XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dziwnie zachowujące się sprzęgło.
#1
Napisano 07:09, 12.10.2012
F20Z2 Power
#2
Napisano 07:46, 12.10.2012
#3
Napisano 08:55, 12.10.2012
Odpowietrzenie jako pierwsze i sprawdzenie szczelności układu a jak nie pomoże to wysprzęglik przebadać.
#4
Napisano 13:03, 12.10.2012
F20Z2 Power
#5
Napisano 13:17, 22.10.2012
Zaraz po wyjeździe od majstra można było samym sprzęgłem dość konkretnie szarpnąć autem na zawołanie i brało gdzieś w połowie. Jednym słowem trzymało jak beton co mi się podobało.
Po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów sprzęgło zaczęło brać niemal tak wysoko jak przed wymianą i przede wszystkim mam wrażenie, że na 1-szym biegu jakby "nie trzymało" w 100%, czy też delikatnie ślizgało i nie były wykorzystywane pełen moment obrotowy i moc (obroty rosną minimalnie za szybko w stosunku do nabieranej prędkości)
Z drugiej strony to opony mogą delikatnie buksować, mimo, że ich nie słychać (bardzo ciężko spowodować żeby te Micheliny zapiszczały, chyba tylko paląc gumę z miejsca).
Co powiecie i jak jest u Was ?
[ Dodano: 2012-10-22, 15:14 ]
Pierwsze wnioski po przeczytaniu paru wątków, również na innych forach - luz na pedale do ustawienia i odpowietrzenie.
Swoją drogą, póki co mam OEM skrzypiącą pompę sprzęgła, którą właśnie będę wymieniał więc to może sporo zmienić.
Ktoś potwierdzi te tezy ?
[ Dodano: 2012-10-31, 20:20 ]
Pośmigałem jeszcze tak trochę i albo się poprawiło albo ja przesadzałem
Temat uważam za zamknięty.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych