Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Tarcze klocki zaciski VII gen.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1166 odpowiedzi w tym temacie

#391 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1,276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:21, 14.07.2016

Nic nie było zmieniane. Ogólnie cały czas coś drobnego się zmienia w mieszankach w wyniku prowadzonych badań ale nie było radykalnej zmiany w mieszance Green.

Była zmiana radykalna mieszanki Ultimax, ale w tym przypadku zmieniła się także nazwa na Ultimax2


nie wiem czy zmieniła się mieszanka, ale na pewno zmieniły się ceny za EBC, od ostatniego razu jak kupowałem to sporo podrożały. 

Tak, zmienił się cennik w lutym. Niektóre poszły do góry inne w dół ;)


Użytkownik pawpor edytował ten post 15:20, 14.07.2016

  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#392 Kondi

Kondi
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:58, 14.07.2016

Swap tarcze 280mm OEM + klocki OEM na 300 mm Zimmermann gładkie + EBC green - warto [koszt spory bo i felgi 15 muszę wymienić wtedy na 16"] ? Będzie odczuwalna poprawa hamowania (OEM vs ten zestaw)? Czy większe tarcze poprawią hamowanie na zimno, czy mają one wpływ jedynie na drogę hamowania na ciepło z racji większej powierzchni odprowadzania ciepła?


  • 0

#393 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2,228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 19:20, 14.07.2016

Hej :)

Poszukując następców Black Diamond Fast Road, natknąłem się na informację, że niedawno EBC zmieniło mieszankę klocków Green, co powoduje, że klocki mniej pylą i wolniej się ścierają, ale jednocześnie gorzej hamują...

Może ktoś potwierdzić (może Pawpor)?

 

Pozdrawiam

Tomek

Dlaczego szukasz nastepcow Black Diamondow? Ja jezdze na takich klochach i nawiercanych zimmermannach i jestem bardzo zadowolony. Wydaje mi sie, ze w tej cenie nie ma nic lepszego.


Użytkownik jacob101 edytował ten post 19:21, 14.07.2016

  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#394 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5,948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:54, 14.07.2016

Yez mam black diamond z przodu i jestem bardzo zadowolony bo wg mnie lepiej hamuja niz greeny i wydaje mi sie ze i scieraja sie wolniej

Kondi sama zmiana na greeny juz poprawi hamowanie. Aczkolwiek jak juz chcesz zmieniac na 300 to szkoda kasy. Lepiej zmien na 300 ale do tego zaciski z ATRa i wtedy bedziesz czul konkretna roznice;)

Użytkownik Seth edytował ten post 20:56, 14.07.2016

  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#395 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7,195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 00:18, 15.07.2016

Hej :)

Swap tarcze 280mm OEM + klocki OEM na 300 mm Zimmermann gładkie + EBC green - warto [koszt spory bo i felgi 15 muszę wymienić wtedy na 16"] ? Będzie odczuwalna poprawa hamowania (OEM vs ten zestaw)? Czy większe tarcze poprawią hamowanie na zimno, czy mają one wpływ jedynie na drogę hamowania na ciepło z racji większej powierzchni odprowadzania ciepła?

W tym dziale jest taki temacik... Jak poprawić skuteczność hamulców w accordzie VII 2.0?

Dlaczego szukasz nastepcow Black Diamondow? Ja jezdze na takich klochach i nawiercanych zimmermannach i jestem bardzo zadowolony. Wydaje mi sie, ze w tej cenie nie ma nic lepszego.

Yez mam black diamond z przodu i jestem bardzo zadowolony bo wg mnie lepiej hamuja niz greeny i wydaje mi sie ze i scieraja sie wolniej

Trochę mnie nie zrozumieliście... jestem bardzo zadowolony z BDFR, ale nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej ;) ... i to był właśnie powód mojego zapytania, czyli w skrócie: 'czy odczuję różnicę w hamowaniu na plus, która uzasadniałaby dopłatę ponad 50% do klocków (cena Galferów/Greenów w stosunku do BDFR)'...
Po dłuższym zastanowieniu, mimo że odzywa się we mnie nutka ciekawości i chętnie zweryfikowałbym zasadność takiej zmiany, wygrał jednak rozsądek (zawsze te 150zł w kieszeni) i zostaję przy dobrym, bo jak mawia polskie przysłowie 'lepsze jest wrogiem dobrego'

Pozdrawiam
Tomek

P.S. Kondi, tutaj też masz ciekawy temat jakie tarcze i klocki na przód do 2.4 VII
Tak jak pisałem w kilku tematach - u mnie zmiana OEM tarczy 280 na 300mm (klocki te same BDFR) była zauważalna i wreszcie auto zaczęło hamować, a nie tylko spowalniać... wiadomo, że zakładając tarcze 320, bądź zaciski dwutłoczkowe, można jeszcze sporo poprawić, ale to już dodatkowe wydatki (nie tylko na same tarcze i klocki...)
Jak dla mnie, to tarcze 280mm w Accordzie VII gen. to nieporozumienie i absolutne minimum (które osiągnąłem) to dobre tarcze 300mm + klocki...


  • 0

#396 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4,485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 06:14, 15.07.2016

Dlaczego szukasz nastepcow Black Diamondow? Ja jezdze na takich klochach i nawiercanych zimmermannach i jestem bardzo zadowolony. Wydaje mi sie, ze w tej cenie nie ma nic lepszego.


Czyli dobrze poradziłem?

U mnie ten klocek przy tych samych tarczach wytrzymał 60tkm.. oczywiście założyłem je ponownie😉
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#397 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2,228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 06:30, 15.07.2016

Bardzo dobrze  :ok

Pierwszy zestaw, ktory zaczal hamowac, w porownaniu do oem, ATE, i gladkie zimmermanny plus EBC Black, ktore wczesniej mialem. I co wazne 3-4 mocne hamowania w trasie nie robi zadnego wrazenia. 


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#398 LUQA

LUQA
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:210
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:51, 17.07.2016

Rozumiem kolegę szukającego alternatywy dla BDFR, sam je mam z tarczami BD Grooved 6 i jest dobrze ale w trasie mi brakuje. Przy szybkiej jeździe i po kilkukrotnym hamowaniu hamulec robi się twardy, a skuteczność spada. Raczej więcej ich nie założę. Zresztą na tyle też je mam i kiedyś po ostrej jeździe tarcze zarówno przód jak i tył były fioletowe.


  • 0

#399 verul

verul
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:01, 20.07.2016

Jaka powinna byc minimalna grubosc tarcz w CL7?


  • 0

#400 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:04, 20.07.2016

Przód 23mm a tył 8mm
  • 0

Long May You Ran


#401 verul

verul
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:52, 21.07.2016

Dzieki :)


  • 0

#402 Kryss

Kryss
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:07, 25.07.2016

Jakie narzędzia potrzebne do wymiany tarcz i klocków w vii gen przód do pływaków to wiem że imbus 7 a do odkręcenia jarzma ???


  • 0

#403 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2,582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 16:26, 25.07.2016

Plaska 14 lub nasadka. Do tarcz dobry śrubokręt lub wręcz udarowy taki na mlotek, jeśli ostro zapieczone to wiertarka. Do tego zestaw do tłoczków lub jakis homemade do tego i tyle

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#404 komsta

komsta
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:22, 10.08.2016

Bojar dodaj do tego jeszcze szczotkę drucianą oraz papier ścierny lub tzw "multitool" ,"mini szlifierka" żeby wyczyścić dobrze piasty, jarzma oraz zaciski .Do tego płyn hamulcowy aby uzupełnić po odpowietrzaniu, do odpowietrzenia samemu to butelka oraz wężyk taki jak stosuje się w akwarystyce do tego wężyka zapalniczka (aby nagrzać końcówkę wężyka i wsadzić na odpowietrznik).Odpowietrzać pamiętając że w vii genie nie odpowietrza się od najdalszego koła do najbliższego pompie hamulcowej (czyli tył lewy potem tył prawy przód lewy przód prawy) ,tylko w kolejności lewe tylne prawe przednie , prawe tylne lewe przednie i nie ma znaczenia od którego koła tylnego zaczniecie ważne aby potem było koło po drugiej stronie przednie, lewe tylne to potem prawy przód. Należy też pamiętać że śrubki przykręcające tarczę do piasty zazwyczaj się zniszczą ,należy więc zaopatrzyć się wcześniej w potrzebny zestaw 8szt. śrubek. Ja zastosowałem na ampula zamiast na śrubokręt krzyżowy ,może uda się odkręcić.Jak nie znów będzie trzeba wiercić. Równie ważna jest informacja od producenta kloców oraz tarcz odnośnie wszelakich możliwości lub ich braku smarowania piast czy ślizgów klocków itp itd. Zazwyczaj nie wolno nic smarować niczym, nawet owych śrubek do tarcz. No i to chyba tyle co mogę dodać po mojej wymianie tarcz oraz klocków.

Dzięki Pawpor aktualnie posiadam 

przód - tarcze Zimmermann Sport + klocki Black Diamond FR

tył - tarcze Zimmermann Standard CoatZ + klocki EBC Green

 
Pawpor miałeś rację zestaw odpowiada mi w zupełności, i ku mojemu zdziwieniu pylą sporo mniej od zwykłych klocków (zwykłe mam na myśli TRW).
 
zapomniałem jeszcze kilka szmat do wycierania oraz coś do odtłuszczenia tarcz itd ,, oraz najważniejsze czteropak ulubionego piwka oraz sporo czasu i zapału.

Użytkownik komsta edytował ten post 23:32, 10.08.2016

  • 0

#405 Porucznik91

Porucznik91
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:27, 13.08.2016

Witam jakie polecacie klocki hamulcowe do accorda VII 2.4?Jeżdzę dosyć szybko i chciałbym kupić coś z lepszej półki.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq