XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
dolewka oleju do wspomagania
#1
Napisano 17:26, 03.08.2012
Ubyło mi oleju we wspomaganiu do stanu trochę poniżej minimum. Gościu od którego kupiłem twierdzi, że zalał to jakimś czerwonym z BP bo regenerował przekłądnię czy maglownicę czy cuś w tym stylu.
Byłem na orlenie, ale nic tam nie mieli więc czy mogę dolać tam jakiegoś ATF? Mam jakiś ATF 2 lub 3 chyba w garażu. To tak na jakiś miesiąc, a później wymieniłbym na RAVENOL Fluid PSF. Ale póki co chcę tylko dolać i zobaczyć przez miesiąc czy dalej ucieka.
Dokładnie to mam w garażu nowy Hipol ATF IID
#2
Napisano 17:30, 03.08.2012
czy mogę dolać tam jakiegoś AFT?
nie
powinieneś dolać tam PSF-S produkcji Hondy dostępne w ASO
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 17:32, 03.08.2012
#4
Napisano 17:39, 03.08.2012
ty za to pytasz o zgodę na dolewkę płynu przeznaczonego do przekładni automatycznych - sam pomyśl czy on się nada
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#5
Napisano 17:44, 03.08.2012
ty za to pytasz o zgodę na dolewkę płynu przeznaczonego do przekładni automatycznych - sam pomyśl czy on się nada
nada się TEORETYCZNIE ale nie do Hondy gdyż wiele aut ma właśnie ATFa we wspomaganiu
#6
Napisano 17:49, 03.08.2012
#7
Napisano 20:17, 03.08.2012
Jeśli chodzi o BP, to pewnie było to
http://allegro.pl/bp...2527638514.html
#8
Napisano 10:01, 21.08.2012
#9
Napisano 11:29, 21.08.2012
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#10
Napisano 11:40, 21.08.2012
u mnie po regeneracji magla wlali około 0,8 litraa jaka jest pojemność układu? Ile trzeba płynu wlać po wymianie pompy wspomagania?
#11
Napisano 20:38, 06.10.2012
#12
Napisano 17:11, 03.11.2012
Tak się składa, że używałem płynu do wspomagania "Febi zielony" w poprzednim aucie. Tylko że to było Audi, nie Honda, a tam zalecany jest oryginał, którego zamiennikiem jest ten właśni płyn Febi. A jeśli mowa o Hondzie to najlepiej stosować zalecany przez Hondę, czyli te o których mówili koledzy w poprzednich postach. Więc Febi odpada.witam. Ja to zawsze po zakupie auta ( a kupuje je średnio co 2 lata) zawsze wymieniam płyn na FEBI zielony lub czerwony,w zależności co bylo wcześniej zalane.Jeszcze na tym się nie zawiodłem.A koszt nie jest znowu tak tragiczny
#13
Napisano 17:57, 03.11.2012
Do zobaczenia na trasie.
#14
Napisano 12:04, 04.11.2012
#15
Napisano 18:01, 04.11.2012
I tu masz racje. ja u siebie lałem PSF-a i po 120000 tys zaczela ciecPrawda jest taka, że co byś nie zalał (mam na myśli fluidy przeznaczone do układów wspomagania) do Hondy to i tak magiel będzie ciekł, nic mu nie poradzisz.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych