jak masz dobry magiel to się nie posypie.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Pompa wspomagania - operacja regeneracja
#61
Napisano 11:35, 26.07.2014
#62
Napisano 09:36, 29.07.2014
zgodze sie jak jest magiel ok to będzie pompa działać po regeneracji. Uważam że trzeba tylko dobrze złożyć - z głową, i zalać nowy płyn. Ja tak zrobiłem. Zmieniłem łozysko, uszczelniacze i zalałem nowy płyn, nawet nie z hondy tylko Valvoline ATF, mineralny olej i jak narazie w porządku. trzeba zobaczyć w jakim stanie ma się pompę. Jak sie ma kasę można wydać na nową, ale pytanie: czy ona jest nowa czy po regeneracji już
#63
Napisano 14:01, 29.07.2014
jutro bede dzwonił do tego gostka co Miłosz od niego kupował i sie spytam czy ma pomp a jak nie to bede dalej kombinował
#64
Napisano 14:31, 29.07.2014
mówił, że pod koniec zeszłego tygodnia będzie miał.
#65
Napisano 15:09, 29.07.2014
dzwoniłem w sobote i mowil zebym zadzwonił w srode i wtedy bedzie wiedział czy bedzie miał czy nie
#66
Napisano 17:38, 24.08.2014
czemu wtopa?z tego co wiem to atf jest własnie do takich układów a np boxol do układów z elektrycznymi pompami np z grupy vwzresztą kolega ma taka sama hanke z tym samym motorem i jezdzi juz 5rok na atfie i nigdy nie miał problemów z pompa.
[ Dodano: 2013-01-06, 21:12 ]
z tego co wiem to atf jest własnie do takich układów a np boxol do układów z elektrycznymi pompami np z grupy vwzresztą kolega ma taka sama hanke z tym samym motorem i jezdzi juz 5rok na atfie i nigdy nie miał problemów z pompa.
[ Dodano: 2013-01-06, 21:19 ]
nastepny moj watek który obił mi sie o uszy po fakcie to ze sie powinno montowac pompe oraz zakładac pasek na maxymalnie skreconych kołach w lewo lub w prawo czgo nie zrobiłem po to aby przy powrocie kierownicy do pozycji srodkowej przepompowac płyn wewnatrz układu czy orientujecie sie czy to jest prawda czy bardziej mit?
psf powinien kolego byc ja też atf zalewałem i już szikam 3 pompy
#67
Napisano 13:50, 30.09.2014
ja robiłem pompe ze 3 miesiące temu, tak jak pisałem wcześniej zalałem ATF (mineralny) i jak narazie nic się nie dzieje.
madziek1991: a ty zakładasz używane jakieś te pompy czy po regeneracji?
#68
Napisano 13:08, 22.11.2014
Pomoże ktoś?
Czy to jest łożysko?
Przy skręcaniu kół na postoju tak się dzieje, i koła się kręcą jak w ursusie, jak się jedzie to mniej wyje ale kierownica nie odbija...
Magiel dopiero co po regeneracji bo ciekł...
To jest druga pompa, na mojej orginalnej kierownica przestała odbijać na zakrętach
Użytkownik Raffixon edytował ten post 13:31, 22.11.2014
#69
Napisano 23:56, 19.12.2014
Witam wszystkich,
Jeżeli dubluje czyjeś zapytanie to z góry przepraszam ale chciałbym poradzić się w kwestii mojej pompy wspomagania i mojego przypadku, a mianowicie...
Po wymianie rozrządu wystąpiły problemy z pompą wspomagania, układ był odpowietrzany, regulowany był pasek ( raz luźniej raz nie ) , płyn też był zmieniany a pompa wyje - i co ciekawe - nie cały czas a tylko na wolnych obrotach, przy wyższych obrotach się uspokaja.
Niestety nie było mnie przy tym tylko mój mechanik zdalnie mnie imformował o tym problemie, dlatego moj opis może być lakoniczny i już sam nie pamiętam czy to tylko wycie czy wydobywają się z niej jeszcze jakieś inne dźwięki...
Przed wymianą rozrządu, czyli defakto przed dotykaniem się do pompy nie było z nią żadnych problemów. Auto ma 83tys.km także nie jest zmęczone a mimo to coś jest z pompą nie tak.
Na forum jest masa tematów z pompami ale chyba nie trafiłem na dokładnie taki jak mój (wyje/nie wyje), albo słabo szukałem...
Gdyby nie napięty okres przedświąteczny nie było by takiej paniki no ale święta a auto stoi.
Może jakieś sugestie?
Pozdrawiam
#70
Napisano 01:52, 20.12.2014
#71
Napisano 07:23, 20.12.2014
kornelszastarka miałem podobny problem po wymianie uszczelniaczy wałków . Pompa wyła ok. tygodnia . Mój mechanik poradził sobie w ten sposób ,że pompę odkręcał od góry ( śruby ''10'' ) i podlewał za pomocą strzykawką płynem wspomagania . Po kilku razach pompa ucichła i pracuje jak powinna . Prawdopodobnie Tobie jak i mnie się zapowietrzyła , ponoć jest to częsty problem w Accordach VI. gen. wynikający z samego położenia pompy ( jest umiejscowiona dość wysoko )
#72
Napisano 19:37, 20.12.2014
Nie wiem czy Wam to pomoże ale przy wymianie rozrządu pompę odkręcają i odkładają w okolice pompy abs -bez rozszczelnienia węży. Przewody pompy nie są już tak elastyczne, również ze względu na temperaturę twardnieją i może z tego powodu w jakiś sposób się zapowietrzają.
Damian co to dało mechanikowi ? z tego co widziałem to właśnie pompa tłoczy w kierunku górnego króćca ... Mi po regeneracji też czasami wyje na zimnym (regenerowałem bo puściła uszczelka dekla pompy), wcześniej też wyła, chyba muszę płyn wymienić.
Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 19:41, 20.12.2014
#73
Napisano 18:58, 22.12.2014
Nie pieni sie plyn? U mnie w 5genie po rozrzadzie pompa raz wyla, raz nie. Ale przy skrecaniu bylo ciezej. Plyn sie pienil bo padla pompa, nie wiem w jaki sposob ja zatarli ale to zrobili...
Płyn się pieni.
kornelszastarka miałem podobny problem po wymianie uszczelniaczy wałków . Pompa wyła ok. tygodnia . Mój mechanik poradził sobie w ten sposób ,że pompę odkręcał od góry ( śruby ''10'' ) i podlewał za pomocą strzykawką płynem wspomagania . Po kilku razach pompa ucichła i pracuje jak powinna . Prawdopodobnie Tobie jak i mnie się zapowietrzyła , ponoć jest to częsty problem w Accordach VI. gen. wynikający z samego położenia pompy ( jest umiejscowiona dość wysoko )
Powiem mu o twoim przypadku, moze akurat cos to da.
Wcześniej mechanik obstawiał ze to wina zbiorniczka do wspomagania, zbiorniczek wymienił, radość trwała krótko bo pompa dalej wyje a płyn się pieni/ wyrzuca go.
Użytkownik kornelszastarka edytował ten post 18:59, 22.12.2014
#74
Napisano 23:18, 22.12.2014
Damian co to dało mechanikowi ? z tego co widziałem to właśnie pompa tłoczy w kierunku górnego króćca ... Mi po regeneracji też czasami wyje na zimnym (regenerowałem bo puściła uszczelka dekla pompy), wcześniej też wyła, chyba muszę płyn wymienić.
Łukasz akurat to dało ,że przestała wyć pompa . Poza tym wcześniej miał ten sam przypadek ten sam silnik a nawet ten sam rocznik auta i też pomogło . Nie wiem może to jest jakiś pomysł na problem wyjącej pompy.
#75
Napisano 10:37, 23.12.2014
Damian83. ta operacja polegala na odkreceniu srub' 10 ' na tyle zeby wsadzic miedzy krociec a obudowe igle przez ktora wpuszczales plyn?
Robiony był u mnie test butelki, tzn. w miejsce zbiorniczka od wspomagania mechanik umieścił butelkę z płynem wspomagania i podłączył tam przewody - zwykła butelka okazała się być lepsza od fabrycznego zbiorniczka bo pompa już nie wyła a płyn się nie pienił.
Po podłączeniu fabrycznego zbiorniczka była chwila cichej pracy a następnie znowu zaczęła wyć, ale tylko na wolnych obrotach. Zbiorniczek był już zmieniany na inny ale to nic nie dało.
Sądząc bo budowie pompy, z tatą obstawiamy że łopatki turbiny nie wysuwają się na wolnych obrotach, bo na wysokich obrotach wszystko jest w porządku, pompa cicho pracuje. Mam drugą pompę z civica, spróbujemy zmienić wirnik z łopatkami i zobaczymy co się stanie.
Użytkownik kornelszastarka edytował ten post 11:02, 23.12.2014
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych