Dexx-x przedstaw nam Pana Henia gazownikamusi to zalozyc czlowiek ktory sie na tym zna, a nie Pan Henio ze stodoly
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
BRC czy Stag
#16
Napisano 22:30, 07.01.2013
#17
Napisano 03:44, 08.01.2013
BRC dobra instalacja, ale to nie zwalnia z myślenia i dokładnego montażu.
Do zobaczenia na trasie.
#18
Napisano 20:44, 09.01.2013
dzwonilem tam bo:ktos Ci polecil ten zaklad ze znajomych czy pojechales tam bo poprostu masz najblizej?
http://www.autocentr..._265039484.html
oczywiscie zdaje sobie sprawe z tego ze mogl wlasciciel pisac "sobie" komentarze..
a oto co napisalem na lpg-forum:
Witam.
Jak w temacie.. Poszukuje jakiegos dobrego warsztatu ktory dobrze zalozy, Ustawi i w przyszlosci bedzie dobrze serwisowal instalacje lpg. Prosilbym o opinie osoby ktore zakladaly i serwisowaly w danych warsztatach instalcje. A przy okazji.. Co sadzicie o EKO AUTO GAS SERWIS ul poznanska32 Zielona gora.
odzewu brak.. czyli.. albo w lubuskim malo ludzi jezdzi na gazie albo nie ma tu warsztatów godnych polecenia.. :P
probowalem napisac tez na gazeo.pl ale mam problem z logowaniem sie tam..
a przy okazji jakie polecacie najblizsze lubuskiemu warsztaty.. tak jak mowicie.. jak bede wiedzial gdzie oplaca sie jechac to pojade troszke dalej
#19
Napisano 21:26, 09.01.2013
#20
Napisano 22:24, 09.01.2013
http://www.firmy.net...e-klientow.html
chociaz zdaje sobie sprawe z tego ze ile ludzi tyle opinii i w sumie ta jedna opinia moze nic nie znaczyc.. jednak dala do myslenia
ale zadzwonie i popytam
#21
Napisano 03:27, 10.01.2013
Odnośnie BRC kolega co prawda w Alfie 156 ma problem regularnie co pół roku
#22
Napisano 07:03, 10.01.2013
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#23
Napisano 09:50, 10.01.2013
dexx-x,Odnośnie BRC kolega co prawda w Alfie 156 ma problem regularnie co pół roku
Kolego - nie siej fermentu, bo na forum jest kilka osób które ma BRC i jeździ bezproblemowo.
Między innymi ja mam BRC od około 50kkm i nic poza wymianą filtrów i regulacją nie robiłem i nie mam problemów.
Przy kłopotach z instalacją na STAGu pomogą koledzy z forum. Przy BRC jeśli będą problemy chyba nikt tutaj nie pomoże bo nie ma osób doświadczonych przy ustawianiu i obsłudze programu diagnostycznego. Poza tym dostępność działającego programu do obsługi jest baaardzo niewielka.
#24
Napisano 20:38, 10.01.2013
w naszym województwie jest cała czapka warsztatów montujących gaz. jakbyś poszukał na stronie gazeo.pl to znalazłbyś ich liste, tak samo jest ze stroną brc.odzewu brak.. czyli.. albo w lubuskim malo ludzi jezdzi na gazie albo nie ma tu warsztatów godnych polecenia.. :P
probowalem napisac tez na gazeo.pl ale mam problem z logowaniem sie tam..
co do wypowiedzi Kolegi Przemkowala to myśle że gdyby nawet nie wymieniał w swojej instalacji filtrów i nie sprawdzał regulacji to po tych 50kkm jego auto jeździłoby nadal bezproblemowo. trafił do dobrego gazownika, który dobrze wyregulował mu instalację a jej wysoka bezawaryjność sprawia, że cieszy się jazdą na gazie a nie szwędaniem po gazownikach
co do lubryfikacji to ja radziłbym Ci ją założyć bo remont głowicy będzie znacznie bardziej kosztowny niż montaż lubryfikatora.
#25
Napisano 21:03, 10.01.2013
Lubryfikator+ciągłe koszty tego cuda co tam podaje. Wystarczy to o czym mowa od początku- dobry montaż i ustawienie i lubryfikacja nie potrzebna.co do lubryfikacji to ja radziłbym Ci ją założyć bo remont głowicy będzie znacznie bardziej kosztowny niż montaż lubryfikatora.
Lubryfikacja jest potrzebna jakkkkk zającowi dzwonki u jajek na polowaniu
#26
Napisano 21:13, 10.01.2013
#27
Napisano 21:55, 10.01.2013
i widziałem już kilka takich przypadków gdzie w jedny aucie nie było lubryfikacji i zawór się wypalił a w drugim takim samym gdzie lubryfikacja była nie było takiego problemu mimo że przejechało ono nawet o jakieś 10kkm więcej
Ustawienie zaworów jeśli się jeździ na LPG musi być niezwykle dokładne.
Benzynie silnik trochę wybaczy minimalnie złe ustawienie zaworów.
Jeśli zawory były długo rozregulowane mogło nastąpić wypalenie gniazda zaworowego.
I to jest prawdziwa przyczyna wypalania zaworów, a nie jakaś tam brak lubryfikacji.
#28
Napisano 22:34, 10.01.2013
Zbyt uboga mieszanka z czasem może powodować uszkodzenie gniazd zaworowych,a zbyt bogata może doprowadzić do uszkodzenia katalizatora.Oczywiście w obu przypadkach może pojawić się słynna kontrolka "cheeck" która świadczy o nieprawidłowej pracy silnika
#29
Napisano 22:42, 10.01.2013
Teraz mam accorda kupielm z gazem, ale na gazie przejechane 37 tys dopiero, i powiem tak, mam instalacje BRC, no ale co mi w niej przeszkadza to kurde glosne wtryski.. co jak co ale w stagu ciszej chodzily.
#30
Napisano 21:15, 11.01.2013
Jeśli zawory były długo rozregulowane mogło nastąpić wypalenie gniazda zaworowego.
I to jest prawdziwa przyczyna wypalania zaworów, a nie jakaś tam brak lubryfikacji.
moge się zgodzić z tym co napisaliście, ale w przypadku kontrolki "check" po sprawdzeniu błędów na silniku powinno się odczytać błąd sondy lambda z dopiskiem "mieszanka za uboga albo za bogata" i wtedy trzeba doregulować instalację, co do długiego jeżdżenia na rozregulowanych zaworach to jednym z aut było reno clio po 2005r. i przejechane miało 130 tyś km z czego zaledwie 20kkm na gazie (tak przynajmniej wynikało z książki gwarancyjnej gazu), drugi to mercedes c-klasa również rocznikiem zbliżone do 2005r. W przypadku Clio właściciel zaraz po wymianie jednego z wypalonych zaworów wyregulowaniu instalacji i dołożeniu lubryfikacji jeździ nakręcił około 40kkm i auto śmiga jak ta lalka. W przypadku mercedesa wyglądało to tak że po wymianie wypalonych zaworów nie dokładał lubryfikacji, a tylko wyregulował instalację i niestety udało mu się przejechać tylko około 10kkm i problem powrócił, ale tym razem już na koniec naprawy dołożył lubryfikację i po dziś dzień auto jeździ bez żadnych problemów. instalacje w obu przypadkach były dobrze wyregulowane: sondy pracowały poprawnie zarówno na benzynie i gazie, czasy wtrysków niemalże się pokrywały. nikogo nie zmuszam do zakładania lubryfikacji bo to decyzja właściciela autaKolego cinek oprócz tego co napisał Maxell mogę dodać mój post z innego podobnego tematu:
Zbyt uboga mieszanka z czasem może powodować uszkodzenie gniazd zaworowych,a zbyt bogata może doprowadzić do uszkodzenia katalizatora.Oczywiście w obu przypadkach może pojawić się słynna kontrolka "cheeck" która świadczy o nieprawidłowej pracy silnika
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych