Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem z wbiciem jedynki


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomi69

tomi69
  • Forumowicz
  • 9 postów
  • SkÄ…d:Cork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:36, 26.07.2012

Hej ,czy mozecie mi podpowiedziec dlaczego czasami mam problemy z wbiciem pierwszego biegu.Pozostale wchodza jak w maslo,ale od czasu do czasu musze wysprzeglic dwa lub trzy razy aby wbic jedynke.Przyznaje,ze lekko slychac lozysko wyciskowe sprzegla ale nie jestem przekonany,ze to moze byc problem.Macie jakies sugestie?Dzieki.
  • 0

#2 jacys

jacys
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • SkÄ…d:UK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:47, 26.07.2012

Milem identycznie w VI genie. lacznie z szumiacym lozyskiem. Chyba taki urok skrzyni Rovera, niesynchronizowana jedynka
  • 0
Była 1.8 iS Jest K24

#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8882 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 19:52, 26.07.2012

1. kiedy wymieniałeś olej w skrzyni?
2. co masz zalane w skrzyni?
3. Jaki masz luz na trzpieniu wchodzącym do pompy sprzęgła?
  • 0

#4 tomi69

tomi69
  • Forumowicz
  • 9 postów
  • SkÄ…d:Cork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:03, 26.07.2012

1.Olej zmieniony przy zakupie czyli 1.5 roku temu czyli jakies 30 tys km .
2.Wlasciwie nie olej ,jak napisalem wyzej, a zalecany MTF.
3.Szczerze mowiac ,to nie wiem o czym mowisz. :lol: Jak mozna to sprawdzic i jaki to ma zwiazek???
  • 0

#5 Daniel_wafel

Daniel_wafel
  • Forumowicz
  • 530 postów
  • SkÄ…d:Otwock/Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:41, 26.07.2012

Też mam czasami problem z wbiciem jedynki na postoju, musze dwa razy wysprzęglić. W mnie sprzęgło siedzi chyba jeszcze od nowości, więc za bardzo nie narzekam ;-)
  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8882 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 11:23, 27.07.2012

Jeśli luz jest za duży, to niedostatecznie wyciskasz sprzęgło. Moze się to objawiać ciężkim wbijaniem jedynki, bo pozostałe będą wchodzić w czasie jazdy - nie musi zgrzytać.

A chodzi o luz na połączeniu trzpienia wchodzącego w pompę sprzęgła - pozycja 22. Luzujesz nakrętkę 43, kręcąc trzpieniem ustalasz tylko delikatny luz (0,2-0,3mm)i kontrujesz nakrętką.
  • 0

#7 tomi69

tomi69
  • Forumowicz
  • 9 postów
  • SkÄ…d:Cork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:35, 30.07.2012

Dzieki.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq