Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

pierścienie centrujące


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
49 odpowiedzi w tym temacie

#16 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 11:46, 22.10.2010

Blackfly byle jaki plastik może pękać. Na pierścienie stosują teraz teflon. Zobacz ofertę na allegro
  • 0

#17 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:54, 22.10.2010

accord034, mozliwe tamto bylo kilka lat temu. mozliwe ze teraz daja cos innego. w kazdym razie obojetnie jaki pierscien (tworzywo nie ma znaczenia) bo ma on zadanie ustawienie kola centralnie na piascie.
  • 0

#18 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 12:01, 22.10.2010

accord034, mozliwe tamto bylo kilka lat temu. mozliwe ze teraz daja cos innego. w kazdym razie obojetnie jaki pierscien (tworzywo nie ma znaczenia) bo ma on zadanie ustawienie kola centralnie na piascie.


I to on jest odpowiedzialny za to żeby nie pourywać szpilek bo jednak koło "trzyma" piasta.
  • 0

#19 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:04, 22.10.2010

nie wiem czy tak do konca piasta trzyma to kolo. u mnie nawet ori felgi maja minimalny luz na tym otworze jest on pewnie mniejszy niz 0.5mm ale nie wyobrazam sobie zeby podczas jazdy kolo sie przesuwalo gora dol... a jezilem jakis czas bez tych pierscieni bo nie mieli odpowiedniego rozmiaru i nie widzialem zadnej roznicy w prowadzeniu...
  • 0

#20 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:18, 22.10.2010

dzięki za komentarze panowie, wezmę w takim razie plastikowe.
Cena dużo niższa niż metalowe, a skoro nie widać różnicy to po co przesłacac.
Pozdro.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#21 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:29, 08.11.2010

czy moze mi ktos podac wewnetrzna srednice pierscienia centrujacego? bo nie chce mi sie scigac kola a nowe felgi w srodku maja 74mm i musze zamowic.
  • 0

#22 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:33, 08.11.2010

otwor centralny dla acco to 64,1
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#23 taakeszii

taakeszii
  • Forumowicz
  • 175 postów
  • Skąd:Wrocław-Strzelin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 01:49, 29.04.2013

Podbije pod temat i prosze o opinie bo tak naprawde nie wiem, ktore wybrac :-? Podsylam link do pierscieni z policarbonu z domieszka wlokna weglowego i teraz pytanie, uzywal to ktyos moze, czy raczej plastikowe ? http://allegro.pl/pi...3178301222.html , http://allegro.pl/pi...3141650583.html, http://allegro.pl/pi...3179753675.html
  • 0

#24 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:04, 29.04.2013

odpuść sobie zwykłe plastiki ..... a najważniejsze to to żeby były dobrze dopasowane i nie miały luzu co nie jest takie oczywiste
  • 0
                       

#25 taakeszii

taakeszii
  • Forumowicz
  • 175 postów
  • Skąd:Wrocław-Strzelin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:58, 29.04.2013

odpuść sobie zwykłe plastiki ..... a najważniejsze to to żeby były dobrze dopasowane i nie miały luzu co nie jest takie oczywiste


Wiekie dzieki sta :piwko2: ry Twoja odpowiedz zawazyla nad wyborem. Krotka odpowiedz, a zwiezla. Dziekuje :!: :!: :!:
  • 0
Były --->
Opel Astra 1.6 1992 - LPG-Pb
Honda Accord 1.8 2000 - Pb
Mazda6 2.0 - 2003 - diesel

#26 drago

drago
  • Forumowicz
  • 316 postów
  • Skąd:Peterborough
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:21, 24.05.2013

mam pytanie do was o pierscien znajdujacy sie na piascie na ktory zakladamy pierscien centrujacy. dlaczego kazdy podaje, ze pierscien ten na piascie ma rozmiar 64,1, kiedy mierzylem suwmiarka u siebie oraz kolegi i mamy wyraznie rowne 64? Kupilem juz 3 zestawy pierscieni niby do Hondy 64,1 i wszystkie maja minimalny luz po zalozeniu na piaste. Co jest kurde? Czy pierscien centrujacy powinien wchodzic ciasno na piaste czy nie?
  • 0

#27 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 23:52, 24.05.2013

Bardzo ciasno to może nie ale przerabiałem kiedyś temat wertując różne fora i najlepiej jak są bez luzu ,bo z minimalnym potrafiły lekko bić koła.
Łatwiej sobie to wyobrazić w takiej sytuacji,że po idealnym wyważeniu na maszynie przesuwamy koło na tej maszynie w osi obrotu o taki luz jaki był na pierścieniu ....wyobrażam sobie co pokaże wtedy :-)
Wiadomo ,że niby śruby (nakrętki) powinny centrować koła ale gó..o raz wycentrują lepiej ,a raz gorzej
  • 0
                       

#28 drago

drago
  • Forumowicz
  • 316 postów
  • Skąd:Peterborough
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:20, 25.05.2013

W takim razie skoro mierzylem kolnierz piasty i jest 64 a nie 64,1 to powinienem zakupic pierscien centrujacy o rozmiarze 64? Tylko gdzie zakupic takowy skoro wszedzie na ebay sa o rozmiarach 64,1? Zastanawia mnie jeszcze, ze w naszych hondach kolnierz piasty jest dosc krotki a wszystkie pierscienie ktore przykladalem do piasty sa z poczatku lekko sciete pod pewnym katem, czyli poczatkowa srednica wewn. rozmiaru pierscienia jest troszke wieksza niz ta wlasciwa glebiej.
Widac to dokladnie na tym zdjeciu z ebaya:
http://www.ebay.co.u...=item27d1bd0f70

Jakie macie u siebie pierscienie?
  • 0

#29 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:12, 26.05.2013

Drago dzwoń do kogoś kto robi takie pierścienie i wystawia na allegro. I niech dorobi Ci na wymiar
  • 0

#30 wierek

wierek
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:.
  • Silnik:.
  • Wersja:.
  • KM:.
  • Paliwo:LPG
  • Rok:0000
  • Nadwozie:.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:06, 27.05.2013

drago, ja zakupilem te od tego sprzedawcy, ale az tak nie wnikalem jaka mam srednice na piascie :mrgreen:
http://www.ebay.co.u...=item3a814d7ec8
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq