XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Obtarcie- jak szybko naprawić
#1
Napisano 14:03, 27.08.2012
W ubiegłą niedzielę (26.08) władowałem się w wąską polną drogę i po przejechaniu kilkuset metrów zaczęło robić się wąsko. Nie było możliwości wycofać/zakręcić więc jechałem do przodu przez krzaki, w efekcie na lakierze zostały piękne rysy od zderzaka do zderzaka po obu stronach. Na szczęście po myciu okazało się, że nie jest źle i polerka załatwi sprawę, na którą byłem umówiony w tym tygodniu.
A w sobotę zastałem taki widok
i opona
Musze to zrobić w ciągu 2 tygodni myślałem o S-plus ale jeszcze nie odpowiedzieli po wysłaniu zdjęć.
Lakiernicy w okolicy chcą malować całe elementy czego wolę uniknąć.
Może znacie jakieś miejsca gdzie by to ogarnęli szybko i dobrze? (warszawa i okolice najlepiej na wschód)
#2
Napisano 14:20, 27.08.2012
Obawiam się że bez lakiernika się nie obejdzie...
#3
Napisano 14:53, 27.08.2012
#4
Napisano 14:56, 27.08.2012
[ Dodano: 2012-08-27, 15:58 ]
Mam znajomego co ma Pralkę także w srebrnym kolorze i nie wiem czy to nie udolność lakiernika czy tak się robi ale był problem z dobraniem koloru bo ponoć srebrny najgorzej pomalować i malował wtedy 2 elementy a uszkodzony był jeden - czytaj malowanie jednego i cieniowanie drugieg0 :-/
#5
Napisano 15:11, 27.08.2012
#6
Napisano 15:16, 27.08.2012
http://asochwalibog.pl/kontakt
#7
Napisano 15:20, 27.08.2012
Srebrny i pochodne to przekleństwo jeżeli chodzi o dobranie odcienia.
pozdr
#9
Napisano 16:19, 27.08.2012
Ja tam robilem obcierke, robia to miejscowo a nie caly element naprawde warto bo po naprawie nie ma sladu.
#10
Napisano 19:21, 27.08.2012
Problemem podczas lakierowania/cieniowania kolorow metalicznych...nie jest roznica odcienia,a strefa przejscia miedzy miejscem nowo lakierowanym,a stara powloka nielakierowana. W miejscu lakierowanym plytki aluminium ukladaja sie regularnie i w sposob jednorodny odbijajaJak lakiernik pomaluje Ci to tak, że nie będzie różnicy w odcieniu / bez malowania całego auta/ to się go trzymaj bo będzie fachowcem w swojej dziedzinie
swiatlo pod takim samym katem.W miejscu przejscia/cieniowania...plytki aluminium ukladaja sie w sposob nieregularny i odbijaja swiatlo pod
roznym katem.To tworzy smuge/prege o szarym odcieniu...ktora jest widoczna dla oka i drazni.
Aby efekt ten zminimalizowac potrzeba,jak najwiecej miejsca na elemencie naprawianym....aby strefe cieniowania jak najbardziej rozciagnac.
Dlatego tez proby lakierowania kolorow srebrnych w metodzie spot/smart...nie zawsze koncza sie zamierzonym efektem.
Niekiedy lepiej odzalowac caly element i miec dobry efekt
#11
Napisano 09:42, 28.08.2012
Dzisiaj załatwiłem przednią oponę. Na wąskiej drodze musiałem zjechać na pobocze i niestety krawędź była na tyle ostra, że wewnętrzna strona opony się przecięła
Założyłem dojazdówkę a tu kapeć
Do wulkanizatora miałem ok 1,5km i jakoś dojechałem.
[ Dodano: 2012-11-20, 12:44 ]
Glinuś, dzięki za kontakt i polecenie zakładu.
Ogólnie jestem zadowolony z lakierowania, ale oczywiście jakieś mankamenty się znalazły.
Jeden mały zaciek lakieru bezbarwnego w wewnętrznej części błotnika na załamaniu (kolega lakiernik mi pokazał bo ja nie widziałem i pewnie bym nie znalazł)
No i musiałem trochę podregulować drzwi bo trzeba było mocno trzaskać żeby je zamknąć i dołem nie były równo z błotnikiem.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych