XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#166
Napisano 21:56, 29.05.2015
#167
Napisano 09:08, 30.05.2015
150 tysięcy i zmieniałem
Ty ja dokładnie też na 150tys. wymieniłem
O! i też jestem fanem DM
Pozdrowionka
A i pochodzę z Pucka tylko od 1988 roku już tam nie mieszkam
Użytkownik vienio4 edytował ten post 09:10, 30.05.2015
#168
Napisano 10:01, 30.05.2015
też byłem i nadal jest fanem DM (może nie w takim stopniu jak kiedyś ) ale sprzęgiełko 180kk i odpukać nadal śmiga
Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:13, 31.05.2015
#169
Napisano 11:37, 30.05.2015
Dwa dni.
Kto Ci to wymienial i ile skasowal za to?
#170
Napisano 21:58, 31.05.2015
Dodam jeszcze ze pedał dość ciezko chodzi i bierze u samego dolu.
Z gory dzieki za odpowiedz.
#171 Guest_Wilu_*
Napisano 22:01, 31.05.2015
Witam mam pytanie odnośnie sprzegla w moim acco, gdy jest zimny biegi wskakują bez problemu ale silnik jest juz nagrzany jedynka dwójka oraz wsteczny ciezko wchodzą czyżby kończyło sie sprzęgło?
Dodam jeszcze ze pedał dość ciezko chodzi i bierze u samego dolu.
Z gory dzieki za odpowiedz.
Tak to są objawy kończącego się sprzęgła zanim zacznie się ślizgać.
#172
Napisano 22:08, 31.05.2015
Tak to są objawy kończącego się sprzęgła zanim zacznie się ślizgać.
Dzieki za szybka odpowiedz, co kupic OEM czy cos innego
#173
Napisano 22:55, 31.05.2015
Kolego sivy33 - odpowiedź na Twoje pytanie jest w tym temacie tylko trochę wcześniej ( http://www.accordklu...gen#entry475711), jeśli chodzi o normalne sprzęgło, to co by to nie było i tak będzie OEM.
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#174
Napisano 23:09, 31.05.2015
Podziękował , chyba zdecyduje sie na AISIN. Pozdrawiam.Hej
Kolego sivy33 - odpowiedź na Twoje pytanie jest w tym temacie tylko trochę wcześniej ( http://www.accordklu...gen#entry475711), jeśli chodzi o normalne sprzęgło, to co by to nie było i tak będzie OEM.
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#175
Napisano 21:25, 07.06.2015
W zeszly weekend montowalem Aisina, caly komplet do mojego Accorda.
Od tego czasu juz ponad 2 tys. km trzasnelo i wszystko smiga jak nalezy. Mialem "tylko" 108 tys. na liczniku i niestety oryginalne sprzęgła padło. Sam mu troche pomoglem, to fakt, przypalilem je zdziebeczko. No i udalo sie bez wyjmowania skrzyni, dzien roboty w 2: ja-amator i ojciec-mechanik. Dalo rade na tyle ja odsunac, ze cala wymiana byla mozliwa, ale troche sie naodkrecalem wszystkiego. Aha, olej w skrzyni tez zmienilem. Wszystkie problemy zniknęły: slizganie, szarapnie przy ruszaniu i lapanie bardzo szybko. Koszt zestawu to 850zl, robota nasza. W serwisie Hondy we Wrocku to koło 2800zl by wyszlo.
Sent from my SM-G800F using Tapatalk
#176
Napisano 01:01, 08.06.2015
Nie dość, że spora satysfakcja z własnoręcznej roboty, to jeszcze 2 kafle w kieszeni. Bardzo dobre podsumowanie
#177
Napisano 08:47, 06.07.2015
Panowie, prośba o opinie.
Dwa lata temu borykałem się z tłuczeniem się łożyska oporowego w skrzyni z 2.0 (po diagnozie ówczesnego machera) i zdecydowąłem się przy tej okazji wymienić skrzynie na tą z 2,4 oraz sprzęgło. Jak ręką odjął .
Dodam, że łożysko stukało tylko przy załączonej klimie lub pełni skręconych kołach na biegu jałowym, czyli po prostu podczas obciążenia silnika.
I teraz, wymieniałem ostatnio przełożenie główne w skrzyni na krótsze z CRV. Przy tej okazji trzeba było wymienić łożysko (wyleciało mi już jakie), żeby spasowało wszystko. Oporowe jednak zostało, tak jak i reszta. Na to poszedł śiweży MTF.
I wszystko pięknie ładnie, ale powróciło stukanie oporowego. Majster stwierdził, że przy takiej robocie powinno się wymienić łożyska na nowe, a ja miałem zużyte, a do tego poszedł nowy olej, który załatwił sprawę.
Mi się wydaję, że skoro zostało sprawne oporowe z K24 (które kiedyś w K20 było przyczyną hałasu) i tylko jedno z CRV poszło na podmiankę plus przełożenie, to skrzynia nie powinna się nagle tłuc.
Co powiecie
UP: Dam sobie z tym spokój i wymienię łożysko przy okazji roboty sprzęgła jak przyjdzie czas. Nie jest to dużym problemem bo słychać je tylko na jałowym pod obciążeniem klimą. A skrzynia śmiga pięknie poza tym
Użytkownik SimRacer edytował ten post 11:05, 12.07.2015
#178
Napisano 13:56, 10.07.2015
Słuchajcie dobrze przy okazji sprzęgła wymienić tzw wysprzęglik (na rys. pozycja 13). U mnie po 2 tygodniach po wymianie sprzęgła padła ta pompka. Myślałem że coś nie tak ze sprzęgłem a tu taka pierdoła. Pedał sprzęgła wpadł w podłogę i koniec. Dobrze że w garażu a nie w trasie
#179
Napisano 11:09, 23.09.2015
Koledzy po przeczytaniu całego tematu dwa pytania, no może trzy
1. Czy żeby wymienić tą tulejkę (piszczącą) trzeba rozebrać skrzynię
2. Czy w skrzyni od 2.4 też taka tulejka występuje?
3. Czy po zdjęciu sanek na pewno trzeba zbieżność ustawić (pytam bo ostatnio opuszczali mi sanki do wymiany gum na drążku stabilizatora)
STAG 300ISA2+Zavoli S+HANA H2001 Green
#180
Napisano 12:32, 23.09.2015
nie trzeba rozbierać skrzyni,
Wypadałoby sprawdzić zbierzność po ruszaniu sanek
Użytkownik Wlodar edytował ten post 10:55, 24.09.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych