XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Gdzie jest antena ?
#31
Napisano 11:45, 20.08.2013
#32
Napisano 13:11, 20.08.2013
zaznaczam że mam PSS bez nawigacji, jak działają inne odbiorniki montowane w accordzie niestety nie wiem... możliwe że mają mniejszą czułość i stąd problemy...
#33
Napisano 08:32, 21.08.2013
#34
Napisano 08:39, 21.08.2013
masz gdzieś zime luty
jeden z temetów poswiecony pi seek
http://www.accordklu...t=seek&start=45
#35
Napisano 10:32, 21.08.2013
Dodam ze komunikat PI SEEK wyświetla mi się tylko wtedy gdy mam włączoną funkcję AF w radiu.
Czyli co? mam wymontować całe radio PSS i oddać do przelutowania?
Jak komunikat PI SEEK czyli zimne luty przekłada się na słaby zasięg? Jest jakaś zależność?
Myślałem że to dwa inne problemy.
#36
Napisano 10:47, 21.08.2013
ale moze i w VII gen problem jest podobny
#37
Napisano 22:02, 21.08.2013
Akurat te dane nie są dopuszczone do edycji.
Z kim należy się skontaktować aby to zmienić?
#38
Napisano 23:46, 05.01.2014
#39
Napisano 20:26, 02.05.2014
Witam ostatnio wymienlem radio orginalne na chinczyka. I mam pytanie. Mianowicie do orginalnego radia byly doprowadzone dwa czarne kable jeden z nich to antena natomiast nie wiem od czego jest drugi?
Mam podobne pytanie co kolega wyżej. który z tych dwoch to kabel antenowy? Nie wyciagałem ich z ori radia tylko rozłączyłem je z wtyczek ( które są jakby przedłużeniem tych kabli ) i probowałem podpiąć do drugiego radia poprzez przedłużkę. Pasował tylko ten kabel z mniejszą wtyczką ale radio nie znajdowało żadnej stacji radiowej. Czyżby ten drugi to był kabel antenowy??
#40
Napisano 22:00, 02.05.2014
Nie jestem pewien, ale być może też antena - w końcu te są dwie, po obu stronach auta, jedna od FM, druga - AM... (trzeba by sprawdźić w ESM na schematach)
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z mojego fona przy użyciu Tapatalka
#42
Napisano 09:50, 03.05.2014
Z ESM niewiele wynika w kwestii podwójnego kabla, bo na schemacie są dwie anteny, dwa wzmacniacze antenowe po obu stronach, przewody z nich idące łączą się w jedną grubszą wiązkę i taka wiązka jest doprowadzona do radia. Nie wiadomo czy kable się w tej wiązce łączą.
Na szczęcie z tej strony: http://japancars.ru/...&nplblk=B__1600
wynika, że oba przewody nie łączą się po drodze, tylko kończą się osobnymi wtyczkami do radia. Co ciekawe, jeden ze wzmacniaczy (i przewodów) oznaczony jest jako "SUB" co należy rozumiec jako "subsidiary", a więc "pomocniczy". Zresztą podobnie jest to opisane w ESM.
Wygląda to więc na fabryczny układ stanowiący projektową całość, tzn. dwie anteny, dwa wzmacniacze, dwa przewody i dwa wejścia antenowe w radiu. Czy ten "podwójny" system dotyczy podziału AM/FM - wątpię, raczej obie anteny pracują w FM (nie stosuje się wzmacniaczy dla AM).
Podpięcie takiej anteny do aftermarketowego radia stanowi więc wyzwanie Wszystko zależeć będzie od samego radia, ewentualnych przejściówek itp. IMHO jedna antena (główna, czyli najprawdopodbniej ta ze standardową wtyczką) powinna wystarczyć by radio już cokolwiek odbierało. Jeżeli jest kompletna cisza, to w pierwszej kolejności sprawdziłbym zasilanie wzmacniacza antenowego. On dostaje napięcie po włączeniu fabrycznego radia, z pinu A1 w kostce. Pytanie więc, czy aftermarketowe radio podaje poprzez przejściówkę napięcie na ten pin?
Użytkownik calzone edytował ten post 09:52, 03.05.2014
#43
Napisano 09:47, 06.05.2014
Na szczęcie z tej strony: http://japancars.ru/...&nplblk=B__1600
wynika, że oba przewody nie łączą się po drodze, tylko kończą się osobnymi wtyczkami do radia. Co ciekawe, jeden ze wzmacniaczy (i przewodów) oznaczony jest jako "SUB" co należy rozumiec jako "subsidiary", a więc "pomocniczy". Zresztą podobnie jest to opisane w ESM.
Rysunek przedstawia system premium , ja mam zwykły. Ciekawe więc czy s a jakieś róznice między nimi jeśli chodzi o antene.
Jeżeli jest kompletna cisza, to w pierwszej kolejności sprawdziłbym zasilanie wzmacniacza antenowego. On dostaje napięcie po włączeniu fabrycznego radia, z pinu A1 w kostce. Pytanie więc, czy aftermarketowe radio podaje poprzez przejściówkę napięcie na ten pin?
słychać tylko szum w głosnikach i nic wiecej radio nic nie łapie ( na samej przedłużce podłączonej do radia złapał jedną lokalną stację , pewnie sygnał był mocny. )
co do tego napięcia to nie mam pojęcia, musiałbym rozebrać konsole, wyjąć przejściówkę i sprawdzić chociaż w takich kwestiach elektrycznych nie czuję się zbyt mocno ...
#44
Napisano 12:42, 06.05.2014
Na rysunku są uwzględnione elementy z Premium, ale dotyczy on również twojego systemu, zresztą taki schemat „wyskakuje” przy wersji wyposażenia Comfort. Podwójna antena jest identyczna w każdej wersji wyposażenia tourera.
Nie jestem pewien na 100%, ale wygląda na to, że jest to patent o nazwie „diversity antenna” (antena zbiorcza czy jakoś tak), który bywa stosowany m.in. właśnie w samochodach.
Pomysł ten ma poprawić problem zaników sygnału FM w sytuacji miejscowego nakładania się w przeciwfazie sygnałów pochodzących z odbić od różnych przeszkód. Samochód jest więc wyposażony w dwie anteny, najlepiej po przeciwnych stronach. Sygnały z obydwu anten trafiają na stopień wstępny radioodbiornika, ale poprzez elektroniczny przełącznik znajdujący się już w samym radiu, który wybiera aktualnie mocniejszy z sygnałów.
Tak więc wymieniając w tourerze radio na aftermarketowe niestety „pozbawiamy” się jednej z anten, przez co podatność np. na gubienie sygnału wzrośnie. Nie znaczy to jednak, że sygnał trafiający do radia będzie o połowę słabszy – czułość, zasięg pozostanie bez zmian, gdyż nawet przy fabrycznym podwójnym układzie jednocześnie może pracować tylko jedna antena.
Co do sprawdzenia napięcia, to można to uskutecznić przy samej antenie (wzmacniaczu antenowym) – tam najlepiej sprawdzić na pinie oznaczonym również jako A1, czy wzmacniacz jest zasilany po uruchomieniu radia. Cała procedura jest szczegółowo opisana w ESMie.