XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
spalanie stukowe a kąt wyprzedzenia zapłonu i czujnik ss.
#16
Napisano 13:30, 09.08.2012
Na czym polega kalibracja?
[ Dodano: 2012-08-09, 17:52 ]
Wiecie co, Panowie? Właśnie byłem się przejechać... i wydaje mi się, że na gazie też jest stukowe... Może nie tak wyraźne jak na benzynie, ale coś tam brzęczy metalicznie a nie sądze żeby taki dzwiek wydawały wtryskiwacze od gazu do których się już przyzwyczaiłem. Mało tego, auto cały czas szarpie... Jadąc np na 3 i majac 1500 obrotow jak wciskam 3/4 gazu to auto się dławi, szarpie i robi żabki... Przyspieszając na wyższych obrotach delikatnie również potrafi szarpnąć... czemu w Toyocie nie miałem takich problemów? tragedia!
#17
Napisano 17:05, 09.08.2012
tak wracając do waszych dywagacji na temat paliwa, oktanów i stukowego....macie standardowe, niepomodzone silniki. Honda przewidziała do nich paliwo 95, a więc 98 tak naprawdę nic nie wnosi dopóty, dopóki nie wystroicie pod nie samochodu. Także lanie paliwa 98 - poza efektem placebo - nie zmieni nic. Nie ma zatem możliwości, aby pojawiło się stukowe na 95, jeśli nic innego nie jest spieprzonego. Dla przykładu podam siebie -> mam H22 z komputerem z ATR'a, czyli z H22A7 dokładnie. Komputer jest przystosowany tylko pod 98 i wyższe. Kiedyś zalałem na chwilę 95 bo musiałem i.....wtedy pojawiło się stukowe, samochód nie chciał jechać, silnik drgał - masakra.
A co do:paliwo spala sie zbyt szybko poprzez zbyt dużą dawkę powietrza
Wywal stożek, będziesz miał problem z głowy.
Tutaj zmiana paliwa nie wiążę sie z żadna zmianą mapy czy tam modzenia silnika, bo to jest taka niewielka zmiana że ecu skoryguje to z odczytu sondy bo ma pewna tolerancje pracy jakby nie było, nawet jak zamontujesz stożek to nie musisz żadnej mapy zmieniać bo z odczytu sondy ecu minimalnie skoryguje mapę, chyba ze zrobisz juz jakis profesjonalny super dolot ze nie wiem co jeszcze to wtedy warto skorygować mape na sondzie szerokopasmowej z programu ale nie o modzeniu problem tylko o pewnym dzwieku silnika, ja jak jezdze na 98 to lepsza dynamika jest i lepsza kultura pracy, natomiast dzwonienie silnika nadal jest ale mniejsze, mocy raczej nie uzyska sie przez lanie 98 a placebo bym tego nie nazwał, jak jest dobre paliwo to można lac i 95 nawet jak piszą ze trzeba lać 98, w serwisie pisza lać olej shela a mało kto tak robi(oczywiscie sa tacy co sie tego trzymaja), każdy serwis ma swój kontrakt z dana firma olejowa tak samo jest s paliwem każa lac 98 bo serwis sie tym zasłania zeby wrazie problemów ci powie, panie ale pan na złym paliwie jezdził, także podstawa to Dobry olej i Dobre paliwo, olej to można znaleść dobry ale paliwo w polsce jest kiepskie
[ Dodano: 2012-08-10, 01:06 ]
wczoraj nie miałem czasu, ale dzisiaj, tj. piątek biorę się za silnik, zobaczę ten czujnik, oraz zawór vtec, wczoraj też nalałem paliwo 98, trochę pojeździłem i co się okazało, przymula dalej ale czy mniej to trudno powiedzieć, natomiast nie słyszałem dzwonienia, ale z tym dzwonieniem to nie zawsze tak jest że ciągle dzwoni, bo zależy od obciążenia silnika, a że mi się spieszyło to trochę deptałem po gazie wiec skupiłem sie na przymulaniu bardziej, ale pal licho, w piątek porozbieram, może porobię zdjęcia i wrzucę pokazać co i jak.
