Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Biały osad po polerce


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#16 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:33, 18.07.2012

Czyli wychodzi na to, że ................. tego nie pomalujesz bo to Amielinium :mrgreen:

A tak poważnie to reklamacja nie wyjdzie bo mój kolega zabrał autko do swojego dobrego kolegi i miało być nie za drogo ............... i było ale trzeba trochę pokombinować po jego robocie ....
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#17 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:47, 18.07.2012

Widać wyraźnie że jest wjechane na listwę albo papierem przy wycinaniu lakieru albo maszyna komuś przy polerce zjechała

to że komuś maszyna zjechała nie znaczy, że jest to przypalone. Owszem zjechała bo to widać, ale chyba nie zdajesz sobie sprawy ile trzeba szurać żeby taki plastik przypalić.

Jest to na 100% ślad po paście polerskiej. Tak jak pisali również porzednicy: czysta benzyna ekstrakcyjna, zmywacz silikonowy (lakierniczy), lub płyn z bola. Żadnym czernidłem, plakiem nie schodzi.
  • 0

#18 Baza

Baza
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Żywiec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TypeR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:02, 18.07.2012

to że komuś maszyna zjechała nie znaczy, że jest to przypalone. Owszem zjechała bo to widać, ale chyba nie zdajesz sobie sprawy ile trzeba szurać żeby taki plastik przypalić.

Zdaję sobie sprawę doskonale ale ty chyba nie zdajesz sobie sprawy że na twardym padzie do cuttingu z pastą wystarczy na sekundę przytrzymać na polakierowanej powierzchni plastikowej i jest ciężko to odratować tym bardziej jak jest w strukturze a nie 100% gładki.
  • 0

"MADRZY LUDZIE PRÓBUJĄ PRZYSTOSOWAĆ SIĘ DO ŚWIATA, ZAŚ LUDZIE GŁUPI PRZYSTOSOWUJĄ ŚWIAT DO SIEBIE- DLATEGO ŚWIATEM RZĄDZĄ GŁUPCY"
-OZZY OSBOURNE
 


#19 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:33, 19.07.2012

zdaję bo poleruję auta :-) Trzeba zacząć od tego, że to nie jest lakierowane, więc co tu przypalić? Mniejsza z tym bo nie o tym ten temat.
  • 0

#20 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 08:09, 19.07.2012

jest ciężko to odratować

Pierw piszesz że jest niemożliwe tego odratować a pózniej że trudno wiec jak to jest ??

Jak dlamnie gdyby to przypalił (ta listwe) powinna w jakimś stopniu zejść ta struktóra która tam jest na listwie , wiemy też że przy polerowaniu lakier potrafi sie bardzo moco nagrzać , ale trzeba też troszke pomachać tą polerka
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#21 Baza

Baza
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Żywiec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TypeR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:30, 19.07.2012

Poczekajmy aż zainteresowany się wypowie.Ja obstawiam że nie odratuje.
  • 0

"MADRZY LUDZIE PRÓBUJĄ PRZYSTOSOWAĆ SIĘ DO ŚWIATA, ZAŚ LUDZIE GŁUPI PRZYSTOSOWUJĄ ŚWIAT DO SIEBIE- DLATEGO ŚWIATEM RZĄDZĄ GŁUPCY"
-OZZY OSBOURNE
 


#22 Malyndm

Malyndm
  • Forumowicz
  • 859 postów
  • Skąd:WND
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:20, 19.07.2012

Panowie jaki scenariusz by nie był pisany to i tak koszt powinien ponieść "fachowiec" do którego to było oddane bez względu kto to jest.
Zawsze tak jest że kolega kolegi i będzie taniej a potem takie są tego efekty... Pomyślmy raz jeszcze czy nie warto by było dopłacić 50 zł i oddać to do kogoś kto ma jednak pojęcie i zna się na robocie od początku do końca.

PS. Mój były mechanik (kolegi brat) też na oko strzelał co trzeba wymienić i tak jestem w plecy 250 zł a problem jak był tak został...
  • 0
<p><span style="font-size:18px;"><span style="font-family:'comic sans ms', cursive;"><span style="color:#FFA500;"><em>Uśmiechnij się, jutro możesz nie mieć zębów...</em></span></span></span></p>

#23 Baza

Baza
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Żywiec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TypeR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:06, 19.07.2012

Panowie jaki scenariusz by nie był pisany to i tak koszt powinien ponieść "fachowiec" do którego to było oddane bez względu kto to jest.

Bo tak właśnie jest z podwórkowymi fachurami jedno naprawią a przy okazji co innego spier...
  • 0

"MADRZY LUDZIE PRÓBUJĄ PRZYSTOSOWAĆ SIĘ DO ŚWIATA, ZAŚ LUDZIE GŁUPI PRZYSTOSOWUJĄ ŚWIAT DO SIEBIE- DLATEGO ŚWIATEM RZĄDZĄ GŁUPCY"
-OZZY OSBOURNE
 


#24 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 10:02, 20.07.2012

Postaram się na początek benzyną ekstrakcyjną potraktować i napiszę czy coś pomogło.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#25 rav1984

rav1984
  • Forumowicz
  • 202 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:07, 20.07.2012

Pod żadnym pozorem nie myj tego żadną benzyną ekstrakcyjną, żadnym nitro, żadnymi specyfikami. Jak pasta zaschła i wystygła nie ma bata aby to usunąć a zrobisz tylko jeszcze gorzej. Przy próbie zmycia tego tymi substancjami pasta zrobi się szara, na dodatek rozmaże się i plastiki będą wyglądały ohydnie :!:, na pewno gorzej niż tak, jak masz teraz.

Jedyny sposób aby było ok, to kupić takie specjalne czarne "mazidło" do plastików (zastosowanie zewnętrzne) w jakiejkolwiek mieszalni np w Lublinie na Szwedzkiej.

Jakby co, mój ojciec ma trochę tego preparatu i może ci za free to zamaskować i frotą przejechać tak że nie będzie śladu. Jeżeli nie chciałoby ci się jechać nad zalew, to w pierwszej lepszej, lub najlepiej jakiejś sprawdzonej, lakierni powinni ci to zrobić.
  • 0

#26 rav1984

rav1984
  • Forumowicz
  • 202 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:29, 20.07.2012

w takim razie ja obstaję, przy tym co Baza, raczej jest to nie do odratowania. Po benzynie ekstrakcyjnej tez będzie ślad "kombinowania" na plastiku. Poszarzeje, ale nie przy reakcji z plastikiem, co rozmazując masę. Potem dojdzie jeszcze tarcie, prawdopodobnie gąbką, bo gładką szmatką się tego raczej nie zrobi. Nie będzie to kwesta dwóch czy trzech przetarć tylko intensywne długotrwałe szorowanie. Tak czy siak, fahmann poleciał ostro po bandzie nie zaklejając tego.
  • 0

Aby dodać film z youtube należy wpisać [*media*]XXX[*/media*] (bez gwiazdek), gdzie XXX to adres filmu.

Moja Hondzia: http://www.accordklu...der=asc&start=0


#27 Baza

Baza
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Żywiec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TypeR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:07, 20.07.2012

Hot topic czekamy na próbę wyczyszczenia przez właściciela ;-)
  • 0

"MADRZY LUDZIE PRÓBUJĄ PRZYSTOSOWAĆ SIĘ DO ŚWIATA, ZAŚ LUDZIE GŁUPI PRZYSTOSOWUJĄ ŚWIAT DO SIEBIE- DLATEGO ŚWIATEM RZĄDZĄ GŁUPCY"
-OZZY OSBOURNE
 


#28 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 15:31, 22.07.2012

Jednak benzyna ekstrakcyjna dała radę :ok To wyglądało jak nalot podczas polerowania, plastik nie był ruszony polerką. Wszystko jest już OK.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#29 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 16:31, 22.07.2012

No i jednak plastik niebył przypalony , i benzynka pomogła tak jak i każdy odtłuszczacz by pomógł
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#30 Baza

Baza
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Żywiec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TypeR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:44, 22.07.2012

:db
  • 0

"MADRZY LUDZIE PRÓBUJĄ PRZYSTOSOWAĆ SIĘ DO ŚWIATA, ZAŚ LUDZIE GŁUPI PRZYSTOSOWUJĄ ŚWIAT DO SIEBIE- DLATEGO ŚWIATEM RZĄDZĄ GŁUPCY"
-OZZY OSBOURNE
 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq