XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
błąd nr. 8
#17
Napisano 07:49, 05.06.2009
Jednym z dowodów jego istnienia jest druga sonda (diagnostyczna) za katalizatorem. Jeśli masz wtyczkę 16-pinową do diagnostyki to też wskazuje na OBD II
OBDII oznacza rodzaj złącza diagnostycznego (OBDII jst w autach od 1996r.), a czy jedna sonda czy dwie to nic z tym nie ma wspólnego. W VI gen. jest OBDII i przed liftem jedna sonda a po lifcie dwie.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#18
Napisano 09:18, 05.06.2009
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:57, 17.06.2009
U mnie jednak błąd pojawił sie ponownie.
Pojawia się jednak inny problem który to jest ostatecznie czujnik ?
Wg mnie jeżeli to w aparacie zapłonowym to wymianiałem ale raczej jest to czujnik przy rozrządzie.
Co ciekawe wczoraj zdiagnozowałem silnik z uwagi na duże spalanie oleju. Zauważyłem wyciek na dole osłony rozrządu i jeżeli tam jest czujnik to jest prawdopodobnieństwo, że wyciek oleju powoduje jakieś przekłamanie na wskaźniku.
Prośba aby kolega retap aby sprawdził u siebie czy wszystko w tym miejscu ma w porzadku.
#20
Napisano 15:48, 17.06.2009
Był Accord VI ES, był Fireblade 954...
Pomagam przy naprawach HTC
#21
Napisano 16:01, 17.06.2009
Do zobaczenia na trasie.
#22 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:39, 17.06.2009
[ Dodano: 2009-07-04, 13:06 ]
Temat jeszcze raz wraca. Co ciekawe wczoraj byłem na przeglądzie instalacji i wyskoczył ten sam błąd.
Na samodiagnostyce kod 8 czyli czujnik.
Na testerze wyskoczył chyba 41 czyli recylkulacja spalin - EGR.
Spotkał się ktoś z was z takim czymś ?
W przyszłym tygodniu będziemy rozbierać rozrząd i zmieniać uszczelniacze przy wałku i wtedy bedzie rozwiązanie.