XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Słaba moc przy ruszeniu
#1
Napisano 13:28, 02.11.2012
Mianowicie dolegliwość auta jest taka że przy ruszaniu cisnąc pedał gazu na maxa bardzo powoli wchodzi na obroty,strasznie mułowato tak jak by nie miał mocy,ruszenie powiedzmy z piskiem opon jest po prostu nierealne
A teraz co mu dolega i ciekaw jestem czy to ma wpływ na tak drastyczny spadek mocy przy starcie,układ wydechowy jest w całości do wymiany,pierdzi jak sportowe auto z dyfuzorem nie wiem jak wyglądają świece ale wydaje mi się że można by było je już wymienić bo serwisy w Anglii chyba tam nawet nie zaglądały,rozrząd jest do wymiany bo no trzeba to zrobić z uwagi na fakt iż ma przejechane 87 tysięcy mil więc sporo przekroczone,w sumie to jadę za 2 tygodnie do Polski więc tam chcę wymienić rozrząd oraz wydech bo cenowo wyjdzie to pozytywniej niż tu w UK gdzie musiał bym wydać jakieś 500-600 funtów a w Polsce myślę że z 500-600 zł na wydech oraz 700-800 rozrząd no chyba że jestem w błędzie to mnie oświećcie
Ale w sumie proszę bardziej o jakieś sugestie odnośnie tej mocy bo w sumie jestem już głupi od tego myślenia,jak załączy się VTC to jest wydaje mi się ok ale tak jak pisałem to bardzo przy starcie powoli się wkręca cisne gaz a obrotomierz bardzo powoli idzie w górę więc chyba to nie sprzęgło bo licznik prędkości oraz obrotomierz idą równomiernie więc chyba nic nie trzyma,
pozdro dla Hondziarzy
#2
Napisano 16:29, 02.11.2012
Wymień podstawowe elementy:
świece, filtr powietrza - te rzeczy mają wpływ na moc silnika
filtr paliwa, olej i jak chcesz mieć spokój to i olej skrzyni biegów, płyn w chłodnicy, hamulcowy i w sprzęgle itp., choć te rzeczy raczej wpływu nie mają na moc.
Wyreguluj zawory, instrukcja jest na forum, bądź daj to mechanikowi przy robieniu rozrządu, raczej do 100zł to kosztuje, chyba że w aso
Dziurawy wydech też może mieć negatywny wpływ na moc silnika
Sprzęgło najłatwiej sprawdzić na 1/2 biegu, tocząc się z górki bez wciśniętego sprzęgła i pedału gazu, wtedy gaz do dechy i patrzysz na obroty, jeśli lecą w górę najpierw a samochód nie jedzie, a po chwili obroty spadają i auto zaczyna jechać - wtedy sprzęgło się ślizga.
Sprawdz też linkę gazu, czy przy wciśniętym gazie przepustnica otwiera się maksymalnie, bo w hondach dość często powstaje luz i należy ją wyregulować pozostawiając 1-2mm luzu
#3
Napisano 15:55, 03.11.2012
Jasim
#4
Napisano 09:35, 04.11.2012
#5
Napisano 11:48, 04.11.2012
Moje autko: Błękitna Materia Type-S by Davka
#6
Napisano 13:35, 04.11.2012
#7
Napisano 13:53, 04.11.2012
A to chyba najtańsza i najprostsza rzecz którą możesz zrobisz w tym temacie.
Z tego co sie tu naczytałem to w UK ceny usług są spore więc od razu informuje że to jest do zrobienia we własnym zakresie. Poradnik masz gdzies na forum, pewnie dział Zrób to sam
Moje autko: Błękitna Materia Type-S by Davka
#8
Napisano 02:12, 05.11.2012
[ Dodano: 2012-11-09, 01:31 ]
Teraz dam konkretną wskazówkę odnośnie słabej mocy przy ruszaniu,a przypadłość jest taka że jest to na ciepłym silniku,gdy motor jest zimny wszystko pracuje idealnie i moc jest gdy się zagrzeje to już robi się muł
#9
Napisano 13:51, 28.11.2012
Druga sprawa to sonda lambda do sprawdzenia. Po odpaleniu silnika nie jest brana pod uwage, gdy sie rozgrzeje jej wskazania regulują ilością paliwa w mieszance.
Sam mam podobny problem, tylko że u mnie 80% czasu jest pełna moc, a nagle przez jakiś czas jest mocno zmulony. Nie zauważyłem zalezności od temperatury, czasu od uruchomienia itd. A problem zaczął się po awarii sondy i jej wymianie - ale niby działa dobrze przez większość czasu więc już sam nie wiem (nowa NGK dedykowana).
EDIT:
Dla potomnych: przyczyną mojego zmulenia był padający moduł aparatu zapłonowego (mimo że aparat wizualnie i mechanicznie był bez zarzutu).
Moje autko: Błękitna Materia Type-S by Davka
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych