XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
maglownica po regeneracji - spiernicza płyn (gdzieś)
#1
Napisano 17:46, 13.08.2012
Kupiłem Hondzie z maglownicą po regeneracji. Po przejechaniu pierwszych 3 tys km płyn w zbiorniku był cały czas pod maks. Po ok 3,5 zauważyłem, że spadł poniżej minimum. Dolałem i znowu jest już w połowie między min a maks po tygodniu. Możliwe, żeby po regeneracji już ją szlag trafił?
#2
Napisano 22:33, 13.08.2012
gdzie jest wyciek ?
zobacz post kardasa w temacie http://www.accordklu...r=asc&start=315
#3
Napisano 21:56, 14.08.2012
Artur
#4
Napisano 16:20, 15.08.2012
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:43, 17.08.2012
#6
Napisano 10:55, 19.08.2012
#7
Napisano 11:09, 19.08.2012
druga kwestia, jeśli jedziesz teraz 650km to podstawowa zasada, na parkingach unikaj skręcania na maxa, bo to jest
ten moment kiedy najprawdopodobniej robi ci się nieszczelność
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#8
Napisano 11:45, 19.08.2012
#9
Napisano 11:46, 19.08.2012
[ Dodano: 2012-08-19, 12:50 ]
Sprawdź opaski na wężykach bo widać że nie są oryginalne. Może któraś nie jest dokręcona. Sprawdź wężyk może zdrewniał już ze starości i upływu czasu.
Artur
#10
Napisano 12:00, 19.08.2012
Pozdro
#11
Napisano 12:03, 19.08.2012
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#12
Napisano 12:04, 19.08.2012
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#13
Napisano 16:51, 22.08.2012
#14
Napisano 17:26, 22.08.2012
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych