XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Demontaż kolektora dolotowego
#1
Napisano 13:53, 28.01.2013
Czy ściąganie kolektora dolotowego (by mieć dojście do rozrusznika) wiąże się z jakimiś "haczykami" - np. czy obowiązkowo trzeba wymieniać uszczelkę pod tym kolektorem ? Czy na coś trzeba szczególnie uważać ?
Czy konieczne jest odpinanie od przepustnicy przewodów z płynem chłodniczym - i cały ten bajzel ze spuszczaniem i uzupełnianiem tego płynu ? Czy po prostu wystarczy zdjąc rurę od filtra powietrza, odpiąć wiązki , przewody "próżni", odkręcić 3 śruby mocujące kolektor i śrubę od wspornika kolektora i lekko odsuwając na bok kolektor dobrać się do rozrusznika ?
#2
Napisano 21:04, 29.01.2013
Z uszczelką to jest tak że powinna odejść w całości ale jak to bywa, może się uszkodzić. Uważa, że warto zmienić. Haczyków raczej nie ma, podłącz wszystko i tak jak było.
#3
Napisano 21:21, 29.01.2013
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych