Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

coś zamarzło - wyleciał płyn


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 artek

artek
  • Forumowicz
  • 169 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:47, 08.12.2012

Noc -16 stopni. Na drugi dzień odpalam auto i nie da się kręcić kierownicą. Po wyjechaniu z posesji okazało się, że wyleciał mi cały płyn po odpaleniu silnika. Możliwe, żeby coś zamarzło i wywaliło mi gdzieś przewód po ruszeniu pompy?
Wlałem do pełna i za chwilę pusto a na drodze plama. Mogę tak jechać do mechanika na suchej pompie? To jest jakieś 7 km.
  • 0

#2 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2,652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 18:11, 08.12.2012

prawdopodobnie z maglownicy Ci wyciekł płyn, przekręć kołami do oporu i będzie widać czy płyn kapie z maglownicy(musisz zajrzeć za koło), nie możesz jechać bo możesz zatrzeć pompę wspomagania, musisz zdjąć z niej pasek klinowy (napędzający ją) i możesz wtedy jechać.
  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#3 loot

loot
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:54, 08.12.2012

ja bym się zastanawiał czy jechać, bo przecież w maglu też masz płyn (a teraz nie masz).
  • 0

#4 Dymek00

Dymek00
  • Forumowicz
  • 384 postów
  • Skąd:Slask
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:02, 08.12.2012

Sprawdz za lewym przednim kolem czy cos nie kapie.
  • 0
Zapraszam do oglądania i komentowania.
Accord VI - Klik
Jeśli pomogłem to kliknij "pomógł" :)

#5 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2,652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:21, 08.12.2012

ja bym się zastanawiał czy jechać, bo przecież w maglu też masz płyn (a teraz nie masz).


nic mu nie będzie, kiedyś dostawczakiem (fiatem dukato przejechałem 500km bo pompa padła i po wymianie pompy wszystko wróciło do normy ;-)
  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#6 Dymek00

Dymek00
  • Forumowicz
  • 384 postów
  • Skąd:Slask
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:23, 08.12.2012

Ale u niego niewiadomo czy pompa padla..A jesli to nie ona ? to ją moze skonczyc i dodatkowe koszty :/
  • 0
Zapraszam do oglądania i komentowania.
Accord VI - Klik
Jeśli pomogłem to kliknij "pomógł" :)

#7 loot

loot
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:32, 08.12.2012

ja bym się zastanawiał czy jechać, bo przecież w maglu też masz płyn (a teraz nie masz).


nic mu nie będzie, kiedyś dostawczakiem (fiatem dukato przejechałem 500km bo pompa padła i po wymianie pompy wszystko wróciło do normy ;-)

ok, ale płynu nie było w układzie?
  • 0

#8 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2,652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:50, 08.12.2012

uszkodziłem pompę tym że bez płynu jechałem bo jakiś wąż pękł, stąd teraz wiem że trzeba pasek zdjąć żeby nie uszkodzić pompy :-P, a płynu w maglownicy nie było raczej bo pompa go wypompowała zanim się zatarła.

ps. ok nie chcę odpowiadać za uszkodzenie auta, ja bym jechał a Ty zrobisz jak zechcesz.
  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#9 artek

artek
  • Forumowicz
  • 169 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:31, 09.12.2012

OK. dzięki. Zajrzę co tam za kołem. A jak zdemontować pasek? Bo tam coś ciasno jest. Trzeba koło odkręcić?
  • 0

#10 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2,652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 13:05, 09.12.2012

popuścić śruby mocujące pompę (jedna jest śruba a druga nakrętka, chyba, bo u mnie w 5 generacji tak jest) następnie tam jest śruba którą reguluje się naciąg tego paska i kręcąc tą śrubą luzujesz pasek i go ściągasz.
  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#11 artek

artek
  • Forumowicz
  • 169 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:00, 09.12.2012

Z góry jest łatwo. TYlko jak to badziewie wyciągnąć. Chyba jednak będe musiał koło zrzucić
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq