coś na ten temat mogą powiedzieć. Ten zapach+woda to jeden symptom dobrze działającego katalizatora.
MaxLife RULEZ !!!

#14 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 17:16, 07.06.2009

Nie wiem jak ty ale ja nie spotkałem nowego auta walącego zbukiem. Widzę że kilku mechaników zamjujących się wydechami nie ma pojęcia o tym co robi i jutro przynajmniej jednemu z nich powiem że są co do tego nowe teorie i żeby go zwolnili z roboty bo się nie zna.
U mnie jak miałem jeszcze oryginalnego kata to podśmierdywał czasami a teraz na nowym już nie no to oznacza tylko tyle że dałem ciała że wymieniłem sprawny katalizator na niesprawny. Super :k

 


#15 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 17:35, 07.06.2009

To nie są nowe teorie tylko fakty wynikające z elementarnych praw chemii. Twoim zdaniem jakim zrządzeniem losu "stary" katalizator zaabsorbował związki siarki które następnie przetworzył w siarkowodór? Jedyne wyjaśnienie to paliwo z zawartością siarki. Zwiazki rodu i platyny ktorymi pokrywane są powierzchne katalityczne w konwerterze katalitycznym same z siebie nie zawierają chyba S ? Ja niestety spotkałem sie z niejednym autem prawie z salonu które zostawiało zbuczy zapach za sobą. A co do "mechanikow' zajmujacych się układami wydechowymi to mam na ten temat swoje zdanie ale to nie jest przedmiotem tej dyskusji. A Twój nowy katalizator jeśli jeździsz ciagle na paliwie z tego samego źródła-gwarantuję -też zacznie roztaczać miłą woń ;-)

Pozdrawiam i odsyłam chociażby (tak z ciekawości) do tej fajnej dyskusji z innego forum
MaxLife RULEZ !!!




IPB Skin By Virteq