Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Skrzynia biegów problem ze zmianą z 5na4 i3 w dół na wys obr


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 artur69m

artur69m
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Brzeg
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM 1
  • KM:155 KM
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:KOMBI
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:05, 29.07.2012

Witam kolegów. Wczoraj po przejechaniu jakichś 100km miałem problem ze zmianą biegów z 5 na 4 i z 4 na 3 przy redukcji na wysokich obrotach (około 6tys) w dół.Wbicie 3 biegu było wręcz niemożliwe. Z 4 biegiem natomiast przy użyciu sporej siły udało się. Natomiast przy przyśpieszaniu na wysokich szło bardzo normalnie. Dodam, że działo się tak tylko przy wysokich i przy redukcji. Natomiast przy normalnych (3-4 tys) problem ginął całkowicie. Olej w skrzyni to MTF ASO wymieniony około 30kkm temu, też w ASO. Ogólnie mam zrobione 195kkm .Nie wiem czy to wpływ wczorajszej wys tem powietrza( około 38st) czy też raczej mam się szykować (co sugerujecie w innych postach do zbliżającej się wymiany sprzęgła). Dziś natomiast jechałem znów około 200km w trasie , tym razem bardziej spokojnie i problemu nie było wcale.Możecie mi coś podpowiedzieć? Wszelkie sugestie mile widziane :)
  • 0

Hania i tylko Hania:))) Nic więcej do dodania:)) Civic 1.4 SDN in Japan 115 sprzedany w Polsce przebieg 420kkm praktycznie zero zużycia pierścieni:)

Test Nafta 48h ubytek niemierzalny:) 


#2 Mateusz607

Mateusz607
  • Forumowicz
  • 1001 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 22:18, 29.07.2012

przy redukcji na wysokich obrotach (około 6tys)

mam rozumieć że jedziesz 6k rpm i chcesz zredukować tak żeby obroty weszły na 8tys. gdzie odcięcie masz na 6900 rpm
jeśli tak to ciesz się że nie wchodziły niższe biegi, choć z drugiej strony nie wiem dlaczego, może spróbuj trzymać wyższe obroty (wciskając sprzęgło nie puszczaj gazu albo przynajmniej nie do końca)
  • 0

#3 artur69m

artur69m
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Brzeg
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM 1
  • KM:155 KM
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:KOMBI
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:06, 30.07.2012

może tak nie do końca z tymi 6 tys obrotów, może było 5 tys sęk w tym , że nawet w chwilę później jak spadły do 3 tys też nie mogłem wbić ani 3 ani 4 biegu. Wszedł 2 ale moja prędkość z 130 spadła już do 70 , a ja dalej nie mogłem wbić żadnego z opisanych biegów.
  • 0

Hania i tylko Hania:))) Nic więcej do dodania:)) Civic 1.4 SDN in Japan 115 sprzedany w Polsce przebieg 420kkm praktycznie zero zużycia pierścieni:)

Test Nafta 48h ubytek niemierzalny:) 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq