XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Sciaga w prawo przy puszczaniu pedalu gazu
#1
Napisano 10:31, 02.09.2012
co ciekawe jak dodaje gazu to auto idzie idealnie rowno....
czyli wciskam gaz i dopoki trzymam wcisniety pedal - auto jedzie prosto, jak puszcze gaz - zaczyna delikatnie sciagac w prawo....
w czym moze byc problem? hamulce? jakis tloczek nie odbija? dodam ze mam tez drgania przy 120, a pozatym nic, zadnych luzow i usterek zawieszenia/ukladu kierowniczego
#2
Napisano 16:53, 03.09.2012
#3
Napisano 17:07, 03.09.2012
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#4
Napisano 17:15, 03.09.2012
Opcja druga - przynajmniej w fordzie tak było - ze względów bezpieczeństwa auto "bez gazu" ( sytuacja awaryjna - zasłabnięcie , zaśnięcie kierowcy) ściągane jest lekko w prawo na pobocze , a nie w lewo na pas przeciwny ...
Opcja trzecia - może coś bardziej prozaicznego jak np walnięta fela czy nawet niedopompowana opona ...
#5
Napisano 17:38, 03.09.2012
Pierwsza opcja wydaje się najbardziej prawdopodobna lub też fele wchodzą w grę.
#6
Napisano 17:50, 03.09.2012
No to teraz sobie pomyśl co by było gdybyś trafił na taki samochód jadący bez kontroli? Jeśli by on zjechał i trafił w twój samochód to byłoby po Twoim Accordzie , po Tobie i Twoich pasażerach ... rozwiązanie ze ściąganiem w lewo ma sens bo ogranicza możliwość spowodowania zderzenia czołowego z innymi samochodami .Niedopompowaną oponę bym odrzucił bo ściągało by nawet przy przyspieszaniu, a opcja druga jest niedorzeczna - zasłabniesz i ściągnie Cię na drzewo w przypadku jechania przez las gdzie niema barierek?
#7
Napisano 18:05, 03.09.2012
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#8
Napisano 19:34, 03.09.2012
#9
Napisano 20:51, 03.09.2012
Zdarzało mi się mieć mocno za niskie ciśnienie w jednym kole i auto nie ściągało. Podobnie niewyważone koła - co najwyżej wibracje. Luzy w zawieszeniu też nie dawały to objawów ściągania - raczej stuki i nerwowe zachowanie.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#10
Napisano 21:12, 03.09.2012
chyba zostaje jakis luz... jechac na szarpaki?
panowie a moze tloczek nie odbija do konca??
#11
Napisano 21:13, 03.09.2012
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#12
Napisano 21:17, 03.09.2012
nie wiem czy jasno sie wyrazilem...
#13
Napisano 21:21, 03.09.2012
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#14
Napisano 21:26, 03.09.2012
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#15
Napisano 21:27, 03.09.2012
sprobuje wywazyc kola
potem na szarpaki
ewentualnie moj mechanik powiedzial ze to moga byc zwichrowane tarcze (bo mam do wymiany przednie)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych