XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zacinająca się antena
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:56, 28.05.2009
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:40, 28.05.2009
#3
Napisano 12:01, 28.05.2009
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:36, 08.02.2010
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:50, 08.02.2010
#6
Napisano 11:54, 08.02.2010
#7
Napisano 14:41, 08.02.2010
też tak miałem WD nie dawało już rady a po przeczyszczeniu chowa się jak dawniej.
WD to nie jest specyfik do tego, każdy używa go bo myśli że to jakiś magiczny płyn
co smaruje, konserwuje i czyści, a i nierzadko naprawi.
Jak zobaczyłem co zrobił z zamkiem w W124 mojego ojca, to już nie wiem do czego
to się nadaje. Chyba do taczek.
Nie kupuj nowego bata, w nim nie ma się co popsuć, jak nie jest złamany/ wygięty.
Co do mechanizmu pracującego jeszcze chwilę po złożeniu to u mnie też tak jest, tylko
że dzwięk to jest jakiś tam szmer.
Rozbierz mechanizm anteny i sprawdź smarowanie, powinna tam być taka kuleczka smaru
latająca po zębatce mechanizmu anteny. Może Ci znikła, albo co.
Wyczyść, nasmaruj smarem do np łańcuchów.
Temat przerabiany, szukaj.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#8
Napisano 15:12, 08.02.2010
http://www.accordklu...t=antena manual
naprawdę nie ma sensu wałkowania jeszcze raz.
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:45, 10.02.2010
#10
Napisano 20:54, 10.02.2010
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:24, 10.02.2010
#12
Napisano 21:35, 10.02.2010
jeżeli to nic nie da to trzeba będzie rozebrać mechanizm.
Bezpiecznik raczej nie od bata skoro słyszysz silnik.
a to że lampka nie świeci to może żarówka może bezpiecznik może wyłącznik krańcowy/na drzwiach
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:46, 10.02.2010
#14
Napisano 21:49, 10.02.2010
#15
Napisano 08:56, 11.02.2010
zblokowało.
Na słuch to ciężko coś stwierdzić.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?