Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Nagłośnienie bose Accord 6 ES


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#31 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:53, 20.02.2013

Jarek, kondensatory to 1µF 50V , 47µF16V Dorabiamy do nich kabelki czarny i czerwony . cincha co idą od radia odłączamy od bieżącego podłączenia i z kon 1f czerwony kabel podłączamy pod biały od cinchy a czarny pod brązowy od kostki suba , z kon 47f czerwony kabel pod czerwony od cinchy a czarny pod czarny kostki suba . No i mi tak śmiga .

a przede wszystkim w jaki celu ?

No żeby nie było up. Mnie zastanawia jedna rzecz większość narzeka ,że im cicho gra albo podobnie niż na fabrycznym radiu , mi się wydaje , że u mnie jest duża róznica i mi to pasuje i wystarcza .
  • 0
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''

#32 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 18:03, 20.02.2013

no to wszystko jasne :ok
u mnie up/bum nie ma, a i na jakość - głosność suba nie moge narzekać
  • 0

#33 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:27, 20.02.2013

u mnie up/bum nie ma, a i na jakość - głosność suba nie moge narzekać

To nie miałeś okazji z tego powodu wkurzyć się totalnie :-D myślę , że jak ktoś ma podłączone jak Ty a mimo wszystko mu puka to jak wwali te kondensatory to powinno przestać .
  • 0
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''

#34 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 18:30, 20.02.2013

u mnie bum było zaraz po samej przekładce. Potem poprawiłem dokladnie wszystkie połaczenia, dokładnie zaizolowałem i na chwile obecna ustapiło - tak jakby samo :mrgreen:
  • 0

#35 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:58, 20.02.2013

To może należy to wszystko dokładniej podłączyć . Albo nie każdy ma tak jak Ty albo zależy to od radia głównie .
  • 0
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''

#36 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:48, 21.02.2013

kondensatory to 1µF 50V , 47µF16V Dorabiamy do nich kabelki czarny i czerwony . cincha co idą od radia odłączamy od bieżącego podłączenia i z kon 1f czerwony kabel podłączamy pod biały od cinchy a czarny pod brązowy od kostki suba , z kon 47f czerwony kabel pod czerwony od cinchy a czarny pod czarny kostki suba

U mnie tez nie ma bumm ale ten sposób co przedstawiłes to dotyczy połaczenia z EQ czy bez niego ?
  • 0

#37 kamil8765

kamil8765
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:okolice krk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:14, 21.02.2013

jest połączony z EQ nic nie robisz pod siedzeniem zostaje tam kostka wpięta.
  • 0

#38 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:14, 21.02.2013

Łukasz. czegos tu nie zrozumiałem,
tzn kanał R z radia łączymy szeregowo kondensatorem 1uF z brązowym kablem idacy do EQ ?
w przypadku 47uF łączymy rownolegle do masy kanał L ?, bo czarny przwód to masa.
jak zle to rozumie to poprawcie mnie
  • 0

#39 kamil8765

kamil8765
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:okolice krk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:02, 21.02.2013

tak dokładnie tak to idzie ja też tak mam podłączone i śmiga

[ Dodano: 2013-02-21, 15:03 ]
Najlepiej napisz do niego na PW to Ci wszysko wyjaśni
  • 0

#40 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:20, 21.02.2013

No dokładnie tak .
  • 0
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''

#41 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:50, 21.02.2013

No dobra to teraz mi wytłumaczcie czemu jeden kanał jest połączony szeregowo a drugi kanał równolegle ? w tym wypadku jeden kanał jest "zdławiony" a inny nie ?
  • 0

#42 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:02, 21.02.2013

Normalnie cincha masz podłączone bez tych kon a odpinasz je i tylko miedzy nimi a kablami od kostki suba podpinasz je z kon więc obydwa kanały są jednakowo podłączone .
  • 0
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''

#43 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:14, 21.02.2013

Czyli tak ma wyglądać połączenie ? Dołączona grafika

powiedz mi tylko czemu jeden kondensator jest 1uF a drugi 47uF ?
  • 0

#44 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:11, 21.02.2013

Tak ma być podłączone , Nie wiem dokładnie, dawno temu z tym walczyłem z pomocą znajomego elektro mch. Podpinał tak w jakimś audi też z systemem bose . Myślę , że może chodzić o siłę wysyłanego sygnału . A dlaczego to takie ważne ? ;-)
  • 0
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''

#45 Kempa88

Kempa88
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:32, 21.02.2013

Kondensator ogranicza nagłe wzrosty napięcia, czyli pełni funkcję tłumika - ja to tak rozumiem.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq