XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
CAI w f18b2 a f23a
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:53, 24.05.2009
Panowie, szybkie pytanie, miał ktoś może okazje porównać układ dolotowy w tych silnikach?
Bo planuje montaż tejże części firmy Fujita i wiem że pasuje ona do f23. Problem w tym że nie znam nikogo z f23 żeby porównać, no a część oczywiscie w Polsce niedostepna, wymaga sprowadzenia.
PS
Patrząc na moc silnika testowanego na hamowni, wnioskuje pasuje i do 1.6 co jest raczej dobrym znakiem.
A To wykres z hamowni (ze strony producenta):
I zdjecie silnika
(niby wygląda jak w f18b2, ale niefajnie by było, jakby sie okazało że jest przesuniety kilka cm i wszystkie uchwyty bezużyteczne)
Pozdrawiam
Kuba
#2
Napisano 22:51, 24.05.2009
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:13, 25.05.2009
F23A to w amerykańcach, ja mam F23Z5 jakby co
A sory, nie miałem styczności z tym silnikiem, a jak widac wiki mnie zmyliła.
ale nie wiem co chcesz porównać, czy CAI względem seryjnych w obu silnikach, czy same seryjne między sobą?
Myślałem o porównaniu seryjnych między sobą, ewentualnie wymierzeniu odległości kolektora ssącego od krawędzi, bo w sumie myśle, że przy tak podobnych konstrukcjach silników Honda dążyła do uśrednienia możliwie dużej ilości części(oczywiscie to tylko moje domysły). Liczyłem też, że może ktoś miał okazje, mniej lub bardziej, uczestniczyć w montażu dolotu w obu tych silnikach, żebym miał jednoznaczną odpowiedź czy z faktu że do 2.3 pasuje, wynika ze pasuje do 1.8
Pozdr
#4
Napisano 09:57, 25.05.2009
Pozdr
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:26, 25.05.2009
No nie wiem, napisałem wczoraj maila fujicie, może sie doczekam odpowiedzi...
I mecze polskiego dystrybutora, czy nie da sie sciagnac i jesli nie bedzie pasowac to oddac, pokrywajac koszt wysyłki z powrotem...
Tak czy inaczej dzięki, bo byłem bliski zamówienia w ciemno;)
Pozdr
#6
Napisano 00:42, 26.05.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#7
Napisano 02:09, 03.06.2009
Czarna i piękna HA VI Ś.P.
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:39, 04.06.2009
Kurde no, ciezko pełen CAI znaleźć...
#9
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:01, 05.06.2009
Tylko że to chyba krótki dolot, tak że stożek cały czas jest w komorze silnika.
No i troche sie obawiam zakładac filtr jakiejś allegrowej firmy, mimo zapewnień że "Układy dolotowe Simota Aero Form to obecnie najlepsze rozwiązanie na rynku z zakresie układów dolotowych NA ŚWIECIE";p