Skocz do zawartości


RODO w HAKP

błąd nr. 8


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
21 odpowiedzi w tym temacie

#16 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:11, 04.06.2009

Czyli wychodzi na to że mam OBD I
Dzięki ;-)

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#17 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 07:49, 05.06.2009

Jednym z dowodów jego istnienia jest druga sonda (diagnostyczna) za katalizatorem. Jeśli masz wtyczkę 16-pinową do diagnostyki to też wskazuje na OBD II


OBDII oznacza rodzaj złącza diagnostycznego (OBDII jst w autach od 1996r.), a czy jedna sonda czy dwie to nic z tym nie ma wspólnego. W VI gen. jest OBDII i przed liftem jedna sonda a po lifcie dwie.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#18 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 09:18, 05.06.2009

Pozwole sie nie zgodzic z Kolegą. Nawet jeśli auto ma 16-pinowe złącze niekoniecznie musi mieć OBD II. A jeśli go nie ma (jak w moim przypadku) to na pewno na pokładzie nia ma On Board Diagnostic level 2. Dlatego kolejnym wyznacznikiem systemu diagnostyki moze byc dodatkowa sonda lambda kontrolująca czystosć spalin. Warto sobie poczytać (dla wnikliwych) choćby TUTAJ
MaxLife RULEZ !!!

#19 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:57, 17.06.2009

Witam Serdecznie,

U mnie jednak błąd pojawił sie ponownie.
Pojawia się jednak inny problem który to jest ostatecznie czujnik ?
Wg mnie jeżeli to w aparacie zapłonowym to wymianiałem ale raczej jest to czujnik przy rozrządzie.
Co ciekawe wczoraj zdiagnozowałem silnik z uwagi na duże spalanie oleju. Zauważyłem wyciek na dole osłony rozrządu i jeżeli tam jest czujnik to jest prawdopodobnieństwo, że wyciek oleju powoduje jakieś przekłamanie na wskaźniku.

Prośba aby kolega retap aby sprawdził u siebie czy wszystko w tym miejscu ma w porzadku.

#20 nikor11

nikor11
  • Forumowicz
  • 62 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:48, 17.06.2009

U mnie też zapalił się check,samodiagnostyka-8 wolnych mignięć czyli to błąd nr 8?

Był Accord VI ES, był Fireblade 954...
Pomagam przy naprawach HTC


#21 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 16:01, 17.06.2009

a pisałem, że czujnik wału korbowego/tdc, ale nie wy wiecie lepiej.

Do zobaczenia na trasie.


#22 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:39, 17.06.2009

Tak mi sie wydaje, że to może być przyczyna ale nie mam pewności. Dopiero na początku lipca będę to robić i dam znać czy udało się usunąć problem.

[ Dodano: 2009-07-04, 13:06 ]
Temat jeszcze raz wraca. Co ciekawe wczoraj byłem na przeglądzie instalacji i wyskoczył ten sam błąd.

Na samodiagnostyce kod 8 czyli czujnik.
Na testerze wyskoczył chyba 41 czyli recylkulacja spalin - EGR.

Spotkał się ktoś z was z takim czymś ?

W przyszłym tygodniu będziemy rozbierać rozrząd i zmieniać uszczelniacze przy wałku i wtedy bedzie rozwiązanie.




IPB Skin By Virteq