XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Obniżenie zawieszenia
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:26, 28.05.2009
Przyznam że nie mam zielonego pojęcia o tuningu ale od czegoś trzeba zacząć...
na początek myślę o obniżeniu. w co musiałbym zainwestować i jakiego rzędu jest to wydatek.Podejrzewam że chodzi o sprężyny i amortyzatory ale nie wiem czy to wszystko?
Mam też pytanie odnośnie końcówek wydechu.Dobrze byłoby słyszeć jakiś pomruk:) czy są same końcówki które zakłada się na wydech a które umożliwiają taką zmianę czy nie obejdzie się bez zmiany całego tylnego wydechu?
#2
Napisano 22:36, 28.05.2009
mały koszt same sprezyny duzy komplet z amoramina początek myślę o obniżeniu. w co musiałbym zainwestować i jakiego rzędu jest to wydatek.Podejrzewam że chodzi o sprężyny i amortyzatory ale nie wiem czy to wszystko?
Mam też pytanie odnośnie końcówek wydechu.Dobrze byłoby słyszeć jakiś pomruk:) czy są same końcówki które zakłada się na wydech a które umożliwiają taką zmianę czy nie obejdzie się bez zmiany całego tylnego wydechu?
końcówka cos zmieni ale nie na tyle abys miał frajde
#3
Napisano 22:50, 28.05.2009
#4
Napisano 23:25, 28.05.2009
#5
Napisano 10:55, 29.05.2009
#6
Napisano 14:24, 29.05.2009
zastanów się nad twardością amorków bo na naszych drogach to ważne ja w III gen. mam zawias max twardy i niski rezultat jest taki że jak naprawdę chcę gdzieś bardzo szybko dojechać to jadę swoją drugą hanią V wszystko seria bo o III się trochę boję