XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Auto nie trzyma prostej, "pływa na drodze", acco V
#1
Napisano 20:14, 27.12.2012
Dzisiaj podczas powrotu do domu w trasie zauważyłem, że auto nie trzyma prostej przy wiekszych prędkościach. Jak to się mówi, czułem jakby "pływało" po drodze. Kierownica czuła bardziej niż zwykle, przy predkosci 100+ czułem tzw" lekkie" auto, łatwo poddawało sie kazdej nierownosci, a nawet na prostej, nowej drodze lekko bujało na boki i nie jechało na wprost. Czy ktoś mógłby mi pomóc i chociaż przybliżyć, zdiagnozować ewentualne przyczyny tych problemów ? Koła są dopompowane, opony zimowe, stan bieżnika ok, ostatni przegląd w czerwcu robiony. Pozdrawiam i od razu dziekuje za pomoc.
#2 Guest_Wilu_*
Napisano 20:26, 27.12.2012
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:19, 27.12.2012
...żartuję, oczywiście. Też mi się wydaje że magiel.
#4
Napisano 01:11, 28.12.2012
To nie nadmierna prędkość zabija... tylko gwałtowna jej utrata...
#5
Napisano 17:40, 28.12.2012
#6
Napisano 17:42, 28.12.2012
#7 Guest_Wilu_*
Napisano 17:48, 28.12.2012
kurcze jak maglownica to kiepsko, jutor jestem umówiony z mechanikiem to moze cos sie okaże. Orientujecie się moze ile nowy magiel do acco VII moze kosztować ? a ile mniejwiecej za regenerację ?
Nowy magiel 5000zł. Regeneracja ok 700-1000zł Zapytaj forumowicza blackfly on miał na sprzedaż, ale nie wiem czy jeszcze posiada.
Poniżej link i ceny zbliżone do tych jakie mamy w ASO tylko przeliczyć na złotówki.
http://www.lingshond...0&block_03=2967
#8
Napisano 20:11, 28.12.2012
Poza tym takie pływanie przy większych prędkościach w trasie to często silny wiatr boczny powoduje, u mnie wszystko jest OK a przy prędkościach autostradowych i bocznym wietrze też trzeba czasem trochę z autem walczyć, szczególnie na wyższych, zimowych oponach. Spora powierzchnia boczna swoje robi.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#9
Napisano 20:12, 28.12.2012
#10
Napisano 20:15, 28.12.2012
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#11
Napisano 21:01, 28.12.2012
#12
Napisano 21:09, 28.12.2012
Nie pisałeś nic o ubywaniu płynu w układzie więc raczej nic Ci nie przecieka ale luzy możesz mieć. Aha, luzy mogą być też na styku listwa-drążek (pod kołnierzem gumowym) i to jest zdaje się nienaprawialne. Wtedy wymiana przekładni (ew. na używaną).
Ale to wszystko ostateczność.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#13
Napisano 14:43, 29.12.2012
#14
Napisano 15:01, 29.12.2012
Lekkie ściąganie zawsze w tą samą stronę to przynajmniej w moim wypadku zawsze była wina opon. Nie koniecznie musisz od razu je wymieniać. Spróbuj poprzekładać koła tył-przód lub lewo-prawo (o ile nie są kierunkowe, wtedy musiał byś przekładać opony na felgach). Ja znajdowałem kombinację przy której było OK.
Niemniej skoro miałeś wymieniane tuleje gumowe to pojedź najpierw na ponowne sprawdzenie/regulację zbieżności !
Sprawdź też ciśnienie w kołach ale znów moje doświadczenia pokazują, że nawet przy sporym ubytku w jednym kole czuć było, ze coś jest nie tak ale auto nie ściągało.
Stuki w układzie kierowniczym - no po prostu stań z włączonym silnikiem i szarp szybko kierownicą lewo-prawo - czy czy czujesz na kierownicy lub słyszysz, że coś stuka ? Przy wyłączonym silniku przekładnia może lekko stukać - to jest normalne, czuć po prostu luz w zaworze rozdzielczym który znika jak wspomaganie zaczyna działać.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych