XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Likwidacja spężarki od klimy. Problem z alternatorem
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:03, 19.05.2009
W mojej Hani mam dobudowaną klimę. Zaglądając pod maskę pasek wieloklinowy przenosi napęd na sprężarkę od klimy, i dopiero poprzez drugie koło i drugi pasek przenoszony jest napęd na alternator. Klimatyzacja mi już dawno nie działa i nie zamierzam ładować w nią pieniądze, dlatego całą ją wymontowałem, oprócz tej sprężarki. I teraz przymierzam się usunąć również i ją, bo po co ma chodzić. W związku z tym mam parę pytań:
-czy zwiększy mi się moc auta?
-czy zmniejszy mi się spalanie paliwa?
-i wreszcie czy jest to w ogóle wykonalne bez ponoszenia większych nakładów finansowych? Domyślam się, że kiedyś oryginalnie nie było zamontowanej sprężarki czyli napęd był przenoszony bezpośrednio na alternator. Ale nie wiem co może się wiązać z powrotem do tego rozwiązania. Na pewno kupno odpowiedniego paska klinowego.
Mieliście już podobny problem?
Posiadam Accorda 2.0 TDI 96'
#2
Napisano 15:39, 19.05.2009
1. Nie
2. Nie
3. Tak
Jeżeli sprzęgło elektromagnetyczne sprężarki nie jest podłączone, to sprężarka nie pracuje. Dodatkowe opory stawiane przez nią są niewielkie, wręcz pomijalne. Jeżeli koło pasowe na wale korbowym jest w jednej linii z alternatorem, to jest to tylko kwestia dobrania paska. Być może alternator jest przesunięty na mocowaniu, być może są zmienione koła pasowe.
Do zobaczenia na trasie.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:11, 21.05.2009