#18
Napisano 06:40, 10.08.2012
jak jest dobre paliwo to można lac i 95 nawet jak piszą ze trzeba lać 98, w serwisie pisza lać olej shela a mało kto tak robi(oczywiscie sa tacy co sie tego trzymaja), każdy serwis ma swój kontrakt z dana firma olejowa tak samo jest s paliwem każa lac 98 bo serwis sie tym zasłania zeby wrazie problemów ci powie, panie ale pan na złym paliwie jezdził, także podstawa to Dobry olej i Dobre paliwo, olej to można znaleść dobry ale paliwo w polsce jest kiepskie
to jest dla mnie totalna bzdura kolego albo inaczej - zgadzam się co do tego, że serwis ASO wlewa olej taki, jaki mają i jaki im się opłaca. Nie odkryłeś Ameryki to wiadomo od dawna i sporo osób ma tego świadomość. Ale w kwestii paliwa kolego - a w szczególności w odniesieniu do Accorda TypeR z silnikiem H22A7 i ECU pod ten silnik przygotowanego - obowiązkiem jest lanie 98. Nie dlatego, że tak powiedziało ASO, tylko dlatego, że tak powiedziała HONDA, która stworzyła ten silnik, przetestowała go i odpowiednio dobrała do niego parametry. Nawet jak sobie otworzysz w ATRze klapkę od wlewu paliwa - masz jak byk napisane, że obowiązkowo lać należy paliwo 98, bo tak jest wystrojony komputer i nie ma bata, inne paliwo kończy się stukowym itp. Więc jeśli producent każe lać takie paliwo, aby uniknąć nieszczęść związanych z innym - no to dla mnie sytuacja jest jasna.
Poza tym - ciągnąc Twoją myśl - to Wy powinniście jeździć tylko na 98, bo nigdy nie masz pewności, czy te 95 na stacji to jest prawdziwe 95, czy chrzczone? W takiej sytuacji 98 ma większe prawdopodobieństwo bycia 95 lub lepiej, niż te 95, które może mieć np. 92-93 (czysto hipotetycznie) co na dłuższą metę może zaszkodzić silnikowi i podzespołom
#19
Napisano 21:32, 10.08.2012
jak jest dobre paliwo to można lac i 95 nawet jak piszą ze trzeba lać 98, w serwisie pisza lać olej shela a mało kto tak robi(oczywiscie sa tacy co sie tego trzymaja), każdy serwis ma swój kontrakt z dana firma olejowa tak samo jest s paliwem każa lac 98 bo serwis sie tym zasłania zeby wrazie problemów ci powie, panie ale pan na złym paliwie jezdził, także podstawa to Dobry olej i Dobre paliwo, olej to można znaleść dobry ale paliwo w polsce jest kiepskie
to jest dla mnie totalna bzdura kolego albo inaczej - zgadzam się co do tego, że serwis ASO wlewa olej taki, jaki mają i jaki im się opłaca. Nie odkryłeś Ameryki to wiadomo od dawna i sporo osób ma tego świadomość. Ale w kwestii paliwa kolego - a w szczególności w odniesieniu do Accorda TypeR z silnikiem H22A7 i ECU pod ten silnik przygotowanego - obowiązkiem jest lanie 98. Nie dlatego, że tak powiedziało ASO, tylko dlatego, że tak powiedziała HONDA, która stworzyła ten silnik, przetestowała go i odpowiednio dobrała do niego parametry. Nawet jak sobie otworzysz w ATRze klapkę od wlewu paliwa - masz jak byk napisane, że obowiązkowo lać należy paliwo 98, bo tak jest wystrojony komputer i nie ma bata, inne paliwo kończy się stukowym itp. Więc jeśli producent każe lać takie paliwo, aby uniknąć nieszczęść związanych z innym - no to dla mnie sytuacja jest jasna.
Poza tym - ciągnąc Twoją myśl - to Wy powinniście jeździć tylko na 98, bo nigdy nie masz pewności, czy te 95 na stacji to jest prawdziwe 95, czy chrzczone? W takiej sytuacji 98 ma większe prawdopodobieństwo bycia 95 lub lepiej, niż te 95, które może mieć np. 92-93 (czysto hipotetycznie) co na dłuższą metę może zaszkodzić silnikowi i podzespołom
przecież pisze o kiepskiej jakości paliwie to po pierwsze, po drugie zdemontuj gaz skoro honda nakazuje jezdzic w seri H na 98. pozdro
#20
Napisano 06:59, 11.08.2012
po drugie zdemontuj gaz skoro honda nakazuje jezdzic w seri H na 98. pozdro
błagam, nie rozpoczynaj tematu o LPG, bo rozpętasz burzę poza tym - chyba sam napisałeś, że LPG ma więcej oktanów (co się zgadza). Fakt - nie odczujesz tego, nie mając strojenia pod to, ale ważne by nie miało mniej. Więc jaki problem? Ja piszę cały czas o tym, że nie powinno być mniej oktanów, niż zaleca producent. Dlatego lanie do H-serii PB95 jest proszeniem się o kłopoty. Ale dosyć o H-serii, bo wasze kłopoty dotyczą innego silnika...
#21
Napisano 08:55, 11.08.2012
po drugie zdemontuj gaz skoro honda nakazuje jezdzic w seri H na 98. pozdro
błagam, nie rozpoczynaj tematu o LPG, bo rozpętasz burzę poza tym - chyba sam napisałeś, że LPG ma więcej oktanów (co się zgadza). Fakt - nie odczujesz tego, nie mając strojenia pod to, ale ważne by nie miało mniej. Więc jaki problem? Ja piszę cały czas o tym, że nie powinno być mniej oktanów, niż zaleca producent. Dlatego lanie do H-serii PB95 jest proszeniem się o kłopoty. Ale dosyć o H-serii, bo wasze kłopoty dotyczą innego silnika...
Wybacz ale to ty napisales o koniecznosci tankowania 98 w seri H bo tak nakazuje Honda, a sam jezdzisz na gazie czego honda nie napisala i malo tego, co gorzej wplywa na silnik niz lanie 95 w przypadku seri H i koniec kropka, bo nie chodzi juz o same oktany bo co z tego ze gaz ma wiecej oktan ja kalorycznosc ma mniejsza od benzyny 95 i potrzeba go wiecej pozatym ma inne negatywne skutki na slilnik(nie bede wpisywal bo domyslam sie ze wiesz) bo auta sa konstruowane na benzyne a gaz to wymyslili ze da sie jezdzic i udoskonalaja ta kwestje, ale napewno jest gorszy od paliwa ale nie ma to znaczenia az tak bo jak jest doobrze wystrojony i dba sie o silnik i o instalacje to jezdzi sie tak samo wiec koniec kwesti paliwowej bo benzyna to benzyna a gaz to gaz czy w lotnej czy w cieklej, dwa rozne paliwa, a auto i tak to przepali i pojedzie, tyle ze w przypadku gazu pojedzie duzo taniej;-)
powiem cos na temat tego o czym ten temat, jak juz napisalem wczesniej nalalem 98 i pojezdzilem troche km i na poczatku myslalem ze niema roznicy ale w dzwonieniu silnika ale dzis stwierdzilem ze dzwonienie wystepuje ale ciszej, wiec jak kolega tarjei86 wczesniej wspomnial o kwesti lania do seri f zamiast 95 to 98 bo moze paliwo nie ma tylu oktan co pisza, mialem tez takie mysli juz wczesniej bo pisalem ze u nas w polsce paliwo kiepskie, wiec widze poprawe ale jeszcze se dzwoni, jak co to narazie pojezdze na 98, nie mialem czasu zowu pogrzebac wiec czekam na wolny czas i szukam przyczyny dzwonienia.
[ Dodano: 2012-08-11, 09:58 ]
pozatym gaz jez do zapalniczek:-P
#22
Napisano 14:43, 11.08.2012
#23
Napisano 15:03, 11.08.2012
#24
Napisano 16:13, 11.08.2012
#25
Napisano 17:31, 11.08.2012
#26
Napisano 17:58, 11.08.2012
Miloszzz, a nie masz Ty czasem sondy padniętej?
Może być też sonda, objawy dziwne że na ciepłym się tak zachowuje, sprawdz też ten czujnik spalania, skoro koles w innym poście go lutował i twierdził że sie da więc można zaryzykować i go odkręcic, może u Ciebie też coś w nim jest nie tak, nie wskazuje błędu a działa wadliwie i szarpie silnikiem hmmm
#27
Napisano 18:03, 11.08.2012
skoro koles w innym poście go lutował i twierdził że sie da więc można zaryzykować i go odkręcic
sporo osób lutuje, bo jednak kilka groszy kosztuje kupno "nowego" jednak...czasem ciężko jest polutować coś, co rozsypuje się w dłoniach - dosłownie.
#28
Napisano 18:34, 11.08.2012
#29
Napisano 18:48, 11.08.2012
Jedyne bledy jakie mi wywalilo przez pol roku to 67 - pogorszenie katalizatora i 73 - przerwa w zaplonie na 3cim cylindrze...
#30
Napisano 21:05, 11.08.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych