Bojar dodaj do tego jeszcze szczotkę drucianą oraz papier ścierny lub tzw "multitool" ,"mini szlifierka" żeby wyczyścić dobrze piasty, jarzma oraz zaciski .Do tego płyn hamulcowy aby uzupełnić po odpowietrzaniu, do odpowietrzenia samemu to butelka oraz wężyk taki jak stosuje się w akwarystyce do tego wężyka zapalniczka (aby nagrzać końcówkę wężyka i wsadzić na odpowietrznik).Odpowietrzać pamiętając że w vii genie nie odpowietrza się od najdalszego koła do najbliższego pompie hamulcowej (czyli tył lewy potem tył prawy przód lewy przód prawy) ,tylko w kolejności lewe tylne prawe przednie , prawe tylne lewe przednie i nie ma znaczenia od którego koła tylnego zaczniecie ważne aby potem było koło po drugiej stronie przednie, lewe tylne to potem prawy przód. Należy też pamiętać że śrubki przykręcające tarczę do piasty zazwyczaj się zniszczą ,należy więc zaopatrzyć się wcześniej w potrzebny zestaw 8szt. śrubek. Ja zastosowałem na ampula zamiast na śrubokręt krzyżowy ,może uda się odkręcić.Jak nie znów będzie trzeba wiercić. Równie ważna jest informacja od producenta kloców oraz tarcz odnośnie wszelakich możliwości lub ich braku smarowania piast czy ślizgów klocków itp itd. Zazwyczaj nie wolno nic smarować niczym, nawet owych śrubek do tarcz. No i to chyba tyle co mogę dodać po mojej wymianie tarcz oraz klocków.
Dzięki Pawpor aktualnie posiadam
przód - tarcze Zimmermann Sport + klocki Black Diamond FR
tył - tarcze Zimmermann Standard CoatZ + klocki EBC Green
Pawpor miałeś rację zestaw odpowiada mi w zupełności, i ku mojemu zdziwieniu pylą sporo mniej od zwykłych klocków (zwykłe mam na myśli TRW).
zapomniałem jeszcze kilka szmat do wycierania oraz coś do odtłuszczenia tarcz itd ,, oraz najważniejsze czteropak ulubionego piwka oraz sporo czasu i zapału.
Użytkownik komsta edytował ten post 23:32, 10.08.2016