Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

wałek rozrządu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
105 odpowiedzi w tym temacie

#31 Gelski

Gelski
  • Forumowicz
  • 453 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:33, 18.02.2013

Ja jeszcze w Tim-polu robiłem regulacje.
lecz to straszne iz honda ma takie podejscie do sprawy, bo teraz sie wykrecaja ze czas wydłuzonej gwarancji minał, to co? ja mam po paru latach miec z tym problem gdyz honda sie nie postarała? jak kolega napisał taka gwarancja powinna byc na conajmniej 12 lat, wałek ci sie w przeciagu 6 lat raczej nie spitoli.
  • 0
Bądź jak ptak, który, gdy siada na gałęzi zbyt kruchej, czuje, jak spada, lecz śpiewa dalej, bo wie, że ma skrzydła

#32 damjan89

damjan89
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:piotrków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:K24Z3
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedano
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:14, 26.02.2013

Ja coprawda nie mam tak bardzo wyżartej tej krzywki jak michaluuu ale podobnie i tez słychac taki metaliczny głośny dźwięk pracy silnika i dochodiz on właśnie spod pokrywy, to wina tej krzywki? A co myślicie o regeneracji? W łodzi jak dzwoniłęm zaśpiewali mi ok 500zł ;/ Sacrum podął linka z takim wałkiem tylko gości opisuje ze pasuje do silników 2.0, 2.4, a z tego co sie dowiedziałem to podobno wałek z 2.4 nie pasuje do silnika 2.0, prawda to?
  • 0

#33 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:09, 01.03.2013

Panowie, a czy Tym z Was którzy mają wytarty wałek drga też silnik ? Czuć drgania wewnątrz auta ?
  • 0

#34 michaluuu

michaluuu
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:Wlkp.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:01, 01.03.2013

U mnie nie czuć żadnych drgań, w sumie nawet metalicznego dźwięku nie słyszę. Jedynie silnik głośno słychać powyżej 3000 obrotów. Zauważyłem wytarcie podczas regulacji zaworów.

Udało mi się dostać wałek w bardzo dobrym stanie (właściwie całą głowicę) za 400zł. Martwi mnie tylko świadomość, że praktycznie trzeba silnik wyjąć do wymiany tej części... :-/
  • 0

#35 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:43, 01.03.2013

To ja chyba mam farta bo nic nie mówiły ziomy przy zaworach
  • 0

#36 damjan89

damjan89
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:piotrków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:K24Z3
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedano
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:24, 01.03.2013

U mnie są drania, delikatne ale czuc troche, i tez słychac mateliczny dźwięk silnika. Moze ktos odp na moje pyt? No ja jeszcze nie znalazłem ani wałka ani głowicy, wiec chyba czeka mnie regeneracja;/ bo za nowy a aso mi zaspiewali 2tys...
  • 0

#37 Nukite

Nukite
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:47, 11.03.2013

ja szukałem głowicy do k20a6 i nie znalazłem, ale jak wpisałem honda accord 2003 odrazu znalazły się trzy głowice, jedną już kupiłem zmieniłem wałek, ale teraz jeszcze jak już jestem na tym etapie szukam nowego łańcucha. Mam prawie 300 tyś km, więc sie nie opłaca czekać ze zmianą.
Co do drgań nie odczuwałem żadnych oraz nie było dziwnych dźwięków na wyższych obrotach...
  • 0

#38 glina

glina
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Czersk
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:09, 11.07.2013

Panowie a czy w CR-V z 2003 roku ten problem też występuje ?
  • 0

Honda Prelude BA4 2.0 16V 4WS

 


#39 Krzys

Krzys
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Warszawa/Raszyn
  • Silnik:0.0
  • Wersja:j.w.
  • KM:j.w.
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:j.w.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:28, 20.05.2014

Panowie przepraszam, że odkopuję stary wątek ale nurtuje mnie pytanie - planuję kupić acco VII i zakładając że trafię na sztukę z K20A6 w której są wytarte krzywki na wałku to ile powinna kosztować wymiana (robocizna) takiego uszkodzonego wałka? bo jak faktycznie cały silnik trzeba wyciągać to lipa trochę... I jeszcze pytanie jak przy kupnie najlepiej zdiagnozować że taki wałek jest uszkodzony - tylko na ew. słuch czy są jeszcze jakieś objawy podczas jazdy itp? Czy jeżeli silnik chodzi równo, bez podejrzanych odgłosów itp to jest mozliwosc ze i tak ma walek do wymiany?


  • 0

#40 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 07:17, 21.05.2014

Jedyna opcja która da ci 100% pewności co do wałka to zdjęcie dekla. 20 min z założeniem. Dogadaj się pod koniec negocjacji że ściągasz dekiel i jak jest tip-top to bierzesz.

Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#41 Krzys

Krzys
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Warszawa/Raszyn
  • Silnik:0.0
  • Wersja:j.w.
  • KM:j.w.
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:j.w.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:51, 21.05.2014

Też tak myślałem, ale obawiam się że większość sprzedających się na takie coś nie zgodzi..


  • 0

#42 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 10:36, 21.05.2014

Masz w tym temacie objawy, sugestie. Na słuch i wzrok bez demontażu tez coś można wywnioskować

Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#43 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:51, 10.02.2016

u mnie wałki do wymiany, zwłaszcza wydechowy... :(


  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#44 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:14, 10.02.2016

Mocno krzywki zżarte?
  • 0

Long May You Ran


#45 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:25, 10.02.2016

ssący w miarę, na wydechowym gorzej, zwłaszcza na jednej krzywce pieprzone wżerki są. tutaj tak tego nie widać, ale jak odbierałem acco to mechanik mi pokazywał fotki na swoim telefonie. trzeba szukać dobrych używek i wymieniać, nie ma wyjścia...

 

5838ec4cbf1d8695med.jpg

b85533bb101aeaedmed.jpg

bb3a4a905c0a5c29med.jpg

a73b0057d4541528med.jpg

5be72084749a5cb9med.jpg

df4c8130e68e16f8med.jpg


Użytkownik Marco edytował ten post 17:45, 10.02.2016

  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq