XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Działanie skrzyni aut. Accord VII 2.0
#1
Napisano 14:39, 25.11.2012
- podczas przerzucania z P na R czuć takie stuknięcie, a raczej jakby "kopnięcie w skrzyni". Czy to jest normalne?
- jak powinna działać redukcja biegów? bo np podczas jazdy z 70 km/h chce wyprzedzić, wciskam gaz do połowy - nic się nie dzieje, gaz na 3/4 - nic się nie dzieje. Dopiero po naciśnięciu gazu w podłogę poszła redukcja chyba o dwa biegi. Czy to jest normalne zachowanie skrzyni?
Jak dla mnie ten automat nie potrafi redukować o jeden bieg. Jak już redukuje to o 2-3 i robi to bardzo wolno.
Czy w silniku 2.4 jest ten sam automat i działa tak samo wolno?
#2
Napisano 09:08, 26.11.2012
Z tego co się orientuję w 2.0 i 2.4 jest ten sam automat.
Jasim
#3
Napisano 09:24, 26.11.2012
bo np podczas jazdy z 70 km/h chce wyprzedzić, wciskam gaz do połowy - nic się nie dzieje, gaz na 3/4 - nic się nie dzieje
Przy tej prędkości powinieneś mieć załączony już 5 bieg, więc zdecydowane wciśnięcie gazu o połowę skoku powinno spowodować redukcję, chyba że robisz to bardzo delikatnie i ASB nie odczytuje tego jako sygnału do redukcji. Ciężko jednoznacznie zawyrokować, najlepiej porównać z innym egzemplarzem.
Szarpanie przy wrzucaniu P występuje jeśli ktoś "powiesił" samochód na samej skrzyni, czyli nie zaciągnął ręcznego przed wrzuceniem P.
#4
Napisano 09:08, 02.12.2012
Podczas jazdy np z prędkością 80km/h i puszczeniu gazu skrzynia tak jakby 'wrzucała luz' tzn obroty spadały do ok 1000. Po naciśnięciu gazu wracały do normalnego poziomu. Czy to jest normalne zachowanie? Nigdy się z czymś takim nie spotkałem w innych automatach.
#5
Napisano 16:31, 02.12.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych