XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
sonda lambda do F20B6
#16 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:10, 10.06.2009
niedawno miałem dokładnie ten sam problem w mojej Hani. Z komputera wyszło ewidentnie, że siadła sonda lambda. Zacząłem więc szukać dedykowanej ale bez rezultatu, w ofercie były tylko uniwersalne, których każdy bardziej rozgarnięty mechanik mi odradzał. Z uniwersalnymi z tego co pamiętam to największy problem był z doborem grzałki (występowały chyba 12 lub 18 watowe) a nie byłem w stanie ustalić jaką moc ma oryginalna dlatego nie byłem w stanie dobrać uniwersalnej. Szukałem więc w używanych ale jak pech to pech jak znalazłem mój model to okazało się, że miał centralny strzał i uszkodzony: zderzak, chłodnicę i sondę poza tym wszystko mogłem kupić . W moim przypadku szczęście w nieszczęściu polegało na tym, że nie zwiększyło się znacząco spalanie, dlatego miałem czas żeby spokojnie się zastanowić i poszukać najlepszego rozwiązania. W końcu udało mi się znaleźć anglika na części w necie i po sprawdzeniu jeszcze kolorów kabli zamówiłem, zamontowałem, zresetowałem komputer i na razie „odpukać” działa.