Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

2.2 i-ctdi kreci kreci kreci i dopiero odpala


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Miska

Miska
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Rzeszów(Kolbuszowa)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:27, 05.07.2012

Witam wszystkich accord maniakow, jestem Konrad (Miska) sorki za nie przywitanie sie w odpowiednim miejscu:) mam nadzieje ze mi wybaczycie:)

Moj problem dotyczy zaplonu. Nie mam niestety porownania z inna honda wiec prosze was drodzy forumowicze o opinie.
Accord 2.2 i-ctdi 2006r. Przekrecam stacyjke, czekam az sie zagrzeje i odpalam. Silnik Zanim zalapie to rozrusznik musi zakrecic z 5 razy. Jak dla mnie to za dlugo, strasznie mnie to wkurza... Jak juz zalapie to spoko nie mam zadnych problemow spadku mocy nie dławi sie nie gasnie itp... Jedynie przy odpalaniu na zimnym silniku...na cieplym lapie odrazu, powiedzcie czy to moze swiece zaplonowe? Czy cos innego... Aku jest sprawny praktycznie nowy...[/u]
  • 0

#2 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 17:41, 05.07.2012

Stawiam na bendiks w rozruszniku.
  • 0

#3 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2,652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:28, 05.07.2012

bendiks nie, bo silnik kręci się cały czas tylko długo, świece mogą być przyczyną tylko nie zapłonowe a żarowe, ale z drugiej strony w lato przez świece by ciężko palił? :shock:
  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#4 uniu

uniu
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:w.
  • Silnik:2,2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:33, 05.07.2012

Ja bym sprawdził ciśnienie na pompie CR oraz wtryski
  • 0

Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel


#5 Miska

Miska
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Rzeszów(Kolbuszowa)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:51, 05.07.2012

Czyli trzeba odwiedzic mechanika:/ cisnienie na pompie i wtryski...czy dopuszczacie koniecznosc wymiany obydwoch czesci?
  • 0

#6 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2,652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:09, 05.07.2012

o tym zadecyduje mechanik, a nie ludzie na forum na odległość, tu mogą Ci tylko powiedzieć co może być przyczyną a nie co jest przyczyną.
  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#7 kamilkim

kamilkim
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Irlandia,Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:08, 19.08.2012

Witam ja mam problem z odpaleniem gdy jest ciepły silnik długo kreci i dopiero odpala tak jak by nie dochodziło paliwo do wtrysków na zimnym bez problemu co to może być
  • 0

#8 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2,652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 10:32, 19.08.2012

w starych silnikach to by była padnięta pompa wtryskowa ( w sumie dość kosztowna usterka) a w common rail to nie wiem :-P
  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#9 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:34, 19.08.2012

na porzadny tester i sprawdzaj parametry (nie chodzi mi o czytanie bledow, tylko sprawdzenie parametrow), inaczej to tylko spekulowanie o awarii drogich elementow badz czujnikow
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:06, 19.08.2012

TRzeba podjechać do ASo albo do kogoś kto ma HDS i sprawdzić ciśnienie na listwie. W tych silnikach pada zawór na listwie i zanim pompa napompuje paliwa do ciśnienia oczekiwanego to trochę mija a bywa i tak że nie zdoła nadmuchać paliwa. Od tego należy zacząć.żadnego rozbierania rozkręcania itp. na początek diagnostyka testerem a później zabawa.
  • 0

#11 zkruk

zkruk
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:17, 19.08.2012

u mnie skończyło się wymianą wtrysku :/

170kkm
  • 0

#12 kamilkim

kamilkim
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Irlandia,Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:37, 02.10.2012

U mnie podobnie regeneracja 1 wtrysku i wszystko wróciło do normy szukałem kombinowałem ale pojechałem do mechanika podłączył 4 przewody pod wyście paliwa z wtrysków kazał mi odpalić i w wężykach było widać jak w 3 wtryskach szło paliwo ruwno a w 1 szło bardzo szybko ten zregenerowałem i wróciło wszystko do normy
  • 0

#13 bandyr

bandyr
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:36, 02.10.2016

U mnie wtryskiwacze dzwonily i co dziwne auto przestalo odpalac na ciepłym silniku na zimnym gorzej paliło po teście menzurkowym okazało się że mam opilki metalu w przelewie z wtryskiwaczy a sama ilość paliwa z przelewu nie wypadła najgorzej nawet w miarę rowno. Co dziwne po wymianie pompy i listwy paliwowej metaliczne cykanie wtryskiwaczy umilkło... auto znów działa jak trzeba.

Użytkownik bandyr edytował ten post 21:40, 02.10.2016

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq