Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Mocowanie jarzma - sciety gwint


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 cmlcorp

cmlcorp
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:Aylesbury/Pyrlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:55, 06.07.2012

Panowie wczoraj chcialem sprawdzic czemu nagle po wymianie hamulcow zaczely mi bic starcznie kola.
Okazalo sie, ze mechanic nie podokrecal bardzo wielu srub, wiekszol byla luzna a gorna sruba (17mm) mocowania jarzma moge sobie krecic w dowolna strone i nic.

dzisiaj zamawiam nowa srube mocujaca, moja obawa to gdzie ta sruba wchodzi i jak wymienic to "mocowanie" ?
wogole jak ogryzc problem bo krecacej sie sruby nie moglem wczoraj za chiny ludowe wyciagnac a cala operacje musze srobic na zalozonej tarczy.
  • 0

#2 Łagot

Łagot
  • Forumowicz
  • 428 postów
  • Skąd:Silesia
  • Silnik:1,9
  • Wersja:LS
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:59, 06.07.2012

A czemu nie wrócisz z tym do mechanika, który to spartolił?
Powinien się tym zająć.
  • 0

#3 cmlcorp

cmlcorp
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:Aylesbury/Pyrlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:02, 06.07.2012

dzisiaj dzwonie do palanta ale bardziej o zwrot kasy i zwrot kosztow poniesionych bo drugi raz nie chce mu oddawac samochodu po takiej akcji
  • 0

#4 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4,965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 08:03, 06.07.2012

krzychu jak się okaże że mechanić rozwalił ci gwint w jarzmie przedniego zacisku to ja bym już u niego siedział i niech płaci i płacze... te jarzma tylko a ATR'a pasują bo są pod zacisk 2 tłoczkowy..generalnie jak coś ktoś robił niech bierze za to odpowiedzialność.. tym bardziej że wziął za to kasę.. proponuję pojechać z 2 łysymi i najpierw 2 pały przez łeb a potem grzecznie wytłumaczyć

[ Dodano: 2012-07-06, 09:05 ]
słuchaj śruba sama w sobie przechodzi przez zwrotnice i trzyma jarzmo do zwrotnicy.. mówie mam nadzieję że nie urał ci gwintu w jarzmie bo to będzie cie mocno boleć.. albo będziesz jeździł po szrotach i szukał jarzma pod zwrotnice z ATR'a

[ Dodano: 2012-07-06, 09:08 ]
tutaj na focie masz akurat prawą zwrotnicę
Dołączona grafika

generalnie na górze nad piastą masz dwie dziury i przez nie przechodzą śruby mocujące jarzma. i owa śruba jest wręcona od strony wewnętrznej czyli od strony przegubu.
  • 0

#5 cmlcorp

cmlcorp
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:Aylesbury/Pyrlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:14, 06.07.2012

dzieki wielkie, dzisiaj koles dostanie nieciekawa wiadomosc,
Marcin dzieki wielkie na info
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq