XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
czy to termostat?
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:53, 31.05.2009
#2
Napisano 19:17, 31.05.2009
Do zobaczenia na trasie.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:39, 31.05.2009
#4
Napisano 19:57, 31.05.2009
natomiast dymek z wydechu pojawil sie, ale to prawdopodobnie dlatego poniewaz od kilku dni pada deszcz a podczas jazdy to chyba normalny objaw
No nie wiem, w chłodny poranek to dymek może być, ale w słoneczny dzień, 20st C żadnego dymku być nie powinno.
Odkręć korek od oleju i zobacz czy nie ma mazi pod korkiem. Wyciągnij bagnet od oleju i zobacz czy nie dmucha przy uruchomionym silniku.
Do zobaczenia na trasie.
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:06, 31.05.2009
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:35, 31.05.2009
Zimny silnik: gorny waz cieply dolny zimny
Silnik zagrzal sie do temp pracy: nagle dolny waz staje sie cieply. Termostat sie otworzyl.
Zasada dolewania plynu:
Dolewamy zawsze plynu na zimnym silniku przy odkreconym odpowierzniku na obudowie termostatu. W momencie gdy zaczyna leciec plyn z odpowietrznika zakrecamy go i dolewamy dalej do pelna chlodnice.
Korek od chlodnicy dziala nastepujaco:
0,9 bara w ukladzie chlodzenia: nadmiar plynu spowodowany wzrostem cisnienia wywalany jest do wyrownawczego. Silnik stygnie podcisnienie w chlodnicy zasysa spowrotem plyn z wyrownawczego. Efekt trudno zobaczyc ale taki jest.
1,1 bara w ukladzie chlodzenia: wielkie bum i para z pod silnika
Przyczyny ubytku plynu:
1. Wydmuchana uszczelka pomiedzy cylindrem a ukladem chlodzenia
Zagrzej silnik z 10min na postoju. Delikatnie odkrec korek od chlodnicy w rekawicach..jak niedokonca docisniesz nadmiar cisnienia wyleci do wyrownawczego.Jak nie docisniesz wez szmata owin zeby wziakla w nia. Na odkreconym korku i zagrzanym silniku gazuj go 5-6tys obr i obserwuj zachowanie sie plynu..pieni sie babluje gotuje jest zle.
2. Wycieki ze sparcialych przewodow
Patrz pod auto po postoju
3. Wycieki z uszczelki chlodnicy.
Ogladaj ranty gorne i dolne chlodnicy. Patrz pod auto.
4. Wydmuchana uszczelka pomiedzy ukladem chlodzenia z olejem
Ogromna zadkosc bo trzeba by niezle przegrzac silnik aby sie tak stalo. Mocno gazuj zimny silnik zeby sprawdzic czy do oleju nie przedostaje sie woda. Widoczna na bagnecie. Nie gazuj cieplego bo szybko paruje z oleju.
Porob testy jak juz wiesz o co chodzi
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:03, 31.05.2009
#8
Napisano 22:42, 31.05.2009
Czy w VI gen. odpowietrza się układ chłodzenia W instrukcji w dziale wymiany płynu nic nie piszą o odpowietrzaniu i w manualu też jakoś się nie dopatrzyłem :-/
Wymieniałem reduktor i trochę płynu wyciekło, dolałem najpierw do chłodnicy a potem do wyrównawczego i po przejechaniu ok 50 km znów dolałem do wyrównawczego i po pewnym czasie znowu "wypił" z wyrównawczego.
Czy tak kontrolować i dolewać Czy można odpowietrzyć
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:33, 01.06.2009
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:47, 01.06.2009
Mi czesto zdarzalo sie ze nie moglem odpowietrzyc ukladow w niektorych autach.Czy tak kontrolować i dolewać Czy można odpowietrzyć
Pomagal pewien zabieg:
Ustaw auto przodem na wzniesieniu. Odkrec korek w chlodnicy dolej braki. Zakrec i gotowe
[ Dodano: 2009-06-01, 17:48 ]
Dla sprawdzenia powtorz czynnosc.
[ Dodano: 2009-06-01, 17:51 ]
Mam nadzieje ze rozumiesz konwencje
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 06:52, 02.06.2009
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:40, 02.06.2009
1. dolny waz cieply czy zimny ?czy to moze byc pompa wody czy termostat, a moze uszczelka pod glowica??
2. woda w chlodnicy gotuje sie i pieni?
3. przy przygazowkach wywala plyn do wyrownawczego ?
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:05, 02.06.2009
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:20, 02.06.2009
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:21, 02.06.2009