Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

maglownica po regeneracji - spiernicza płyn (gdzieś)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 artek

artek
  • Forumowicz
  • 169 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:46, 13.08.2012

Witam.
Kupiłem Hondzie z maglownicą po regeneracji. Po przejechaniu pierwszych 3 tys km płyn w zbiorniku był cały czas pod maks. Po ok 3,5 zauważyłem, że spadł poniżej minimum. Dolałem i znowu jest już w połowie między min a maks po tygodniu. Możliwe, żeby po regeneracji już ją szlag trafił?
  • 0

#2 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 22:33, 13.08.2012

kiedy i gdzie była robiona regeneracja ?
gdzie jest wyciek ?

zobacz post kardasa w temacie http://www.accordklu...r=asc&start=315
  • 0

#3 Rosencreutz

Rosencreutz
  • Forumowicz
  • 391 postów
  • Skąd:Teresin k/Warszawy
  • Silnik:2,0
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:56, 14.08.2012

Podstawowe pytanie. Ile kosztowała regeneracja?
  • 0

Artur


#4 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:20, 15.08.2012

sprawdzales zawsze w takich samych warunkach (tylko na zimno badz tylko na cieplo)?
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:43, 17.08.2012

Jak cieknie to się pokarze w końcu gdzieś. przecież to nie paruje. to że regenerowana to nie znaczy że dobra.
  • 0

#6 artek

artek
  • Forumowicz
  • 169 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:55, 19.08.2012

Sprawdzam zawsze w tych samych warunkach :P W przyszłym tygodniu się okaże co gdzie leje :P Mam nadzieję, że to nic poważnego bo na wczasy jadę 650 km.
  • 0

#7 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:09, 19.08.2012

jak nie ma plan ani widocznych wycieków to wali Ci w osłonę i płyn tam zostaje, masz szczelne osłony - gratuluję

druga kwestia, jeśli jedziesz teraz 650km to podstawowa zasada, na parkingach unikaj skręcania na maxa, bo to jest
ten moment kiedy najprawdopodobniej robi ci się nieszczelność
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#8 artek

artek
  • Forumowicz
  • 169 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:45, 19.08.2012

Zajrzałem z latarką pod auto obok koła kierowcy z przodu. Jest mokro (pierwsze zdjęcie)... i Znalazłem jeszcze coś takiego jak na drugim zdjęciu. Ten wężyk się poci, ale żeby aż tak wylało z niego? A co do osłony to stara sie w zimei gdzieś urwała poprzedniemu właścicielowi i podobno dlatego regenerował bo mu sie zasyfiło.

Dołączona grafika

Dołączona grafika
  • 0

#9 Rosencreutz

Rosencreutz
  • Forumowicz
  • 391 postów
  • Skąd:Teresin k/Warszawy
  • Silnik:2,0
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:46, 19.08.2012

Dokładnie, osłony potrafią dużo przyjąć ;-) Gorzej jak w końcu ciśnienie rozerwie osłonę i akurat będziesz na imieninach u gospodarza który położył nowa kostkę na podwórku ;-) Widoku twarzy gospodarza w tym momencie, nie zapomnisz do końca życia ;-) Jeżeli masz wężyk odpowietrzający na osłonie to możesz zdjąć i w ten sposób sprawdzisz czy nazbierało się płynu. Zanim kupiłeś samochód nieuczciwy sprzedawca wlał jakiś specyfik który na pewien czas uszczelnił układ, ale to rozwiązanie na krótką metę. Myślę że to był główny powód dla którego zdecydował się sprzedać. Koszt regeneracji maglownicy zaczyna się od jakiś 700zł. Same 2 główne uszczelniacze wałka kosztują ok 320-350zł (wkładane są od subaru bo takie pasują). Można to zrobić dużo taniej dobierając zwykłe wysokociśnieniówki suwmiarką ale długo na tym nie pojeździ koszt ok 50-80zł. Czasami wymiana uszczelniaczy nie pomoże bo wałek jest już wytarty.

[ Dodano: 2012-08-19, 12:50 ]
Sprawdź opaski na wężykach bo widać że nie są oryginalne. Może któraś nie jest dokręcona. Sprawdź wężyk może zdrewniał już ze starości i upływu czasu.
  • 0

Artur


#10 artek

artek
  • Forumowicz
  • 169 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:00, 19.08.2012

Widzę, że trafiliśmy z postami prawie w tym samym czasie :D Dzięki. Przydałby mi się kanał :P Napiszę w przyszłym tygodniu co dokładnie wyszło.

Pozdro :D
  • 0

#11 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:03, 19.08.2012

ok, zacznij od uszczelnienia węża i sprawdzenie manszet, u mnie spod nich leciało
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#12 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:04, 19.08.2012

artek, u mnie też lewa strona puszczała
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#13 artek

artek
  • Forumowicz
  • 169 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:51, 22.08.2012

Okazało się, że ucieka na skręceniu 2 przewodów. Przy okazji wyszło, że lekko cieknie olej ze skrzyni przy półośce od pasażera. Półośka już zrobiona a przewód ze wspomagania po wakacjach :D
  • 0

#14 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:26, 22.08.2012

to jedna z tańszych opcji, gorzej jakby ciekło faktycznie z przekładni
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq