1. Sprawdz rezystancje czujnika odpowiadajacego za wyswietlanie temperatury
2. Sprawdz czy dolny waz robi sie goracy w odpowiednim momencie
3. Sprawdz czy na bardzo zgrzanym silniku weze sa jak kamienie czy da sie je scisnac w palcach lekko.
4. Czy plyn w chlodnicy jest klarowny ? Jest moze metny i ma mgielke jakas ? Odlej z 0,5L do sloiczka i zobacz jak wyglada plyn chlodniczy. Odlej po ostygnieciu zeby wszystkie ewentulane uboty opadly na dno chlodnicy.
...ja to widze tak..uzkodzony czujnik od wentylatora spowodowal zagotowanie sie plynu. To spowodowalo wydmuchanie uszczelki pomiedzy cylindrem a ukladem chlodzenia.
[ Dodano: 2009-06-04, 01:12 ]5. Sprawdz czy z czasem uklad chlodzenia nie zapowietrza sie sam z siebie.
6. Sprawdz czy przybywa plynu w wyrownawczym.
Uszczelka pod glowica nie uszkadza sie od tak. Trzeba zaingerowac w nia jakims zdarzeniem.
P.S. Jak by co masz tu manuala jak wymienic uszczelke pod glowica.
http://www.accordklu...opic.php?t=3243