XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
pierścienie centrujące
#16
Napisano 11:46, 22.10.2010
#17
Napisano 11:54, 22.10.2010
#18
Napisano 12:01, 22.10.2010
accord034, mozliwe tamto bylo kilka lat temu. mozliwe ze teraz daja cos innego. w kazdym razie obojetnie jaki pierscien (tworzywo nie ma znaczenia) bo ma on zadanie ustawienie kola centralnie na piascie.
I to on jest odpowiedzialny za to żeby nie pourywać szpilek bo jednak koło "trzyma" piasta.
#19
Napisano 12:04, 22.10.2010
#20
Napisano 16:18, 22.10.2010
Cena dużo niższa niż metalowe, a skoro nie widać różnicy to po co przesłacac.
Pozdro.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#21
Napisano 11:29, 08.11.2010
#22
Napisano 11:33, 08.11.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#23
Napisano 01:49, 29.04.2013
#24
Napisano 21:04, 29.04.2013
#25
Napisano 21:58, 29.04.2013
odpuść sobie zwykłe plastiki ..... a najważniejsze to to żeby były dobrze dopasowane i nie miały luzu co nie jest takie oczywiste
Wiekie dzieki sta ry Twoja odpowiedz zawazyla nad wyborem. Krotka odpowiedz, a zwiezla. Dziekuje
Opel Astra 1.6 1992 - LPG-Pb
Honda Accord 1.8 2000 - Pb
Mazda6 2.0 - 2003 - diesel
#26
Napisano 21:21, 24.05.2013
#27
Napisano 23:52, 24.05.2013
Łatwiej sobie to wyobrazić w takiej sytuacji,że po idealnym wyważeniu na maszynie przesuwamy koło na tej maszynie w osi obrotu o taki luz jaki był na pierścieniu ....wyobrażam sobie co pokaże wtedy
Wiadomo ,że niby śruby (nakrętki) powinny centrować koła ale gó..o raz wycentrują lepiej ,a raz gorzej
#28
Napisano 08:20, 25.05.2013
Widac to dokladnie na tym zdjeciu z ebaya:
http://www.ebay.co.u...=item27d1bd0f70
Jakie macie u siebie pierscienie?
#29
Napisano 19:12, 26.05.2013
#30
Napisano 00:06, 27.05.2013
http://www.ebay.co.u...=item3a814d7ec8
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych