XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Stuki z przodu - czy to może być przekładnia kierownicza?
#1
Napisano 13:46, 22.05.2009
od jakiegoś czasu słyszę metaliczne, przytłumione stuki z przodu gdy jadę po dziurach. Sprawdzałem auto i nie ma luzów w zawieszeniu, sworznie, tuleje stabilizatora, tuleje wahacza, wszystko jest OK. Amorki są mają jakieś 75% sprawności. Na dwóch stacjach diagnostycznych sprawdzałem i nie mogli się przyczepić do zawiechy.
Wiem, że mam delikatny luz na przekładni kierowniczej i mój mechanik obstawia, że to powoduje takie postukiwanie? Jest to prawdopodobne?
Pozdrawiam,
Andrzej
#2
Napisano 14:51, 22.05.2009
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:36, 22.05.2009
Sprawdz lewa polos czy przypadkiem nie masz tam polaczenia przegub-walek posredniczacy wyrobiony:
http://www.accordklu...opic.php?t=2800
..chyba ze w twojej wersji odeszli od rozwiazania z walkiem posredniczacym. Sprawdz
#4
Napisano 16:05, 22.05.2009
Ile masz zrobionych km na tych sworzniach?
Od nowości, czyli prawie 153kkm.
..chyba ze w twojej wersji odeszli od rozwiazania z walkiem posredniczacym. Sprawdz
Dzięki za wskazówkę, sprawdzę czy w 6 gen. też tak jest. Chyba, że ktoś już to wie i może się podzielić wiedzą.
Pozdrawiam,
Andrzej
#5
Napisano 17:52, 22.05.2009
#6
Napisano 18:37, 22.05.2009
No to powinny polatac do jakichś 200 kkm ale znając stan polskich dróg to ja bym zaryzykował i wymienił. W sumie za całą operację w VTEC-u czyli demontaż wahacza, wymiana sworzni na regenerowane - dalem niecale 300 zł. Wcześniej kupiłem zamiennik tych sworzni firmy Teknorot ale była wtopa- bo najzwyczajniej w świecie nie pasuje....
300 zł za obie strony, części + robocizna? Czy może za jedną stronę?
A ile kosztują nowe sworznie, nie regenerowane?
Pozdrawiam,
Andrzej
#7
Napisano 19:51, 22.05.2009
stawiam na górne sworznie...
nie po to jest przegub (jabłko) na drążku kierowniczym...Przekladnia kierownicza nie powinna stukac na dziurach. Drazek kierowniczy ma przegub ktory zapobiega odkladaniu sie sily na przekladni.
pozd.
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:11, 22.05.2009
#9
Napisano 02:08, 23.05.2009
Są z przodu jeszcze jakieś elementy zawieszenia (oprócz amorków ), które się zużywają i podlegają wymianie. Nie znam się zbytnio na zawiasach, a chciałbym już to zrobić kompleksowo i mieć spokój.
A jak jest z tyłem? Co tam podlega zużywaniu i wymianie?
Pozdrawiam,
Andrzej
#10
Napisano 08:01, 05.06.2009
Czyli po prostu wymienię sworznie i od razu tuleje stabilizatora i wahacza i będę miała spokój na dłuższy czas.
Są z przodu jeszcze jakieś elementy zawieszenia (oprócz amorków ), które się zużywają i podlegają wymianie. Nie znam się zbytnio na zawiasach, a chciałbym już to zrobić kompleksowo i mieć spokój.
A jak jest z tyłem? Co tam podlega zużywaniu i wymianie?
Ja wczoraj wuymieniałem:
1. 4 łączniki stabilizatorów (2xprzód, 2x tył) - zamienniki firmy "555"
2. Tuleje wahaczy tył x2 (przód wymieniałem 3 miesiące temu) - oryginał "Honda"
3. Prawy sworzeń przód x - zamiennik "555"
4. uszczelniacz prawy przód - oryginał "Honda"
Wszystko z robotą prawie 900 zł - szok. Ale sam ani nie mam warunków ani możliwości.